Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73062/2012/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційне суспільство
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олтаржевський Д. О. Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях. - C. 5-9.
  4. Чекалюк В. В. Конкуренція в сучасних медіа як стимул розвитку журналістів і фахівців PR в Україні. - C. 10-13.
  5. Хавкіна Л. М. Реклама в дискурсі повсякдення. - C. 14-18.
  6. Грицюта Н. М. Рекламна комунікація Японії як об'єкт інформаційних правовідносин: етичний контекст. - C. 19-25.
  7. Щегельська Ю. П. Законодавче регулювання промоційної діяльності України на міжнародній арені (1991-2011). - C. 26-31.
  8. Товстенко В. Д. Антисемітський міф як брудна PR-технологія кон'юнктурі сучасної української журналістики. - C. 32-36.
  9. Дідиченко А. Л. Рекламні кампанії проти СНІДу як впровадження викривленої стереотипізації. - C. 37-40.
  10. Іванов В. Ф., Шкоба О. Я. Медіаосвіта та медіаграмотність: визначення термінів. - C. 41-52.
  11. Паримський І. С. Розвиток традиційних комунікаційних центрів у інформаційному суспільстві. - C. 53-55.
  12. Городенко Л. М. Цифрова та інформаційна нерівність у мережевій комунікації. - C. 56-59.
  13. Плещенко К. В. Ієрархічний розвиток блогосфери. Медіафілософський погляд. - C. 60-63.
  14. Повний текст випуску. - C. .
2012
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського