Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2014/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 5–6.
  4. Бирка М. Ф. Неперервна освіта вчителів природничо-математичних дисциплін у країнах співдружності незалежних держав. - C. 7-16.
  5. Бугайчук К. Л. Дистанційне та електронне навчання: сутність, особливості, співвідношення. - C. 17-27.
  6. Жижко О. А. Особливості управління професійною освітою маргінальних груп населення як компонента заходів соціального захисту в Мексиці. - C. 28-36.
  7. Ілляхова М. В. Сутність та специфіка креативної діяльності у системі неперервної освіти. - C. 37-46.
  8. Ковальчук І. М. Сутність та зміст професійно значущих якостей вчителя технології. - C. 47-61.
  9. Колпаков В. М. Концептуально-технологические основы развития стратегического мышления. - C. 62-76.
  10. Кравчинська Т. С. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: основні теоретичні підходи. - C. 77-87.
  11. Куценко В. І., Олійник В. В. Управління освітою — важливий чинник інноваційного економічного розвитку України. - C. 88-99.
  12. Ляхоцький В. П. Післядипломна педагогічна освіта: у пошуку новітніх технологій. - C. 100-113.
  13. Наливайко Г. В. Формування самоосвітньої компетентності у студентів — майбутніх менеджерів освіти. - C. 114-123.
  14. Олійник В. В. Післядипломна освіта в контексті глобалізаційних змін сучасного світу. - C. 124-133.
  15. Рябова З. В. Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу. - C. 134-145.
  16. Саюк В. І. Організаційно-педагогічні умови формування змісту підготовки науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 146-154.
  17. Базиленко А. К. Оcобливості ціннісного компонента соціальної активності студентської молоді. - C. 155-163.
  18. Бантишева О. О. Основні підходи до дослідження проблеми схильності особистості до віктимної поведінки. - C. 164-175.
  19. Бондарчук О. І. Психологічні особливості взаємодії керівників освітніх організацій у віртуальному освітньому середовищі в процесі підвищення кваліфікації. - C. 176-185.
  20. Волженцева І. В. Теоретико-методологический анализ полифункциональной регуляции психических состояний личности эмоциогенными способами. - C. 186-197.
  21. Вронська В. М. Роль психологічної підготовки медичних сестер у збереженні та зміцненні здоров’я дітей. - C. 198-206.
  22. Гельбак А. М. Становлення підлітка в умовах трансформаційного періоду. - C. 207-216.
  23. Діденко М. С. Системно-термінологічний аналіз категорії "професійно значущі якості особистості" . - C. 217-226.
  24. Пастух Л. В. Проблеми розвитку сензитивності в процесі підготовки та професійного становлення практичних психологів закладів освіти. - C. 227-238.
  25. Сердюк Л. З. Особистісний модус самореалізації майбутніх фахівців. - C. 239-248.
  26. Сняданко І. І. Діагностика умов навчання в університеті. - C. 249-259.
2014
Вип. 10 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського