Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73033/2015/19(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізична культура, спорт та здоров'я нації : зб. наук. пр..- Вінниця Fìzična kulʹtura, sport ta zdorovʼâ nacìï- Титул.
- Зміст.
1. Науковий напрям "Науково-методичні основи використання засобів фізичного виховання для підвищення працездатності і зміцнення здоров'я різних груп населення"
- Асаулюк И. Структура беговой подготовки квалифицированных семиборок. - C. 11-15.
- Атаманюк С., Кириченко О. Оцінка фізичних можливостей студентів у процесі фізичного виховання спеціального медичного відділення ВНЗ. - C. 15-19.
- Балацька Л. Урахування індивідуальних особливостей школярів під час оцінювання їх фізичного потенціалу. - C. 19-24.
- Бермудес Д., Балашов Д. Методика проведення експрес-тестування клієнтів фітнес-клубів. - C. 24-30.
- Биченко В., Онопрієнко О., Онопрієнко О. Шляхи підвищення мотивації студентів до фізичного самовдосконалення. - C. 30-35.
- Благій О., Андрєєва О. Оптимізація рухової активності чоловіків першого періоду зрілого віку засобами Outdoor фітнесу. - C. 35-41.
- Борсук М., Юденок В., Калишенко Г. Принципи психофізичного удосконалення східних єдиноборств у фізичному вихованні та спорті. - C. 41-45.
- Буренко М. Визначення рівня знань про фізичне здоров’я у старшокласників. - C. 45-50.
- Вихляєв Ю. Особливості форм організації освітнього процесу з фізичного виховання студентів. - C. 50-57.
- Власюк Р. Місце засобів гімнастики у фізичному вихованні школярів. - C. 57-62.
- Вовчанська В. Взаємодія учасників навчально-виховного процесу як засіб формування особистості школяра. - C. 63-67.
- Ворона В., Ратов А. Розробка методики раціонального використання засобів лижної підготовки для учнів з різним рівнем фізичного здоров’я. - C. 67-71.
- Гакман А. Рівень здоров’я і захворюваності студентів ВНЗ гуманітарних спеціальностей. - C. 71-78.
- Гамалій Н. Теоретико-методичні основи розробки цільових тренувальних програм для жінок 20-35 років, що займаються вело аеробікою. - C. 78-82.
- Гах Р. Розвиток здібностей до регуляції просторово-часових параметрів рухів студентів-футзалістів першого року навчання. - C. 82-85.
- Гацоєва Л. Характеристика показників фізичного розвитку та рухової активності дітей молодшого шкільного віку. - C. 86-91.
- Гоголь М. Результати опитування батьків щодо розвитку психофізичних якостей у дітей – учнів музичних шкіл. - C. 92-98.
- Голод Н. Стан рухової активності студенток спеціальних медичних груп як фактор оцінки ефективності реабілітаційної програми. - C. 98-104.
- Гончарова Н., Бутенко Г. Ставлення дітей молодшого шкільного віку та їх батьків до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 104-110.
- Грибовська І. Діяльність організацій сфери фізичного виховання і спорту для залучення населення до фізкультурно-спортивних занять. - C. 110-114.
- Гудима С., Бондар Я., Перепилиця О. Сучасні напрямки удосконалення фізичної підготовки в командних спортивних іграх. - C. 115-120.
- Давиденко О., Яцко М. Ранкова гімнастика як компонент добової рухової активності студентів. - C. 120-124.
- Дідик Т., Порядіна В., Сорокіна Н. Використання педагогічного контролю в процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 124-129.
- Дмитрів Д., Бас О. Аналіз рівня доступності будівель державних органів влади у м. Львові для осіб з порушеннями ора (на основі аналізу літератури). - C. 129-134.
- Долженко Л., Перегінець М. Особливості організації процесу фізичного виховання старшокласників в різних країнах. - C. 134-139.
- Доценко Ю. Обгрунтування шкали оцінки рівня психофізичної готовності студентів ВНЗ гірничодобувного профілю до подальшої трудової діяльності. - C. 139-145.
- Дудорова Л. Формування у студентів спеціальних рухових навичок засобами фітнес-технологій. - C. 145-149.
- Дусь С., Пільганчук Л. Відбір суддів в баскетболі на сучасному етапі. - C. 149-154.
- Дяченко А. Фізична підготовленість школярів старших класів в умовах різних навчальних навантажень. - C. 154-158.
- Єременко Н., Хотенцева О., Шпичка Т. Ефективність занять міні-футболом в процесі фізкультурно-оздоровчої роботи зі cтудентами. - C. 158-164.
- Жук Г., Хабінець Т. Застосування засобів аквааеробіки с жінками другого зрілого віку. - C. 164-167.
- Зінченко Н. Оцінка ефективності фітнес-програми з аквааеробіки серед жінок першого зрілого віку. - C. 167-171.
- Кашуба В., Гончарова Н. Современные взгляды на организацию контроля физического состояния школьников в процессе физического воспитания. - C. 171-177.
- Кашуба А. Вплив секційних занять баскетболом на рівень фізичної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури. - C. 177-181.
- Коваленко Ю., Соломоненко С. Дослідження впливу спрямованого навчання основним рухам дітей дошкільного віку. - C. 181-187.
- Коваль В. Метод колового тренування як засіб розвитку фізичних якостей школярів. - C. 187-192.
- Ковальський В., Панчук А. Особливості методики занять аквафітнесом для дорослого населення. - C. 193-197.
- Козина Ж. Теоретико-методические основы применения инновационных технологий для формирования здорового образа жизни людей разных возрастных групп. - C. 197-205.
- Корж Н. Визначення чиників формування позитивного ставлення студентів технічних спеціальностей до самостійних занять фізичною культурою. - C. 205-210.
- Король С. Динаміка показників психофізіологічної підготовленості студентів технічних спеціальностей під впливом засобів спортивного орієнтування. - C. 210-216.
- Корольчук А. Вплив рекреаційно-оздоровчої рухової активності на процес адаптації до навчання і зміцнення здоров’я студенської молоді. - C. 216-222.
- Кошолап А. Роль самовдосконалення у зміцненні фізичного здоров'я старшокласників. - C. 222-227.
- Кравцов В., Кривчикова О. Добова рухова активність учнів середніх та старших класів в умовах міста. - C. 227-232.
- Крижанівська О. Показники ціннісно-мотиваційної сфери студентів інституцій фізичного виховання і спорту у процесі навчання. - C. 232-239.
- Крижанівський В. Зміни показників фізичного стану операторів комп’ютерного набору під впливом спеціальних комплексів фізичних вправ. - C. 239-244.
- Крижанівський В. Cформованість цінностей фізичної культури у студентів інституцій вищого начального закладу технічного спрямування. - C. 244-251.
- Кузенков Є. Роль технічних засобів в освоєнні рухових дій студентів, які займаються баскетболом. - C. 251-256.
- Кульчицька І. Особливості організації та зміст занять з дисципліни "Спортивно-педагогічне вдосконалення". - C. 256-261.
- Курілова В., Редько С., Пустовойт П., Щасливий С. Роль вчителя фізичної культури в організації роботи з підлітками щодо покращення їх всебічного розвитку. - C. 261-268.
- Лазоренко С., Чхайло М., Романова В. Показники рухової активності студентів державного вищого навчального закладу "Української академії банківської справи національного банку України". - C. 268-274.
- Лисюк С., Кулібаба С., Лисак І. Дослідження мотивів та інтересів жінок першого зрілого віку, які займаються фізкультурно-оздоровчими заняттями. - C. 274-279.
- Ляхова І., Жигунова Н. Вплив процесу підготовки студентів різних відділень музичного училища на розвиток рухових здібностей, росто-вагові показники та показники кардіо-респираторної системи. - C. 279-283.
- Маринчук П. Особливості професійно-прикладної фізичної підготовки студентів музичних спеціальностей. - C. 284-286.
- Марчук С. Рівень інтересу студентів до фізичного виховання і спорту. - C. 286-292.
- Мацейко І., Галандзовський С. Соматичне здоров’я та фізична підготовленість дівчат 7-17 років. - C. 293-298.
- Михно Л. Оцінка рівня фізичної підготовленості сучасних першокласників. - C. 298-302.
- Можаровський Ю. Зміни показників функціонального стану студентів під впливом занять з вільної боротьби. - C. 303-308.
- Нікітенко С., Кукурудзяк І., Никитенко А. Визначення рухової асиметрії у студентів із використанням фізичних вправ з м’ячами різної маси та показників психофізіологічного стану. - C. 308-314.
- Огнистий А. Аналіз спеціальних знань з професійної підготовки педагогів до фізичного виховання дітей дошкільного віку та учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 314-320.
- Одинець Т., Шатохіна Д. Ефективність використання фітбол-гімнастики у дітей середнього шкільного віку з порушеннями постави в сагітальній площині. - C. 320-324.
- Оксьом П., Кобозєв М., Азаренков В., Бережна Л. Формування професійно важливих якостей студенток вищого педагогічного навчального закладу в процесі занять міні-футболом. - C. 324-330.
- Пильтяй С., Щастливий С. Формування інтересу та позитивного ставлення до самостійних занять фізичними вправами студенток ВНЗ. - C. 330-335.
- Підлужняк О., Колос О., Чхань А. Особливості фізичного стану студентів факультету інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії Вінницького національного технічного університету. - C. 335-340.
- Пінчук Н., Самійленко В., Сенчук Л., Качан В. Історичний феномен формування здорового способу життя. - C. 340-345.
- Покотило Л., Бенцак Р. Оптимізація рухової активності студентів у процесі занять фізичними вправами оздоровчої спрямованості. - C. 345-350.
- Прозар М. Зміни показників фізичної підготовленості учнів початкової школи під час навчання у ЗНЗ. - C. 350-355.
- Пятницька Д., Грищенко Л. Процес формування свідомого ставлення дітей до занять фізичною культурою. - C. 355-359.
- Рибницький А., Артеменко В., Нестеров О., Козерук К. Самоконтроль студентів за станом свого організму в процесі занять фізичними вправами. - C. 359-363.
- Рудницький О., Одноралова Н. Підходи до корекції компонентів просторової організації тіла людини в процесі фізичного виховання. - C. 363-368.
- Саєнко С., Бурла О. Використання рухливих ігор з елементами вільної боротьби у режимі продовженого дня молодших школярів. - C. 368-373.
- Сальникова С., Фурман Ю. Вплив занять аквафітнесом і методики ендогенно-гіпоксичного дихання на функцію апарату зовнішнього дихання жінок 37-49 років. - C. 373-379.
- Свірщук Н., Вознюк Т., Драчук А. Вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у контексті професіографії. - C. 380-385.
- Семенович С. Диференційований вплив засобів атлетичної гімнастики на рівень силових здібностей юнаків старшої школи. - C. 385-391.
- Сергієнко К., Хабіб Д., Писаренко Г. Особливості опорно-ресорних властивостей стопи дітей з послабленим зором. - C. 391-395.
- Сірик А., Сергієнко В. Педагогічний контроль функціонального стану студентів спеціальної медичної групи. - C. 395-399.
- Скидан А., Врублевский Е. Содержание методики занятий шейпингом для женщин на основе учета их соматотипа. - C. 400-406.
- Сокол А., Терьохiна О., Сокол Л. Індивідуалізація процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 406-411.
- Сологубова С. Використання вправ для зміцнення м'язів спини при прийомі контрольних норматів у ВУЗах. - C. 411-416.
- Стасюк Р., Левковец О. Фізична культура, як частина особистості студента. - C. 416-420.
- Степанюк С., Ткачук В., Грабовський Ю. Технологія навчання олімпійській освіті учнів загльноосвітніх шкіл. - C. 420-427.
- Ступницька С. Оцінка фізичної підготовленості студентів спеціальних медичних груп. - C. 427-432.
- Тищенко В., Нікітчук Ю. Діагностика соматичного здоров’я як фактор індивідуалізації фізичного виховання старшокласників. - C. 432-438.
- Толчєва Г. Визначення впливу занять хатха-йогою на швидкісно-силові якості студенток університетів. - C. 438-443.
- Трачук С., Давиденко О., Заяць Л. Енергозабезпечення уроку фізичної культури в структурі рухового режиму молодших школярів. - C. 443-448.
- Фоменко Д. Порівняльний аналіз формату змагань з футболу серед дітей 6-ти років у США. - C. 448-453.
- Холопова А., Ничипоренко І. Вплив сучасних фітнес-технологій на фізичний стан студентів. - C. 453-457.
- Хробатин І. Стан соматичного здоров’я дітей молодшого шкільного віку, які займаються футболу. - C. 457-463.
- Хуртенко О., Хоронжевський Л., Кужель М. Взаємозалежність параметрів моторики рухової діяльності і показників фізичного стану молодших школярів. - C. 463-469.
- Чепелюк А. Складові психолого-педагогічної підготовки вчителів фізичної культури та їх професійного становлення. - C. 469-475.
- Черновський С., Савчук О. Фізична підготовленість студентів як показник способу життя і рівня здоров’я. - C. 475-481.
- Чиженок Т., Коваленко Ю. Вивчення адаптаційних процесів у учнів старших класів під впливом занять фізичною культурою. - C. 481-487.
- Чухланцева Н., Брухно Е. Формування професійних якостей студентів технічних спеціальностей засобами фізичної культури і спорту. - C. 487-492.
- Швець О., Андрущенко Д. Педагогічні особливості формування фізкультурно-оздоровчих умінь майбутніх вчителів-предметників на заняттях із фізичного виховання. - C. 492-495.
- Шкура В. Сучасні аспекти планування та організації туристичної діяльності учнів молодших класів в умовах загальноосвітньої школи. - C. 495-500.
- Шутько В. Ефективність вольових, індивідуально-дозованих навантажень в практиці фізичного виховання школярів. - C. 500-505.
- Щербашин Я. Особливості реалізації олімпійської освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 505-510.
- Яковлів Є. Удосконалення кординаційних здібностей студенток спеціальних медичних групп. - C. 510-514.
- Ярмак О. Вплив засобів оздоровчого фітнесу на фізичний стан студенток І-ІІ курсів Білоцерківського національного аграрного університету. - C. 514-519.
2. Науковий напрям "Медико-біологічні проблеми фізичного виховання, фізичної реабілітації та спорту"
- Афанасьєв С. Адаптаційні можливості серцево-судинної системи в залежності від вегетативного тонусу дітей середнього шкільного віку з порушеннями слуху. - C. 520-525.
- Бакурідзе-Маніна В. Гіпермобільність суглобів: загальна характеристика та особливості прояву. - C. 525-532.
- Баннікова Р., Магнушевський Ю. Метод Кабата у комплексній програмі фізичної реабілітації осіб з наслідками судинних захворювань головного мозку. - C. 532-536.
- Березовський Б., Бас О. Особливості реабілітаційного обстеження пацієнтів після ендопротезування кульшового суглоба. - C. 536-540.
- Беспалова О. Фітнес-технології у фізичній реабілітації студенток СМГ із ВСД. - C. 540-545.
- Беспалова О., Авраменко Н. Фізична реабілітація жінок середнього віку з варикозним розширенням вен нижніх кінцівок. - C. 546-552.
- Бондар О., Джевага В. Сучасні технології корекції порушень координаційних здібностей школярів з вадами слуху в процесі фізичного виховання. - C. 552-556.
- Буць В., Бас О. Реабілітаційне обстеження пацієнтів з ДЦП і зрілого віку з порушеним стереотипом ходьби. - C. 556-560.
- Вінничук Ю. Вплив харчового функціонального продукту "Апістимул" на деякі показники імунологічного та гормонального гомеостазу кваліфікованих спортсменів. - C. 560-565.
- Вітомський В. Особливості толерантності до фізичних навантажень у осіб з циркуляцією фонтана. - C. 565-573.
- Ганіна Д. Засоби фізичної реабілітації для профілактики стресу. - C. 573-577.
- Демчук С. Стан розробленості питання формування просторової організації тіла у дітей молодшого шкільного віку із депривацією сенсорних систем. - C. 577-583.
- Дьомкіна Т., Онищук В. Перспективи застосування нормобаричної гіперкапнічної гіпоксії в системі фізичної реабілітації студенток медичного коледжу,хворих нейроциркуляторною дистонією. - C. 584-588.
- Ільчук І., Білянський О., Крук Б. Особливості фізичної реабілітації осіб із розсіяним склерозом. - C. 588-593.
- Котелевський В. Застосування елементів тибетського масажу Ку Ньє у фізичній реабілітації вертебральної патології. - C. 593-598.
- Кравчук Л., Жарова І., Скомороха О. Особенности применения кинезотерапии в комплексном лечении подростков с ожирением. - C. 598-602.
- Маляр Н. Особливості комплексного використання засобів фізичного виховання для профілактики захворювань дихальної системи студентів. - C. 602-606.
- Мильчук С., Бас О. Особливості побудови реабілітаційно-рекреаційної роботи з дітьми,які мають дитячий церебральний параліч. - C. 606- 613.
- Одинець Т., Бріскін Ю. Особливості впливу фізичної реабілітації на внутрішню картину хвороби жінок з постмастектомічним синдромом. - C. 613-618.
- Одинець Т., Волик О. Вплив комплексної програми фізичної реабілітації дітей 8-10 років на відновлення функціональних можливостей верхньої кінцівки після перелому ліктьової кістки. - C. 618-623.
- Опалюк Д., Балаж М. Застосування елементів хатха-йоги у комплексній реабілітації дітей зі сколіотичною хворобою. - C. 623-629.
- Петрица П. Динаміка захворюваності студентів груп фізичної реабалітації по нозологіям. - C. 629-633.
- Поташнюк І. М. Використання ігрових прийомів у корекції рухових порушень дошкільників із ДЦП. - C. 633-638.
- Поташнюк І. В. Методи фізичної реабілітації жінок при захворюванні на рак молочної залози. - C. 639-643.
- Морад П. Х. Р. А., Манжуловский В., Ломаковский А. Факторы риска и средства реабилитации у больных с нарушением коронарного кровообращения. - C. 643-648.
- Рожкова Т. Структура програми фізичної реабілітації для спортсменів високої кваліфікації з порушенням постави, що спеціалізуються у спортивних танцях. - C. 648-653.
- Руденко Р. Дослідження факторів, що визначають доцільність фізичної реабілітації спорсменів-інвалідів. - C. 653-657.
- Середа Л. Новітні гумово-поролонові пристосування у процесі фізичної реабілітації дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 658-661.
- Тимочко-Волошин Р., Трач В. Фізичне виховання як шлях до поліпшення стану здоров’я дітей 5 – 9 класів зі суглобовими проявами дисплазії сполучної тканини. - C. 662-667.
- Фурман Ю., Брезденюк О. Анаеробна продуктивність юнаків 17 - 21 років з різним компонентним складом маси тіла. - C. 667-672.
- Ячнюк М. Обґрунтування профілактико-оздоровчої спрямованості засобів активного туризму в заняттях зі студентською молоддю. - C. 672-677.
- Вихідна інформація по збірнику.
| 2015 | | Вип. 19(1)
|
|
|
|