Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2013/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексєєнко Т. М., Копилова О. В., Тростинська О. М. Система контролю у навчанні російської мови іноземних студентів-нефілологів. - C. 9-17.
  4. Андрєєва С. В., Кулик О. П. Щодо введення нових лексичних одиниць і граматичних конструкцій на заняттях з хімії в групах іноземних студентів підготовчого факультету на початковому етапі (вступ у дисципліну). - C. 18-23.
  5. Артеменко Т. М., Липко І. П. Лінгвістичні аспекти навчання іншомовної мовленнєвої діяльності. - C. 24-33.
  6. Біденко Л. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя російської мови. - C. 33-41.
  7. Білик О. М., Сухорукова О. М. Навчальні посібники для роботи з відеоматеріалами під час вивчення російської мови як іноземної. - C. 42-50.
  8. Божко Н. М. Дослідження певних особливостей імен артефактів та вивчення мови. - C. 51-59.
  9. Бородіна Г. І. Щодо проблеми формування стійкої мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерних спеціальностей. - C. 60-67.
  10. Брик Т. О., Петренко О. Є. Пісні як додатковий засіб мотивації при вивченні англійської мови курсантами ввнз. - C. 68-73.
  11. Варава С. В. Деякі особливості вживання іменників у науковому стилі мовлення. - C. 74-81.
  12. Гіль С. І. Засоби подолання труднощів аудіювання в іноземній аудиторії. - C. 82-86.
  13. Гимер Н. О. Спецкурс "толерантне спілкування – один із засобів ефективного впливу на особистість” у навчальних закладах мвс. - C. 87-94.
  14. Горпенко Г. О. Вплив ділової гри на формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності. - C. 95-102.
  15. Домніч С. П. Про викладання спецкурсу зі стилістики російської мови іноземним студентам-філологам. - C. 103-108.
  16. Дубчак І. П. Етапи формування граматичних навичок говоріння у рiчищi комунікативно-когнітивного підходу. - C. 109-115.
  17. Жовтюк Н. П. Відбір навчального матеріалу для формування лексичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 115-125.
  18. Задорожна І. П. Структура та зміст навчально-стратегічної компетентності майбутніх учителів англійської мови. - C. 125-133.
  19. Кісіль Л. М. Сутність навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів-іноземців базових факультетів інженерних спеціальностей. - C. 134-141.
  20. Кобзар О. І., Лєшньова Н. О. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови. - C. 141-148.
  21. Креч Т .В. Лингвокультурологический аспект формирования языковой личности. - C. 149-157.
  22. Кушнір І. М. Лінгводидактична модель формування соціокультурної компетентності іноземних студентів. - C. 157-164.
  23. Лисенко Н. О., Дорошина Л. Ф. Дистанційний курс "українська мова (за професійним спрямуванням)”. Специфіка роботи тьютора-філолога. - C. 165-172.
  24. Льовіна М. М. Навчання фахової лексики іноземних студентів медико-біологічних спеціальностей на заняттях з біології. - C. 173-177.
  25. Ніколаєнко В. В. Компетентнісний підхід до формування російськомовних комунікативних умінь іноземних студентів. - C. 178-186.
  26. Ольховська А. С. Психологічні основи синхронної перекладацької діяльності як основа для розробки методики навчання. - C. 186-195.
  27. Петров И. В., Скляренко А. А. Преподавание русского языка в китае на современном этапе: проблемы и перспективы. - C. 195-202.
  28. Приходько А. М. Використання блог-технології у процесі викладання російської мови як іноземної. - C. 202-208.
  29. Самосенкова Т. В. Русский язык в контексте российского образования. - C. 208-213.
  30. Фадєєва О. Ю., Курилюк Т. I. Типологія завдань для систематизаціі знань про композити в текстах медично-біологiчного профiлю. - C. 214-219.
  31. Чистякова А. Б., Сюй Цюань Яо К вопросу об организации самостоятельного изучения русского языка иностранцами (на примере обучения китайцев). - C. 220-229.
  32. Чорна О. О. Особливості та практика формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 230-237.
  33. Шульга І. М. Про структуру вступного тесту з російської мови для іноземних абітурієнтів немовних спеціальностей. - C. 238-244.
2013
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського