Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  4. Нестеренко І. В., Белебеха І. О. Організація обліку й аудиту витрат у туристичній галузі. - C. 3-9.
  5. Янчева Л. М., Дергільова Г. С. Контрольно-аналітичні аспекти оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств. - C. 9-17.
  6. Янчева Л. М., Герасимова Н.С. Організаційно-методичні аспекти оподаткування діяльності підприємств готельної галузі. - C. 17-24.
  7. Грінько А. П., Кваша О.О. Застосування комплексної автоматизованої системи обліку на підприємствах ресторанного господарства. - C. 25-30.
  8. Андросова Т. В., Гринько П. Л. Потоковий підхід у системі управління рухом фінансових та грошових ресурсів. - C. 30-35.
  9. Гаркуша Н. М., Польова Т. В., Котелевська І. П. Інтегральна оцінка стану вітчизняного та світового ринків цінних паперів. - C. 36-42.
  10. Кащена Н. Б., Цуканова О. В., Горошанська О. О. Удосконалення методики факторного аналізу рентабельності оборотних активів підприємств торгівлі. - C. 42-49.
  11. Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Особливості відображення дебіторської заборгованості в обліку згідно з різними класифікаційними ознаками. - C. 50-56.
  12. Бенько М. М. Організаційно-методологічна модель розробки і впровадження автоматизованої системи бухгалтерського обліку. - C. 56-63.
  13. Акімова Н. С., Безпалова О. О. Класифікація акцій та їх облікова інтерпретація. - C. 64-71.
  14. Кропівцова Н. І., Субота О. А. Система державного фінансового контролю в Україні: стан, проблеми та перспективи. - C. 72-78.
  15. Тупчій В. А., Тупчій Ю. І., Мельник К. Л. Фінансово-економічна криза: сутність, шляхи і методи її подолання. - C. 79-83.
  16. Грінько А. П., Івченко Л. В. Використання комп'ютерних технологій в інформаційній системі торговельних підприємств. - C. 83-90.
  17. Польова Т. В., Дубовець М. М. Аналіз ефективності використання нематеріальних активів на прикладі ВАТ "Савинський цукровий завод". - C. 91-96.
  18. Олійник О. В., Бойченко Н. В. Особливості проведення аудиту в умовах комп'ютеризації. - C. 96-104.
  19. Акімова Н. С., Наумова Т. А. Організація системи внутрішнього контролю як важливого елемента ринкової інфраструктури. - C. 104-110.
  20. Польова Т. В., Кривенко С. П. Основні проблеми та шляхи удосконалення обліку основних засобів. - C. 111-118.
  21. Дворніченко О. С. Програмне забезпечення для ЗСП як складова автоматизації обліку результатів діяльності. - C. 118-123.
  22. Гузь О. С., Кобиленко К. М. Методи статистичного аналізу діяльності господарюючих суб’єктів. - C. 124-131.
  23. Бобкова О. О. Аудит нематеріальних активів у комп’ютерному середовищі. - C. 131-139.
  24. Гладій І. О., Лукіянчук Н. О. Теоретичні та методичні аспекти аналізу та оцінки ефективності експортно-імпортних операцій. - C. 139-145.
  25. Секція 2. Економіка підприемств харчування та торгівлі

  26. Оспіщев В. І., Єремія А. А. Сучасний підхід до класифікації основних засобів на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 146-152.
  27. Власова Н. О., Маловік М. Д. Система оцінки ефективності підприємств торгівлі з позиції зацікавлених сторін. - C. 152-160.
  28. Гросул В. А. Методичне забезпечення організації сталого розвитку підприємства. - C. 160-167.
  29. Власова Н. О., Михайлова О. В. Стан оборотних активів у підприємствах роздрібної торгівлі в умовах фінансової кризи. - C. 167-177.
  30. Гросул В. А., Шкатова Л. О. Ефективність як узагальнююча категорія успішності діяльності підприємства. - C. 178-184.
  31. Крутова А. С., Нестеренко О. О. Оптимізація дисконтної політики підприємств роздрібної торгівлі. - C. 185-194.
  32. Власова Н. О., Носач Л. Л. Управління дебіторською і кредиторською заборгованостями в системі управління підприємствами оптової торгівлі. - C. 194-201.
  33. Свобода Т. І. Комплексний метод оцінки інвестиційних ризиків. - C. 201-208.
  34. Жувагіна І .О., Жувагіна Т. Б. Деякі аспекти ефективної, інвестиційної політики підприємств в умовах сьогодення. - C. 209-216.
  35. Андрющенко І. С. Класифікація витрат операційної діяльності на підприємствах ресторанного господарства. - C. 216-224.
  36. Жарко І. В., Чернова Ю. І. Дефініція категорій "бюджет" і "бюджетування". - C. 224-230.
  37. Краснокутська Н. С. Система оцінювання повноти реалізації потенціалу торговельного підприємства. - C. 231-238.
  38. Осипенко С. М., Бугріменко Р. М., Чайковська Т. С. Методичні рекомендації щодо визначення пріоритетності напрямів розвитку підприємства ресторанного бізнесу. - C. 238-246.
  39. Ков’ях Т. В. Сучасні теорії розвитку підприємства та його видові прояви. - C. 246-254.
  40. Зубков С. О., Колесник А. О. Теоретичні аспекти визначення економічної безпеки підприємства. - C. 254-261.
  41. Бєляєва М. В. Напрямки підтримки малого підприємництва в роздрібній торгівлі України. - C. 262-267.
  42. Корженко К. А. Прогнозування ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі на основі математичного моделювання. - C. 267-274.
  43. Носова О. В., Маковоз О. С. Теоретико-економічні основи категорії економічного потенціалу підприємства. - C. 274-279.
  44. Забродська Л. Д., Ушакова Н. П., Рябініна Н. В. Інтегральна оцінка виробничого потенціалу підприємства з виробництва м’яса птиці. - C. 279-285.
  45. Ткаченко О. П., Тімченко О. Д. Соціально-економічні аспекти розвитку ресторанного господарства в Україні. - C. 285-290.
  46. Безгінова Л. І., Круглова О. А., Шинкар С. М. Ефективність використання фінансового потенціалу торговельних підприємств. - C. 290-298.
  47. Колчкова О. В. Тенденції та проблеми територіального розвитку внутрішньої торгівлі України. - C. 298-306.
  48. Забродська Г. І. Технологія формування людського фактора антикризового управління в підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 306-315.
  49. Руденко І. В., Колодач М. В., Кухарьонок О. К. Аналіз фінансових результатів діяльності підприємств з використанням інформаційних технологій. - C. 315-321.
  50. Власова Н. О., Смірнова П. В. Коефіцієнтний аналіз грошових потоків підприємств роздрібної торгівлі. - C. 321-329.
  51. Близнюк О. П., Шевчук І. Л. Оцінка державного боргу України та методи його регулювання. - C. 330-335.
  52. Нагорна І. В. Специфіка фінансової стійкості торговельного підприємства. - C. 336-343.
  53. Прокопова О. В. Методичні підходи до оцінки доходів та витрат підприємств торгівлі. - C. 344-351.
  54. Блохіна О. М. Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. - C. 351-358.
  55. Чорна М. В. Сучасні особливості розвитку світової роздрібної торгівлі. - C. 358-367.
  56. Ткаченко Н. М. Роль планування в розвитку торговельного підприємства. - C. 368-374.
  57. Кушнір Т. Б., Шевчук В. Ю. Організаційно-економічні аспекти регулювання системи хлібозабезпечення регіону. - C. 374-380.
  58. Зінченко Ю. О. Оптимізація структури капіталу акціонерного товариства. - C. 380-388.
  59. Близнюк О. П., Зінченко Ю. О. Підвищення ефективності дивідендної політики акціонерного товариства. - C. 388-395.
  60. Власова Н. О., Круглова О. А., Шуміло О. С. Визначення пріоритетності заходів із підвищення рівня обслуговування в підприємствах торгівлі. - C. 396-402.
  61. Секція 3. Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність

  62. Задорожний Г. В., Козуб В. О., Дубовик І. О. Український досвід впровадження Європейської інвестиційної політики. - C. 403-410.
  63. Іванілов О. С., Шматкова К. Г. Сучасні особливості розвитку всесвітньої торгівлі. - C. 411-417.
  64. Янчев А. В., Печенка О. І., Величко К. Ю. Вплив ТНК на інвестиційно-інноваційну діяльність України. - C. 418-424.
  65. Єсінова Н. І., Сазонова В. В. Міжнародна трудова міграція населення України. - C. 424-430.
  66. Мельнік Л.О., Мацакова В.О. Напрями підвищення інвестиційної привабливості економіки України для іноземного капіталу. - C. 430-438.
  67. Штангей Н. М., Аксьонова В. Ю. Економізація зовнішньої політики США : досвід для України. - C. 438-444.
  68. Потеряйло І. Ю. Проблеми визначення сутності програмно-цільового методу в бюджетному процесі. - C. 444-451.
  69. Смирнов В. В., Мельник О. М. Актуальні проблеми митного законодавства України. - C. 452-460.
  70. Козуб В. О., Киричок В. В. Тенденції розвитку національних банківських систем в умовах посилення глобалізаційних процесів. - C. 460-468.
  71. Величко К. Ю., Печенка О. І., Галагуз В. Ю. Сучасний стан та тенденції валютного ринку України. - C. 468-476.
  72. Юсаф А. Б. Абди Алсулаиман. Тенденции инвестиционной деятельности в Украине. - C. 477-488.
  73. Носач Л. Л., Храмцова Ю. О. Інноваційна економіка: перспективи застосування кластерних структур на підприємстві. - C. 488-496.
  74. Гаркуша Ю. О., Гаркуша Н. М. Теоретичні аспекти інтелектуального капіталу як економічної категорії. - C. 496-505.
  75. Компанцев М. С. Ресурсний обмін у генерації клієнтського капіталу підприємства. - C. 505-511.
  76. Єсінова Н. І., Чаговець Є. М. Мотивація робітників підприємств ресторанного господарства. - C. 511-518.
  77. Єсінова Н. І., Фадєєва Є. С. Проблема працевлаштування молоді в умовах кризи на ринку праці України. - C. 518-525.
  78. Єсінова Н. І., Соколовська Ю. Г. Проблеми ринку праці та зайнятості в економіці України. - C. 526-532.
  79. Секція 4. Менеджмент і маркетинг

  80. Іванілов О. С. Стан зовнішньоторговельної діяльності Харківської області. - C. 533-545.
  81. Пічугіна Т. С., Яцун Л. М., Селютін В. М., Куценко В. А. Дослідження конкурентного статусу підприємства сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії. - C. 545-553.
  82. Михайлов В. М., Чуйко А. М., Чуйко М. М. Створення алгоритму процесу підготовки і реалізації проектів з розробки та впровадження нових видів борошняних виробів на виробництві. - C. 554-562.
  83. Пічугіна Т. С., Селютін В. М., Єрьомін Д. Г. Проблеми і напрямки формування системи управління персоналом на підприємстві ресторанного господарства на початковому етапі розвитку. - C. 562-569.
  84. Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. - C. 570-576.
  85. Головко М. П., Чуйко М. М. Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку. - C. 577-584.
  86. Василенко В. О., Ткачова С. С. Класифікація конкурентних переваг підприємств ресторанного бізнесу. - C. 584-595.
  87. Антонова В. А. Ресторанний бізнес в економічному розвитку України. - C. 595-601.
  88. Ольшанський О. В., Ольшанська К. С., Тютюнник В. В. Інноваційно-інвестиційна привабливість підприємств сфери туризму. - C. 601-607.
  89. Борисова О. В. Інноваційна політика у ресторанному господарстві: тенденції розвитку, напрями та оцінка ефективності. - C. 607-614.
  90. Прядко О. М., Савіна В. С. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища. - C. 614-619.
  91. Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Стратегії сервісу в готельному та ресторанному бізнесі. - C. 620-626.
  92. Жегус O. B., Афанасьєва О. П. Прогнозування ринку м'яса та м'ясопродуктів Харківської області. - C. 626-634.
  93. Кривошеєва Н. М., Шарапова О. М. Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту. - C. 634-640.
  94. Кривошеєва Н. М., Кривошеєва С. М. Доцільність застосування маркетингових комунікацій у рекреаційно-туристичній сфері. - C. 640-645.
  95. Яцун Л. М., Шевердіна С. М. Харчування населення в домогосподарствах України. - C. 646-654.
  96. Парцирна Т. М., Жегус О. В. Дослідження стану й особливостей розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів Харківської області. - C. 654-660.
  97. Мітяєва Т. Л., Кіріла А. Г. Маркетинг відносин у системі управління підприємством. - C. 660-666.
  98. Мітяєва Т. Л., Зайцев М. О. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод. - C. 666-671.
  99. Жегус О. В., Михайлова М. В. Стан та тенденції розвитку ринку ресторанного господарства в Харківській області. - C. 671-677.
  100. Апілат Р. В., Апілат О. В. Модель механізму управління якістю послуг у підприємствах туризму. - C. 677-681.
  101. Яцун Л. М., Батаєва К. В. Шляхи відродження кулінарної спадщини українського народу. - C. 681-687.
  102. Яцун Л. М., Мель В. О. Актуальні проблеми управління потребами та поведінкою споживачів. - C. 687-694.
  103. Шубин А. А., Харт А. А. Особенности продвижения детского бренда на рынке продуктов питания. - C. 695-700.
  104. Біленький О. Ю. Дослідження розвитку комбікормової галузі України. - C. 700-705 .
  105. Секція 5. Наукові основи гуманітарної підготовки студентів

  106. Філіпішина Л. М., Діордіященко О. В. Ділові ігри під час вивчення іноземної мови у професійній підготовці економістів. - C. 706-713.
  107. Чадаєва К. Ю., Коршунова І. П. Теоретично-методологічні засади мотивації навчальної діяльності у вищій освіті. - C. 713-718.
  108. Колесник А. О., Бєлікова О.Ф. Перекладацькі прийоми під час перекладу термінології наукових текстів. - C. 719-727.
  109. Варипаєв О. М. Стратегії споживання у колишньому радянському та пострадянському періодах за моделлю "суспільства споживання" Ж. Бодрійяра. - C. 727-733.
  110. Ков’ях І. І. До питання про доцільність порівняльного вивчення перекладів. - C. 733-737.
  111. Муравйова О. М. Використання навчальних ділових ігор англійською мовою як засіб формування професійного спрямування студентів-менеджерів. - C. 737-745.
  112. Колесник А. О., Бєлікова О. Ф. Система оцінки якості мовної підготовки студентів немовних ВНЗ. - C. 745-751.
  113. Удовенко І. В., Подворна Л. А. Комунікативна компетенція в іншомовному читанні (з використанням комп'ютерних технологій). - C. 751-757.
  114. Власенко Е. А., Мануєнкова О. О., Крупей М. І. Оволодіння студентами офіційно-ділового стилю писемного професійного спілкування іноземною мовою. - C. 757-764.
  115. Мусієнко А. В., Стадник І. М., Каширська О. М. Проблеми активізації соціалізуючого впливу на становлення моральної особистості. - C. 764-770.
  116. Махова Н. В., Февральов Є. М. Оптимальне забезпечення фізичних якостей студентської молоді – основне завдання фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 770-775.
  117. Кудряшов І. О., Артюгін А. В., Максимова Н. Б. Фізичне виховання в регулюванні психоемоційного стану та інтелектуальної діяльності студентів. - C. 776-781.
  118. Борисова А. О., Архипова В. О., Самойлова С.Л. Формування та розвиток навичок іншомовного монологічного мовлення у сфері професійної діяльності. - C. 782-786.
  119. Покровська О. А., Зюбан Г. М. Лексико-семантичні варіанти ринкової термінології. - C. 787-793.
  120. Алфавітний покажчик. - C. 794-796.
2010
Вип. 1 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського