Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2011/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит

  4. Янчева Л. М., Акімова Н. С., Наумова Т. А. Оцінка дебіторської та кредиторської заборгованостей як інструмент підвищення достовірності облікових даних. - C. 3-11.
  5. Гаркуша Н. М., Сідорова Т. О., Руденко І. В. Діагностика потенціалу підприємства як основа його конкурентоспроможності. - C. 11-18.
  6. Акімова Н. С., Наумова Т. А., Кирильєва Л. О. Організація обліку операцій стосовно проведення промоушн-акцій у роздрібній торгівлі. - C. 18-25.
  7. Андросова Т. В., Ляшенко О. Ю. Особливості функціонування підприємств торгівлі в сучасному конкурентному середовищі. - C. 26-30.
  8. Янчева Л. М., Ільченко М. О. Витрати: дефініції визначення та класифікація. - C. 31-37.
  9. Чернікова І. Б., Кузнецова С. О. Напрями розвитку управлінського обліку на підприємствах торгівлі. - C. 37-44.
  10. Курбетдінова Л. Ю. Облік інноваційної діяльності за сегментами та центрами відповідальності. - C. 44-48.
  11. Дергільова Г. С. Проблеми реформування системи бухгалтерського обліку відповідно до МСФЗ. - C. 48-55.
  12. Кирильєва Л. О., Чернікова І. Б., Наумова Т. А. Проблемні аспекти переходу підприємств України на міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ) у сучасних умовах. - C. 55-61.
  13. Нестеренко І. В. Актуальні проблеми обліку та аудиту інвестиційної діяльності підприємства. - C. 61-68.
  14. Польова Т. В. Особливості та проблеми використання і обліку комерційних найменувань в Україні. - C. 69-76.
  15. Прокопова О. В., Ляшенко О. Ю. Особливості формування та організації заробітної платні на сучасному етапі розвитку економіки. - C. 77-82.
  16. Герасимова Н. С. Стан та перспективи розвитку міжнародних готельних мереж України. - C. 82-90.
  17. Гаркуша Н. М., Горошанська О. О. Методика аналізу грошових потоків підприємства. - C. 90-96.
  18. Юга И. П. Оценка налогового потенциала предприятия в условиях реформирования местных финансов. - C. 96-102.
  19. Гаркуша Н. М., Прокопова О. В., Ляшенко О. Ю. Організаційно-методичні підходи до аналізу витрат підприємства. - C. 102-107.
  20. Бойченко Н. В. Проблеми автоматизації аудиту. - C. 107-111.
  21. Безпалова О. О. Сучасні підходи до складання фінансової звітності акціонерних товариств. - C. 111-119.
  22. Топоркова О. В., Василишина К. В. Економіко-правова суть витрат виробництва. - C. 120-127.
  23. Кащена Н. Б., Цуканова О. В. Удосконалення методики аналізу виробничих запасів підприємства. - C. 128-135.
  24. Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Розрахунки з різними дебіторами в обліковому аспекті. - C. 136-143.
  25. Кащена Н. Б., Чміль Г. Л. Економічна природа та зміст категорії "капітал". - C. 144-151.
  26. Гаркуша Н. М. Систематизація чинників, які впливають на величину витрат підприємства торгівлі. - C. 152-159.
  27. Секція 2. Економіка підприємств харчування та торгівлі

  28. Пічугіна Т. С., Власова Н. О., Колчкова О. В. Обґрунтування системи показників для оцінки ефективності діяльності торговельних мереж у регіонах України. - C. 160-166.
  29. Носова О. В., Маковоз О. С. Розвиток персоналу як фактор конкурентоспроможності підприємства. - C. 166-171.
  30. Гросул В. А., Филипенко О. М. Оптимізація структури оборотних активів підприємства. - C. 172-179.
  31. Пічугіна Т. С., Круглова О. А., Ушакова Н. П. Заробітна платня як інструмент стимулювання праці: стан та тенденції розвитку. - C. 179-186.
  32. Краснокутська Н. С. Засоби та методи мобілізації нереалізованого потенціалу торговельного підприємства. - C. 186-194.
  33. Власова Н. О., Смірнова П. В. Оцінка майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємства торгівлі. - C. 194-200.
  34. Чирва Ю. Є., Бугріменко Р. М. Організація в інтерпретаціях різних шкіл управління та сучасному розумінні. - C. 200-205.
  35. Бугріменко Р. М., Безгінова Л. І. Визначення потреби в капіталі для фінансування оборотних активів підприємства. - C. 206-213.
  36. Ткаченко Н. М. Систематизація методів поточного планування роздрібного товарообороту підприємств торгівлі. - C. 213-220.
  37. Чорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі . - C. 221-226.
  38. Чорна М. В., Глухова С. В. Методичний інструментарій оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємств. - C. 227-235.
  39. Помінова І. І. Переваги електронної торгівлі та перспективи її розвитку в Україні. - C. 235-243.
  40. Ков'ях Т. В. Сучасні підходи до оцінювання рівня розвитку підприємств. - C. 243-250.
  41. Власова Н .О., Колчкова О. В. Загальні тенденції регіонального розвитку роздрібної торгівлі України. - C. 250-257.
  42. Зарецька Л. М. Інформаційна інфраструктура мережних торговельних підприємств. - C. 258-265.
  43. Антонова О. В. Система критеріїв оцінки фінансової безпеки торговельних підприємств. - C. 266-273.
  44. Шинкар С. М. Оцінка конкурентоспроможності підприємства з використанням графічного методу. - C. 274-278.
  45. Жарко І. В., Мазепа Т. С. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами. - C. 278-286.
  46. Жарко І. В., Черкашина М. В. Інформаційне забезпечення й сучасні технології управління складними виробничими системами. - C. 286-292.
  47. Жегус О. В. Соціально-економічні умови розвитку роздрібної торгівлі в Україні . - C. 292-300.
  48. Кушнір Т. Б., Петренко О. В. Оцінювання ефективності впровадження жарильного обладнання з використанням кремнійорганічного покриття на підприємствах харчової індустрії. - C. 301-309.
  49. Власова Н. О., Круглова О. А., Гайдар Н. О. Вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на ефективність господарської діяльності підприємств роздрібної торгівлі. - C. 310-316.
  50. Дядюк М. А., Смокова Л. М., Тімченко О. Д. Прийняття раціональних рішень з управління ризиком підприємств роздрібної торгівлі на основі комплексної концепції. - C. 316-325.
  51. Михайлова О. В. Оптимізація структури оборотних активів – резерв підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі. - C. 326-331.
  52. Височин І. В. Концепція управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі. - C. 331-340.
  53. Михайлова Н. В. Основні умови страхування майна підприємств ресторанного господарства. - C. 340-347.
  54. Стефаненко М. М. Методологічні засади розвитку торговельних підприємств на внутрішньому ринку в сучасних умовах господарювання. - C. 348-355.
  55. Матусяк C. В. Принципи стратегічного управління регіоном. - C. 355-364.
  56. Чорна Н. Ю. Проблеми управління інтеграційними об’єднаннями. - C. 364-373.
  57. Секція 3. Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність

  58. Іванілов О. С. Діагностика ефективності фінансово-економічної діяльності підприємства. - C. 374-383.
  59. Власова Н. О., Носач Л. Л. Показники оцінки якості формування дебіторської та кредиторської заборгованостей на підприємствах оптової торгівлі. - C. 384-391.
  60. Тютюнникова С. В., Мельнік Л. О., Козуб В. О. Аналіз інвестиційної привабливості країн Європи. - C. 391-398.
  61. Задорожний Г. В., Мельнік Л. О., Козуб В. О. Особливості інтеграційних трансформацій національних економічних моделей країн ЄС. - C. 399-405.
  62. Оліфіров О. В., Ібрагімов Е. Е. Технології створення організаційних знань у стратегії інноваційного розвитку підприємства. - C. 406-414.
  63. Давидова І. О. Нові тенденції зайнятості в умовах інтелектуалізації економіки. - C. 415-421.
  64. Кулініч О. А., Андросов В. Ю. Інтернет-банкінг в Україні як складова розвитку мережної інфраструктури. - C. 421-429.
  65. Печенка О. І., Величко К. Ю., Кійло П. О. Напрями розвитку інноваційної моделі економіки України. - C. 429-436.
  66. Штангей Н. М., Соболєва Н. Ф. Глобальна світова фінансова криза та її вплив на розвиток економіки України. - C. 436-443.
  67. Печенка О. І., Соболєва Н. Ф., Ковальова Я. Г. Тенденції поліпшення інвестиційного клімату в Україні. - C. 443-449.
  68. Сукрушева Г. О. Напрями розвитку системи управління видатками місцевого бюджету. - C. 449-454.
  69. Янчев А. В., Печенка О. І., Дзюбанова Н. Д. Функціонування кластерних ініціатив як основний напрям розвитку Харківського регіону. - C. 455-462.
  70. Янчев А. В., Носач Л. Л. Активізація та стимулювання експортного кредитування зовнішньоекономічної діяльності в Україні. - C. 463-470.
  71. Момот Т. В., Величко К. Ю., Печенка О. І. Застосування вартісно-орієнтованого механізму оцінки корпоративних підприємств. - C. 470-477.
  72. Величко К. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення процесу об’єднання підприємств: вартісно-орієнтований підхід до оцінки корпоративної інтеграції. - C. 478-486.
  73. Секція 4. Менеджмент і маркетинг

  74. Пічугіна Т. С., Забродська Л. Д. Антикризове управління підприємством: сутність, завдання та основні заходи. - C. 487-495.
  75. Парцирна Т. М., Афанасьєва О. П., Бєліченко В. Г., Джуглей К. В. Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова. - C. 495-501.
  76. Шталь Т. В. Концепція маркетингових стратегій формування споживчої цінності на основі потенціалу ядра бізнесу. - C. 501-510.
  77. Ткачова С. С. Ресторанний бізнес: основні етапи становлення та розвитку. - C. 510-519.
  78. Жегус О. В., Михайлова М. В. Розвиток мережі ресторанного господарства в регіонах України. - C. 519-526.
  79. Селютін В. М., Ноженко Б. О. Удосконалення управління ресторанним господарством як складової туризму Харківського регіону . - C. 527-535.
  80. Черкашина Л. В., Мамаєва Г. С. Методи стратегічного аналізу діяльності підприємств. - C. 535-543.
  81. Селютін В. М., Токарчук Г. В. Концептуалізація поняття інноваційності в аспекті туристичної діяльності. - C. 543-551.
  82. Мітяєва Т. Л., Прядко О. М., Бєліченко В. Г. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова. - C. 551-559.
  83. Прядко О. М., Джуглей К. В. Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингу. - C. 559-566.
  84. Борисова О. В. Використання методу нечіткої множини для прийняття оптимальних інвестиційних рішень підприємств ресторанного господарства. - C. 566-573.
  85. Ольшанський О. В., Ткаченко О. П., Абухоф Мостафа Мохамед Обґрунтування моделі інвестиційної привабливості підприємств готельного господарства. - C. 573-580.
  86. Забродська Г. І. Людський фактор: трансформація підходів до визначення сутності. - C. 580-589.
  87. Сардак О. В. Управління розвитком HR-бренду в умовах маркетингової орієнтації підприємств. - C. 589-596.
  88. Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції. - C. 596-606.
  89. Секція 5. Наукові основи гуманітарної підготовки студентів

  90. Варипаєв О. М., Андреєва Т. В. Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз. - C. 607-613.
  91. Петрова Л. І., Левченко М. О. Мотиваційно-ціннісний пріоритет у формуванні фізичної культури особистості студента. - C. 613-621.
  92. Сусловець А. О. Організаційно-правові форми добору кадрів в органи державної податкової служби України. - C. 621-629.
  93. Нікітіна В. В., Запаренко Г. В. Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010). - C. 629-637.
  94. Нікітіна В. В., Самойлова Є. О. Чинники та форми прояву гендерної нерівності в сучасній Україні. - C. 637-645.
  95. Борисова А. О., Архипова В. О. Актуальні проблеми та сучасні тенденції професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 645-653.
  96. Тріщ О. М., Кондратенко М. В., Кравцова Т. А. Особливості викладання іноземної мови на економічних факультетах із використанням комп’ютерних та мережних технологій. - C. 653-662.
  97. Муравйова О. М. Стратегії оволодіння іноземною мовою як запорука успішного навчання професійного мовлення. - C. 662-669.
  98. Колесник А. О., Бєлікова О. Ф. Комп'ютерні програми для навчання студентів іноземної мови. - C. 669-674.
  99. Бєлікова О. Ф., Колесник А. О. Мотиваційна складова у формуванні іншомовної комунікативної компетенції в умовах інформатизації освіти. - C. 674-681.
  100. Удовенко І. В., Крупей М. І., Подворна Л. А. Читання автентичної англомовної економічної літератури та організація самостійної роботи студентів (з використанням комп’ютерних матеріалів). - C. 681-685.
  101. Арделян М. В. Семантичний суб'єкт як об'єкт дослідження семантико-синтаксичного аспекту речення. - C. 686-689.
  102. Ков’ях І. І. До питання про роль функціонально-семантичних полів у певних підвидах текстів, що відносяться до аргументуючих. - C. 690-696.
  103. Алфавітний покажчик. - C. 797-798.
2011
Вип. 2 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського