Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2013/22<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Алексєєнко Т. М., Копилова О. В., Тростинська О. М. Система контролю у навчанні російської мови іноземних студентів-нефілологів. - C. 9-17.
- Андрєєва С. В., Кулик О. П. Щодо введення нових лексичних одиниць і граматичних конструкцій на заняттях з хімії в групах іноземних студентів підготовчого факультету на початковому етапі (вступ у дисципліну). - C. 18-23.
- Артеменко Т. М., Липко І. П. Лінгвістичні аспекти навчання іншомовної мовленнєвої діяльності. - C. 24-33.
- Біденко Л. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя російської мови. - C. 33-41.
- Білик О. М., Сухорукова О. М. Навчальні посібники для роботи з відеоматеріалами під час вивчення російської мови як іноземної. - C. 42-50.
- Божко Н. М. Дослідження певних особливостей імен артефактів та вивчення мови. - C. 51-59.
- Бородіна Г. І. Щодо проблеми формування стійкої мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерних спеціальностей. - C. 60-67.
- Брик Т. О., Петренко О. Є. Пісні як додатковий засіб мотивації при вивченні англійської мови курсантами ввнз. - C. 68-73.
- Варава С. В. Деякі особливості вживання іменників у науковому стилі мовлення. - C. 74-81.
- Гіль С. І. Засоби подолання труднощів аудіювання в іноземній аудиторії. - C. 82-86.
- Гимер Н. О. Спецкурс "толерантне спілкування – один із засобів ефективного впливу на особистість” у навчальних закладах мвс. - C. 87-94.
- Горпенко Г. О. Вплив ділової гри на формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності. - C. 95-102.
- Домніч С. П. Про викладання спецкурсу зі стилістики російської мови іноземним студентам-філологам. - C. 103-108.
- Дубчак І. П. Етапи формування граматичних навичок говоріння у рiчищi комунікативно-когнітивного підходу. - C. 109-115.
- Жовтюк Н. П. Відбір навчального матеріалу для формування лексичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 115-125.
- Задорожна І. П. Структура та зміст навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів англійської мови. - C. 125-133.
- Кісіль Л. М. Сутність навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів-іноземців базових факультетів інженерних спеціальностей. - C. 134-141.
- Кобзар О. І., Лєшньова Н. О. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. - C. 141-148.
- Креч Т .В. Лингвокультурологический аспект формирования языковой личности. - C. 149-157.
- Кушнір І. М. Лінгводидактична модель формування соціокультурної компетентності іноземних студентів. - C. 157-164.
- Лисенко Н. О., Дорошина Л. Ф. Дистанційний курс "українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога. - C. 165-172.
- Льовіна М. М. Навчання фахової лексики іноземних студентів медико-біологічних спеціальностей на заняттях з біології. - C. 173-177.
- Ніколаєнко В. В. Компетентнісний підхід до формування російськомовних комунікативних умінь іноземних студентів. - C. 178-186.
- Ольховська А. С. Психологічні основи синхронної перекладацької діяльності як основа для розробки методики навчання. - C. 186-195.
- Петров И. В., Скляренко А. А. Преподавание русского языка в китае на современном этапе: проблемы и перспективы. - C. 195-202.
- Приходько А. М. Використання блог-технології у процесі викладання російської мови як іноземної. - C. 202-208.
- Самосенкова Т. В. Русский язык в контексте российского образования. - C. 208-213.
- Фадєєва О. Ю., Курилюк Т. I. Типологія завдань для систематизаціі знань про композити в текстах медично-біологiчного профiлю. - C. 214-219.
- Чистякова А. Б., Сюй Цюань Яо К вопросу об организации самостоятельного изучения русского языка иностранцами (на примере обучения китайцев). - C. 220-229.
- Чорна О. О. Особливості та практика формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 230-237.
- Шульга І. М. Про структуру вступного тесту з російської мови для іноземних абітурієнтів немовних спеціальностей. - C. 238-244.
| 2013 | | Вип. 22
|
|
|
|