Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73034/2022/28(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Філософія освіти
: наук. часоп..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 300-ліття Григорія Сковороди / Hryhorii Skovoroda 300th anniversary

  4. Култаєва М. Д. Виховання і самопізнання: до актуальності філософсько-освітніх ідей Григорія Сковороди і Йоганна Готліба Фіхте. - C. 8-36.
  5. Артюх В. О. Про використання образу Сковороди та його філософських поглядів в ідеологічних побудовах представників української діаспори ІІ половини ХХ ст.. - C. 37-47.
  6. Освіта через історію і мораль / Education though moral and history

  7. Лой А. М. Поняття "Sittlichkeit" у філософії Ґеорґа Геґеля. - C. 48-88.
  8. Хоменко І. В. З історії викладання логіки в Університеті Св. Володимира. - C. 89-101.
  9. Глобальні стратегії науки та освіти / Global strategies of science and education

  10. Mielkov Yu. O. Open science: from theory to practices (Ukrainian and Chinese perspectives). - C. 102-117.
  11. Кубальський О. Н. Впровадження в університетах наукової освіти і залучення талановитої молоді до науки. - C. 118-128.
  12. Філософська методологія і освітні технології / Philosophical methodology and educational technologies

  13. Надурак В. В. Критичне мислення: поняття та практика. - C. 129-147.
  14. Черепанова С. О. Суперечності філософії освіти як об’єкт наукового аналізу. - C. 148-158.
  15. Мироненко Р. В. Мисленнєві експерименти: філософсько-освітній аспект. - C. 159-170.
  16. Освіта як чинник соціальних змін / Education as a factor of social changes

  17. Самчук З. Ф. Перехрестя науково-освітніх альтернатив: монополія на прийняття рішень чи культивування компетентності?. - C. 171-196.
  18. Bakirov D. The "ages” of civilization as the structures of political representation. - C. 197-213.
  19. Філософія політичної освіти / Philosophy of political education

  20. De Guzman E. V. Perennial-progressivism-P2: an avant-garde cross breed philosophy of education for the 21st century. - C. 214-229.
  21. Зборовська К. Б. Деконструкція міфу доктрини "русский мир" про православ’я як основу російської ідентичності. - C. 230-239.
  22. Відлуння війни / Echoes of war

  23. Буцикіна Є. О. Досвід материнства під час війни: дескриптивно-феноменологічний аналіз. - C. 240-249.
  24. Наукове життя / Scientific life

      Аналітика / Analytics

  25. Лях В. В., Мєлков Ю. О., Любивий Я. В., Зінченко В. В., Нечипоренко В. О., Петроє О. М., Бойченко М. І. "Глобалізація вищої освіти (національний та інституційний рівні)": Матеріали спільного Круглого столу, Інституту вищої освіти НАПН України та Інституту філософії імені Г.С. Сковороди НАН України (29 листопада 2022 року, м. Київ, Україна). - C. 250-283.
    • Рецензії / Review

  26. Кравченко Ю. М. Етична освіта сьогодні: Огляд-есе 23-ї Міжнародної конференції з етичної освіти у навчальних програмах "Етика включення" ("The Ethics of Engagement”) (6 – 8 жовтня 2022 року, Університет Місісіпі, м. Оксфорд, Штат Місісіпі, США). - C. 284-288.
  27. Морська Н. Л. "Філософія сучасної освіти: трансдисциплінарні рефлексії". Міжуніверситетський науково-практичний семінар на базі Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (8 грудня 2022 року, м. Тернопіль, Україна). - C. 289-296.
2022
№ 28(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського