Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73034/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Філософія освіти
: наук. часоп..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософсько-антропологічні обрії сучасної освіти

  4. Кремень В. Інноваційна людина як мета сучасної освіти. - C. 7-22.
  5. Буданов В. Образование эпохи антропологического перехода. - C. 23-43.
  6. Шамрай В. Освіта в системі гуманітарних технологій. - C. 44-60.
  7. Силкіна С. Синергійна антропологія як чинник формування нової гуманітарної парадигми. - C. 61-70.
  8. Освітні перспективи постметафізичного мислення

  9. Габермас Ю. Постметафізичне мислення. ІІІ. Між метафізикою і критикою розуму (продовження). - C. 71-87.
  10. Горбунова Л. Феномен навчання у світлі комунікативної філософії Ю. Габермаса. - C. 88-118.
  11. Методологічні стратегії філософії освіти: феноменологія і герменевтика

  12. Богачов А. Герменевтична істина й давньогрецький логос. - C. 119-127.
  13. Кебуладзе В. Феноменологія і герменевтика як методологічні стратегії в сучасній українській філософії та гуманітаристиці. - C. 128-139.
  14. Парадигмальні розвідки філософії освіти

  15. Степаненко І., Степаненко Н. Філософія мистецтва жити: концептуальні контури і освітні імплікації у суспільстві ризику. - C. 140-161.
  16. Зінченко В. Соціокультурна глобалізація, трансформації наукового знання і постмодерна парадигма в соціальній філософії освіти. - C. 162-185.
  17. Ілляшук О. Тенденції західної "просвітницької філософії освіти" в контексті сучасного суспільного розвитку. - C. 186-209.
  18. Освіта в трансдисциплінарному дискурсі

  19. Гребенщикова Е., Киященко Л. Трансдисциплинарные основания инноваций в образовании. - C. 210-223.
  20. Кужелева-Саган И. "Реперные точки" междисциплинарной рефлексии по проблематике влияния новых медиа на сознание и поведение молодежи. - C. 224-278.
  21. Філософія статі та гендеру в освітньому контексті

  22. Крилова С., Хамітов Н. Краса жінки в життєвому та освітньому просторі: підходи метаантропології і андрогін-аналізу. - C. 278-296.
  23. Препотенська М. Мегаполіс як середовище комунікації. Гендерний аспект та освітня перспектива. - C. 297-208.
  24. Філософська освіта: проблеми і перспективи розвитку

  25. Корабльова Н. Українська філософія — суб’єкт, який вимагає діалогу. - C. 309-325.
  26. Капчеля В. Место и роль философии в современном высшем образовании (на примерах Республики Молдова). - C. 326-339.
  27. Освітні системи, стратегії і практики

  28. Цимбал Т. Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини. - C. 340-351.
  29. Баранівський В. Фізичне виховання особистості як проблема сучасної філософії освіти. - C. 352-360.
  30. Мир-Багирзаде С. Система образования и воспитания на мусульманском Востоке. - C. 361-372.
  31. Kaminski K. The Role of Philosophy in Pedagogical Studies. - C. 373-381.
2013
№ 1 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського