Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73033/2015/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізична культура, спорт та здоров'я нації
: зб. наук. пр..- Вінниця
Fìzična kulʹtura, sport ta zdorovʼâ nacìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Науковий напрям "Науково-методичні основи використання засобів фізичного виховання для підвищення працездатності і зміцнення здоров'я різних груп населення"

  4. Асаулюк И. Структура беговой подготовки квалифицированных семиборок. - C. 11-15.
  5. Атаманюк С., Кириченко О. Оцінка фізичних можливостей студентів у процесі фізичного виховання спеціального медичного відділення ВНЗ. - C. 15-19.
  6. Балацька Л. Урахування індивідуальних особливостей школярів під час оцінювання їх фізичного потенціалу. - C. 19-24.
  7. Бермудес Д., Балашов Д. Методика проведення експрес-тестування клієнтів фітнес-клубів. - C. 24-30.
  8. Биченко В., Онопрієнко О., Онопрієнко О. Шляхи підвищення мотивації студентів до фізичного самовдосконалення. - C. 30-35.
  9. Благій О., Андрєєва О. Оптимізація рухової активності чоловіків першого періоду зрілого віку засобами Outdoor фітнесу. - C. 35-41.
  10. Борсук М., Юденок В., Калишенко Г. Принципи психофізичного удосконалення східних єдиноборств у фізичному вихованні та спорті. - C. 41-45.
  11. Буренко М. Визначення рівня знань про фізичне здоров’я у старшокласників. - C. 45-50.
  12. Вихляєв Ю. Особливості форм організації освітнього процесу з фізичного виховання студентів. - C. 50-57.
  13. Власюк Р. Місце засобів гімнастики у фізичному вихованні школярів. - C. 57-62.
  14. Вовчанська В. Взаємодія учасників навчально-виховного процесу як засіб формування особистості школяра. - C. 63-67.
  15. Ворона В., Ратов А. Розробка методики раціонального використання засобів лижної підготовки для учнів з різним рівнем фізичного здоров’я. - C. 67-71.
  16. Гакман А. Рівень здоров’я і захворюваності студентів ВНЗ гуманітарних спеціальностей. - C. 71-78.
  17. Гамалій Н. Теоретико-методичні основи розробки цільових тренувальних програм для жінок 20-35 років, що займаються вело аеробікою. - C. 78-82.
  18. Гах Р. Розвиток здібностей до регуляції просторово-часових параметрів рухів студентів-футзалістів першого року навчання. - C. 82-85.
  19. Гацоєва Л. Характеристика показників фізичного розвитку та рухової активності дітей молодшого шкільного віку. - C. 86-91.
  20. Гоголь М. Результати опитування батьків щодо розвитку психофізичних якостей у дітей – учнів музичних шкіл. - C. 92-98.
  21. Голод Н. Стан рухової активності студенток спеціальних медичних груп як фактор оцінки ефективності реабілітаційної програми. - C. 98-104.
  22. Гончарова Н., Бутенко Г. Ставлення дітей молодшого шкільного віку та їх батьків до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 104-110.
  23. Грибовська І. Діяльність організацій сфери фізичного виховання і спорту для залучення населення до фізкультурно-спортивних занять. - C. 110-114.
  24. Гудима С., Бондар Я., Перепилиця О. Сучасні напрямки удосконалення фізичної підготовки в командних спортивних іграх. - C. 115-120.
  25. Давиденко О., Яцко М. Ранкова гімнастика як компонент добової рухової активності студентів. - C. 120-124.
  26. Дідик Т., Порядіна В., Сорокіна Н. Використання педагогічного контролю в процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 124-129.
  27. Дмитрів Д., Бас О. Аналіз рівня доступності будівель державних органів влади у м. Львові для осіб з порушеннями ора (на основі аналізу літератури). - C. 129-134.
  28. Долженко Л., Перегінець М. Особливості організації процесу фізичного виховання старшокласників в різних країнах. - C. 134-139.
  29. Доценко Ю. Обгрунтування шкали оцінки рівня психофізичної готовності студентів ВНЗ гірничодобувного профілю до подальшої трудової діяльності. - C. 139-145.
  30. Дудорова Л. Формування у студентів спеціальних рухових навичок засобами фітнес-технологій. - C. 145-149.
  31. Дусь С., Пільганчук Л. Відбір суддів в баскетболі на сучасному етапі. - C. 149-154.
  32. Дяченко А. Фізична підготовленість школярів старших класів в умовах різних навчальних навантажень. - C. 154-158.
  33. Єременко Н., Хотенцева О., Шпичка Т. Ефективність занять міні-футболом в процесі фізкультурно-оздоровчої роботи зі cтудентами. - C. 158-164.
  34. Жук Г., Хабінець Т. Застосування засобів аквааеробіки с жінками другого зрілого віку. - C. 164-167.
  35. Зінченко Н. Оцінка ефективності фітнес-програми з аквааеробіки серед жінок першого зрілого віку. - C. 167-171.
  36. Кашуба В., Гончарова Н. Современные взгляды на организацию контроля физического состояния школьников в процессе физического воспитания. - C. 171-177.
  37. Кашуба А. Вплив секційних занять баскетболом на рівень фізичної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури. - C. 177-181.
  38. Коваленко Ю., Соломоненко С. Дослідження впливу спрямованого навчання основним рухам дітей дошкільного віку. - C. 181-187.
  39. Коваль В. Метод колового тренування як засіб розвитку фізичних якостей школярів. - C. 187-192.
  40. Ковальський В., Панчук А. Особливості методики занять аквафітнесом для дорослого населення. - C. 193-197.
  41. Козина Ж. Теоретико-методические основы применения инновационных технологий для формирования здорового образа жизни людей разных возрастных групп. - C. 197-205.
  42. Корж Н. Визначення чиників формування позитивного ставлення студентів технічних спеціальностей до самостійних занять фізичною культурою. - C. 205-210.
  43. Король С. Динаміка показників психофізіологічної підготовленості студентів технічних спеціальностей під впливом засобів спортивного орієнтування. - C. 210-216.
  44. Корольчук А. Вплив рекреаційно-оздоровчої рухової активності на процес адаптації до навчання і зміцнення здоров’я студенської молоді. - C. 216-222.
  45. Кошолап А. Роль самовдосконалення у зміцненні фізичного здоров'я старшокласників. - C. 222-227.
  46. Кравцов В., Кривчикова О. Добова рухова активність учнів середніх та старших класів в умовах міста. - C. 227-232.
  47. Крижанівська О. Показники ціннісно-мотиваційної сфери студентів інституцій фізичного виховання і спорту у процесі навчання. - C. 232-239.
  48. Крижанівський В. Зміни показників фізичного стану операторів комп’ютерного набору під впливом спеціальних комплексів фізичних вправ. - C. 239-244.
  49. Крижанівський В. Cформованість цінностей фізичної культури у студентів інституцій вищого начального закладу технічного спрямування. - C. 244-251.
  50. Кузенков Є. Роль технічних засобів в освоєнні рухових дій студентів, які займаються баскетболом. - C. 251-256.
  51. Кульчицька І. Особливості організації та зміст занять з дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення". - C. 256-261.
  52. Курілова В., Редько С., Пустовойт П., Щасливий С. Роль вчителя фізичної культури в організації роботи з підлітками щодо покращення їх всебічного розвитку. - C. 261-268.
  53. Лазоренко С., Чхайло М., Романова В. Показники рухової активності студентів державного вищого навчального закладу "Української академії банківської справи національного банку України". - C. 268-274.
  54. Лисюк С., Кулібаба С., Лисак І. Дослідження мотивів та інтересів жінок першого зрілого віку, які займаються фізкультурно-оздоровчими заняттями. - C. 274-279.
  55. Ляхова І., Жигунова Н. Вплив процесу підготовки студентів різних відділень музичного училища на розвиток рухових здібностей, росто-вагові показники та показники кардіо-респираторної системи. - C. 279-283.
  56. Маринчук П. Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів музичних спеціальностей. - C. 284-286.
  57. Марчук С. Рівень інтересу студентів до фізичного виховання і спорту. - C. 286-292.
  58. Мацейко І., Галандзовський С. Соматичне здоров’я та фізична підготовленість дівчат 7-17 років. - C. 293-298.
  59. Михно Л. Оцінка рівня фізичної підготовленості сучасних першокласників. - C. 298-302.
  60. Можаровський Ю. Зміни показників функціонального стану студентів під впливом занять з вільної боротьби. - C. 303-308.
  61. Нікітенко С., Кукурудзяк І., Никитенко А. Визначення рухової асиметрії у студентів із використанням фізичних вправ з м’ячами різної маси та показників психофізіологічного стану. - C. 308-314.
  62. Огнистий А. Аналіз спеціальних знань з професійної підготовки педагогів до фізичного виховання дітей дошкільного віку та учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 314-320.
  63. Одинець Т., Шатохіна Д. Ефективність використання фітбол-гімнастики у дітей середнього шкільного віку з порушеннями постави в сагітальній площині. - C. 320-324.
  64. Оксьом П., Кобозєв М., Азаренков В., Бережна Л. Формування професійно важливих якостей студенток вищого педагогічного навчального закладу в процесі занять міні-футболом. - C. 324-330.
  65. Пильтяй С., Щастливий С. Формування інтересу та позитивного ставлення до самостійних занять фізичними вправами студенток ВНЗ. - C. 330-335.
  66. Підлужняк О., Колос О., Чхань А. Особливості фізичного стану студентів факультету інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії Вінницького національного технічного університету. - C. 335-340.
  67. Пінчук Н., Самійленко В., Сенчук Л., Качан В. Історичний феномен формування здорового способу життя. - C. 340-345.
  68. Покотило Л., Бенцак Р. Оптимізація рухової активності студентів у процесі занять фізичними вправами оздоровчої спрямованості. - C. 345-350.
  69. Прозар М. Зміни показників фізичної підготовленості учнів початкової школи під час навчання у ЗНЗ. - C. 350-355.
  70. Пятницька Д., Грищенко Л. Процес формування свідомого ставлення дітей до занять фізичною культурою. - C. 355-359.
  71. Рибницький А., Артеменко В., Нестеров О., Козерук К. Самоконтроль студентів за станом свого організму в процесі занять фізичними вправами. - C. 359-363.
  72. Рудницький О., Одноралова Н. Підходи до корекції компонентів просторової організації тіла людини в процесі фізичного виховання. - C. 363-368.
  73. Саєнко С., Бурла О. Використання рухливих ігор з елементами вільної боротьби у режимі продовженого дня молодших школярів. - C. 368-373.
  74. Сальникова С., Фурман Ю. Вплив занять аквафітнесом і методики ендогенно-гіпоксичного дихання на функцію апарату зовнішнього дихання жінок 37-49 років. - C. 373-379.
  75. Свірщук Н., Вознюк Т., Драчук А. Вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у контексті професіографії. - C. 380-385.
  76. Семенович С. Диференційований вплив засобів атлетичної гімнастики на рівень силових здібностей юнаків старшої школи. - C. 385-391.
  77. Сергієнко К., Хабіб Д., Писаренко Г. Особливості опорно-ресорних властивостей стопи дітей з послабленим зором. - C. 391-395.
  78. Сірик А., Сергієнко В. Педагогічний контроль функціонального стану студентів спеціальної медичної групи. - C. 395-399.
  79. Скидан А., Врублевский Е. Содержание методики занятий шейпингом для женщин на основе учета их соматотипа. - C. 400-406.
  80. Сокол А., Терьохiна О., Сокол Л. Індивідуалізація процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 406-411.
  81. Сологубова С. Використання вправ для зміцнення м'язів спини при прийомі контрольних норматів у ВУЗах. - C. 411-416.
  82. Стасюк Р., Левковец О. Фізична культура, як частина особистості студента. - C. 416-420.
  83. Степанюк С., Ткачук В., Грабовський Ю. Технологія навчання олімпійській освіті учнів загльноосвітніх шкіл. - C. 420-427.
  84. Ступницька С. Оцінка фізичної підготовленості студентів спеціальних медичних груп. - C. 427-432.
  85. Тищенко В., Нікітчук Ю. Діагностика соматичного здоров’я як фактор індивідуалізації фізичного виховання старшокласників. - C. 432-438.
  86. Толчєва Г. Визначення впливу занять хатха-йогою на швидкісно-силові якості студенток університетів. - C. 438-443.
  87. Трачук С., Давиденко О., Заяць Л. Енергозабезпечення уроку фізичної культури в структурі рухового режиму молодших школярів. - C. 443-448.
  88. Фоменко Д. Порівняльний аналіз формату змагань з футболу серед дітей 6-ти років у США. - C. 448-453.
  89. Холопова А., Ничипоренко І. Вплив сучасних фітнес-технологій на фізичний стан студентів. - C. 453-457.
  90. Хробатин І. Стан соматичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку, які займаються футболу. - C. 457-463.
  91. Хуртенко О., Хоронжевський Л., Кужель М. Взаємозалежність параметрів моторики рухової діяльності і показників фізичного стану молодших школярів. - C. 463-469.
  92. Чепелюк А. Складові психолого-педагогічної підготовки вчителів фізичної культури та їх професійного становлення. - C. 469-475.
  93. Черновський С., Савчук О. Фізична підготовленість студентів як показник способу життя і рівня здоров’я. - C. 475-481.
  94. Чиженок Т., Коваленко Ю. Вивчення адаптаційних процесів у учнів старших класів під впливом занять фізичною культурою. - C. 481-487.
  95. Чухланцева Н., Брухно Е. Формування професійних якостей студентів технічних спеціальностей засобами фізичної культури і спорту. - C. 487-492.
  96. Швець О., Андрущенко Д. Педагогічні особливості формування фізкультурно-оздоровчих умінь майбутніх вчителів-предметників на заняттях із фізичного виховання. - C. 492-495.
  97. Шкура В. Сучасні аспекти планування та організації туристичної діяльності учнів молодших класів в умовах загальноосвітньої школи. - C. 495-500.
  98. Шутько В. Ефективність вольових, індивідуально-дозованих навантажень в практиці фізичного виховання школярів. - C. 500-505.
  99. Щербашин Я. Особливості реалізації олімпійської освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 505-510.
  100. Яковлів Є. Удосконалення кординаційних здібностей студенток спеціальних медичних групп. - C. 510-514.
  101. Ярмак О. Вплив засобів оздоровчого фітнесу на фізичний стан студенток І-ІІ курсів Білоцерківського національного аграрного університету. - C. 514-519.
  102. 2. Науковий напрям "Медико-біологічні проблеми фізичного виховання, фізичної реабілітації та спорту"

  103. Афанасьєв С. Адаптаційні можливості серцево-судинної системи в залежності від вегетативного тонусу дітей середнього шкільного віку з порушеннями слуху. - C. 520-525.
  104. Бакурідзе-Маніна В. Гіпермобільність суглобів: загальна характеристика та особливості прояву. - C. 525-532.
  105. Баннікова Р., Магнушевський Ю. Метод Кабата у комплексній програмі фізичної реабілітації осіб з наслідками судинних захворювань головного мозку. - C. 532-536.
  106. Березовський Б., Бас О. Особливості реабілітаційного обстеження пацієнтів після ендопротезування кульшового суглоба. - C. 536-540.
  107. Беспалова О. Фітнес-технології у фізичній реабілітації студенток СМГ із ВСД. - C. 540-545.
  108. Беспалова О., Авраменко Н. Фізична реабілітація жінок середнього віку з варикозним розширенням вен нижніх кінцівок. - C. 546-552.
  109. Бондар О., Джевага В. Сучасні технології корекції порушень координаційних здібностей школярів з вадами слуху в процесі фізичного виховання. - C. 552-556.
  110. Буць В., Бас О. Реабілітаційне обстеження пацієнтів з ДЦП і зрілого віку з порушеним стереотипом ходьби. - C. 556-560.
  111. Вінничук Ю. Вплив харчового функціонального продукту "Апістимул" на деякі показники імунологічного та гормонального гомеостазу кваліфікованих спортсменів. - C. 560-565.
  112. Вітомський В. Особливості толерантності до фізичних навантажень у осіб з циркуляцією фонтана. - C. 565-573.
  113. Ганіна Д. Засоби фізичної реабілітації для профілактики стресу. - C. 573-577.
  114. Демчук С. Стан розробленості питання формування просторової організації тіла у дітей молодшого шкільного віку із депривацією сенсорних систем. - C. 577-583.
  115. Дьомкіна Т., Онищук В. Перспективи застосування нормобаричної гіперкапнічної гіпоксії в системі фізичної реабілітації студенток медичного коледжу,хворих нейроциркуляторною дистонією. - C. 584-588.
  116. Ільчук І., Білянський О., Крук Б. Особливості фізичної реабілітації осіб із розсіяним склерозом. - C. 588-593.
  117. Котелевський В. Застосування елементів тибетського масажу Ку Ньє у фізичній реабілітації вертебральної патології. - C. 593-598.
  118. Кравчук Л., Жарова І., Скомороха О. Особенности применения кинезотерапии в комплексном лечении подростков с ожирением. - C. 598-602.
  119. Маляр Н. Особливості комплексного використання засобів фізичного виховання для профілактики захворювань дихальної системи студентів. - C. 602-606.
  120. Мильчук С., Бас О. Особливості побудови реабілітаційно-рекреаційної роботи з дітьми,які мають дитячий церебральний параліч. - C. 606- 613.
  121. Одинець Т., Бріскін Ю. Особливості впливу фізичної реабілітації на внутрішню картину хвороби жінок з постмастектомічним синдромом. - C. 613-618.
  122. Одинець Т., Волик О. Вплив комплексної програми фізичної реабілітації дітей 8-10 років на відновлення функціональних можливостей верхньої кінцівки після перелому ліктьової кістки. - C. 618-623.
  123. Опалюк Д., Балаж М. Застосування елементів хатха-йоги у комплексній реабілітації дітей зі сколіотичною хворобою. - C. 623-629.
  124. Петрица П. Динаміка захворюваності студентів груп фізичної реабалітації по нозологіям. - C. 629-633.
  125. Поташнюк І. М. Використання ігрових прийомів у корекції рухових порушень дошкільників із ДЦП. - C. 633-638.
  126. Поташнюк І. В. Методи фізичної реабілітації жінок при захворюванні на рак молочної залози. - C. 639-643.
  127. Морад П. Х. Р. А., Манжуловский В., Ломаковский А. Факторы риска и средства реабилитации у больных с нарушением коронарного кровообращения. - C. 643-648.
  128. Рожкова Т. Структура програми фізичної реабілітації для спортсменів високої кваліфікації з порушенням постави, що спеціалізуються у спортивних танцях. - C. 648-653.
  129. Руденко Р. Дослідження факторів, що визначають доцільність фізичної реабілітації спорсменів-інвалідів. - C. 653-657.
  130. Середа Л. Новітні гумово-поролонові пристосування у процесі фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 658-661.
  131. Тимочко-Волошин Р., Трач В. Фізичне виховання як шлях до поліпшення стану здоров’я дітей 5 – 9 класів зі суглобовими проявами дисплазії сполучної тканини. - C. 662-667.
  132. Фурман Ю., Брезденюк О. Анаеробна продуктивність юнаків 17 - 21 років з різним компонентним складом маси тіла. - C. 667-672.
  133. Ячнюк М. Обґрунтування профілактико-оздоровчої спрямованості засобів активного туризму в заняттях зі студентською молоддю. - C. 672-677.
  134. Вихідна інформація по збірнику.
2015
Вип. 19(1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського