Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73034/2022/28(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Філософія освіти : наук. часоп..- Київ- Титул.
- Зміст.
300-ліття Григорія Сковороди / Hryhorii Skovoroda 300th anniversary
- Култаєва М. Д. Виховання і самопізнання: до актуальності філософсько-освітніх ідей Григорія Сковороди і Йоганна Готліба Фіхте. - C. 8-36.
- Артюх В. О. Про використання образу Сковороди та його філософських поглядів в ідеологічних побудовах представників української діаспори ІІ половини ХХ ст.. - C. 37-47.
Освіта через історію і мораль / Education though moral and history
- Лой А. М. Поняття "Sittlichkeit" у філософії Ґеорґа Геґеля. - C. 48-88.
- Хоменко І. В. З історії викладання логіки в Університеті Св. Володимира. - C. 89-101.
Глобальні стратегії науки та освіти / Global strategies of science and education
- Mielkov Yu. O. Open science: from theory to practices (Ukrainian and Chinese perspectives). - C. 102-117.
- Кубальський О. Н. Впровадження в університетах наукової освіти і залучення талановитої молоді до науки. - C. 118-128.
Філософська методологія і освітні технології / Philosophical methodology and educational technologies
- Надурак В. В. Критичне мислення: поняття та практика. - C. 129-147.
- Черепанова С. О. Суперечності філософії освіти як об’єкт наукового аналізу. - C. 148-158.
- Мироненко Р. В. Мисленнєві експерименти: філософсько-освітній аспект. - C. 159-170.
Освіта як чинник соціальних змін / Education as a factor of social changes
- Самчук З. Ф. Перехрестя науково-освітніх альтернатив: монополія на прийняття рішень чи культивування компетентності?. - C. 171-196.
- Bakirov D. The "ages” of civilization as the structures of political representation. - C. 197-213.
Філософія політичної освіти / Philosophy of political education
- De Guzman E. V. Perennial-progressivism-P2: an avant-garde cross breed philosophy of education for the 21st century. - C. 214-229.
- Зборовська К. Б. Деконструкція міфу доктрини "русский мир" про православ’я як основу російської ідентичності. - C. 230-239.
Відлуння війни / Echoes of war
- Буцикіна Є. О. Досвід материнства під час війни: дескриптивно-феноменологічний аналіз. - C. 240-249.
Наукове життя / Scientific life
- Лях В. В., Мєлков Ю. О., Любивий Я. В., Зінченко В. В., Нечипоренко В. О., Петроє О. М., Бойченко М. І. "Глобалізація вищої освіти (національний та інституційний рівні)": Матеріали спільного Круглого столу, Інституту вищої освіти НАПН України та Інституту філософії імені Г.С. Сковороди НАН України (29 листопада 2022 року, м. Київ, Україна). - C. 250-283.
- Кравченко Ю. М. Етична освіта сьогодні: Огляд-есе 23-ї Міжнародної конференції з етичної освіти у навчальних програмах "Етика включення" ("The Ethics of Engagement”) (6 – 8 жовтня 2022 року, Університет Місісіпі, м. Оксфорд, Штат Місісіпі, США). - C. 284-288.
- Морська Н. Л. "Філософія сучасної освіти: трансдисциплінарні рефлексії". Міжуніверситетський науково-практичний семінар на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (8 грудня 2022 року, м. Тернопіль, Україна). - C. 289-296.
| 2022 | | № 28(2)
|
|
|
|