Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73062/2013/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційне суспільство
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Іванов В. Ф., Іванова Т. В. Інформація і знання: взаємозв'язок і взаємовідношення. - C. 9-12.
  4. Лобойко Т. В. Соціальна реклама як фактор соціалізації сучасної студентської молоді. - C. 13-16.
  5. Орєхов В. В. Телевізійний вплив як чинник формування української суспільної свідомості. - C. 17-20.
  6. Почепцов Г. Г. Смислові та інформаційні війни. - C. 21-27.
  7. Рудницька Г. В. Роль економіки та бізнесу в системі італійської щоденної преси. - C. 28-31.
  8. Сербін С. М. Модель рефлекторної системи радіомовлення. - C. 32-36.
  9. Смусь А. Г. Зв'язки з громадськістю у сфері релігії. Визначення кола проблем на прикладі телевізійних ток-шоу. - C. 37-41.
  10. Сугак Ю. О. Роль регіонального телебачення в системі інформаційно-комунікаційних процесів сучасного міста. - C. 42-44.
  11. Безчотнікова С. В. Корпоративна соціальна відповідальність в системі PR-комунікацій бізнесу: український досвід та перспективи. - C. 45-49.
  12. Крилов О. Н. Стимулювання корпоративної соціальної відповідальності. - C. 50-52.
  13. Поважний О. С. Формування корпоративної культури університету у взаємодії з роботодавцями в контексті нової освітньої парадигми. - C. 53-55.
  14. Тульчинський Г. Л. Соціальне позиціонування бізнесу в Росії: проблема і технології. - C. 56-61.
  15. Барсук Т. В. Проблеми просування та становлення іноземних брендів в Україні. - C. 62-65.
  16. Башук А. І. Владні зв'язки з громадськістю як засіб формування іміджу території (на прикладі постконфліктних регіонів). - C. 66-70.
  17. Вялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя). - C. 71-73.
  18. Ковальчук І. В. Засоби просування іміджу "Lenovo" Ukraine у соціальних мережах. - C. 74-76.
  19. Кутнякова Г. І. Етнічна культура як засіб просування іміджу території. - C. 77-80.
  20. Попова В. В. Роль регіональних медіа у формуванні професійного іміджу. - C. 81-84.
  21. Ребане Р. Формат як засіб успішної комунікації. Досвід Естонії. - C. 85-88.
  22. Черемних І. В. Творчі стратегії створення і просування конкурентоспроможного промоційного продукту. - C. 89-93.
  23. Яненко Я. В. PR-комунікації сучасних підприємств. - C. 94-97.
  24. Брадов В. В. Управлінська концепція як чинник успішності реформування державних та комунальних ЗМК в умовах медіаринку. - C. 98-102.
  25. Захарченко А. П. Кількісна оцінка ефективності інтернет-комунікації. - C. 103-105.
  26. Сазонова Ю. О. Жанри статті-презентації та похвали у спортивній клубній пресі: синтез журналістського, паблік рилейшнз та рекламного дискурсів. - C. 106-110.
  27. Холод О. М. Паблік рилейшнз і "пропоновані обставини". - C. 111-118.
  28. Ятчук О. М. Тематичний та жанровий прогноз розвитку інтерактивного мовлення на регіональному телебаченні в контексті PR-технологій. - C. 119-122.
  29. Возчиков В. А. Людина, якою маніпулюють, і медіасередовище її формування. - C. 123-127.
  30. Ворожбитова О. А. Лінгвориторичні основи дослідження дискурсивних процесів та формування поліетносоціокультурно-освітнього простору в аспекті PR-діяльності професійної мовної особистості. - C. 128-135.
  31. Глазиріна Л. Д., Колбишева С. І. Теорія особистісних конструктів у журналістській практиці. - C. 136-138.
  32. Карпиленко В. А. Можливості висвітлення прихованого змісту в новинній журналістиці через метафори та інтертекст. - C. 139-141.
  33. Мельникова О. С. Особливості PR- та пропагандистської комунікацій в Радянській Україні. - C. 142-145.
  34. Мітчук О. А. Функціональні особливості рекламної медіаосвіти (на зразках зовнішньої реклами м. Рівного). - C. 146-149.
  35. Федоров А. В. Світська і теологічна медіаосвітні моделі. - C. 150-156.
  36. Ворона А. Г. Формування унікального візуального образу видання на прикладі журналу "Наш". - C. 157-160.
  37. Відомості про авторів. - C. 161-162.
  38. Повний текст випуску.
2013
Вип. 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського