Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Krutova A. The accounting policiy as a tool for businesscredit worthiness managemant. - C. 7-14.
  4. Ковалевська Н. С., Янчева І. В., Наумова Т. А., Бойченко Н. В. Готельна індустрія: економічна суть і тенденції розвитку. - C. 14-27.
  5. Бойченко Н. В., Ковалевська Н. С., Наумова Т. А. Екологічний аудит: сутність і необхідність. - C. 28-36.
  6. Акімова Н. С., Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Обліково-аналітичне забезпечення економічної безпеки підприємства. - C. 37-50.
  7. Мелушова І. Ю. Ключові компетенції як категорія стратегічного управління підприємствами. - C. 51-62.
  8. Дядін А. С. Дефініція категорії "підприємницька діяльність". - C. 62-72.
  9. Ілляшенко О. В., Будрик О. І. Еколого-економічна безпека підприємства: теоретичні аспекти. - C. 72-82.
  10. Blуznіuk O., Ivanyuta O. Forming the policy of managing borrowed / capital in the system of strategic development of trade enterprises. - C. 82-90.
  11. Костирко Л. А., Розмислов О. М., Мартинов А. А. Культура економічного обґрунтування проекту. - C. 90-100.
  12. Нестеренко О. М., Чирва Ю. Є., Бугріменко Р. М. Методичні підходи до діагностики банкрутства підприємства, передумови та проблеми їх практичного застосування. - C. 100-110.
  13. Єсінова Н. І., Голозубова А. О. Проблеми працевлаштування молоді на ринку праці України. - C. 111-120.
  14. Погожих М. І., Софронова М. С. Математичне моделювання задач оптимізації в економіці. - C. 121-131.
  15. Пічугіна Т. С., Забродська Л. Д., Забродська Г. І. Науково-теоретичні підходи до визначення поняття "конкурентоспроможність підприємства". - C. 132-148.
  16. Чорна М. В., Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Методичний інструментарій оцінки конкурентних переваг нової продукції. - C. 149-158.
  17. Артьомова А. В., Ланчинська В. М. Сучасний стан і тенденції розвитку міжнародної торгівлі. - C. 159-166.
  18. Артьомова А. В., Ліман В. О. Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку міжнародних відносин Азербайджану. - C. 166-172.
  19. Міносян А. С., Юрченко Л. І., Варипаєв О. М., Лаврук В. В. Новітні концепції розробки та вдосконалення сучасних методів зберігання харчових продуктів: соціально-гуманітарна та етична складові. - C. 173-183.
  20. Величко К. Ю., Носач Л. Л., Печенка О. І. Сучасні тенденції та перспективи розвитку ринку інтернет-торгівлі: міжнародний досвід та національна практика. - C. 184-196.
  21. Помінова І. І., Сокол Н. А. Альтернативні джерела фінансування системи вищої освіти. - C. 196-206.
  22. Білецька Я. О., Дюкарева Г. І., Радченко Л. О. Маркетингові дослідження розвитку кулінарного туризму в Україні. - C. 206-217.
  23. Власенко І. В., Іващенко Г. В. Функціонування сільського зеленого туризму в умовах ринкової економіки України. - C. 218-233.
  24. Олініченко К. С. Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики. - C. 233-245.
  25. Olshanskiy O., Selutin V., Ward B. Raising the effectiveness of a company's business processes. - C. 245-256.
  26. Семенюк Л. П. Сучасні підходи до планування комплексу маркетингу банку. - C. 256-269.
  27. Жегус О. В. Ринок послуг вищої освіти як основа маркетингової діяльності вищого навчального закладу. - C. 269-281.
  28. Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Кухарьонок О. К., Коновалова Т. В. Підвищення управлінської культури викладача вищої школи на засадах самоменеджменту. - C. 281-292.
  29. Савицька Н. Л., Прядко О. М., Сіроус М. В. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір. - C. 293-304.
  30. Кононенко Т. П., Полстяна Н. В., Федак В. І. Сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства України. - C. 304-312.
  31. Буданова І. О., Буданова О. С., Конькова Т. М. Самостійна робота під час навчання студентів читання і мовлення іноземною мовою. - C. 313-327.
2017
Вип. 1 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського