Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2010/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Гапеєва О. Л., Мацевко Т. М. Основні напрями психолого-педагогічного забезпечення виховання майбутніх офіцерів у видовому вищому навчальному закладі. - C. 5-10.
- Іващенко Л. Я. Посилення оздоровчої спрямованості фізичної підготовки військовослужбовців на стадії реформування системи фізичної підготовки Збройних сил України. - C. 11-15.
- Марценківський В. Т. Якою ж має бути вища військова гуманітарна освіта? (теоретико-методичні аспекти). - C. 16-20.
- Романюк І. М., Богайчук В. Ж. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції освіти України. - C. 21-28.
- Стадник В. В. Роль засобів масової інформації у формуванні та реалізації національної ідеї в українському суспільстві. - C. 29-33.
- Тіхонов Г. М., Ягупова Г. В. Актуальні проблеми стандартизації підготовки військових фахівців у системі вищої освіти в аспекті компетентнісного та суб’єктно-діяльнісного підходів. - C. 34-40.
- Титова Л. М. Теоретико-методологічні основи ефективного застосування діагностичних методів в навчальному процесі ВВНЗ. - C. 41-46.
- Торчевський Р. В. Сутність, зміст і структура поняття "управлінська культура майбутніх магістрів військового управління". - C. 47-51.
- Устименко О. В., Ніколаєнко С. І., Челобітченко О. О. Підготовка фахівців оперативно-тактичного та оперативно-стратегічного рівнів у США (досвід для України). - C. 52-56.
- Фіногенов Ю. С. Реформа системи фізичної підготовки Збройних сил України: проблеми управління та організації, шляхи їх подолання. - C. 57-60.
- Храбан І. А. Визначення тестових завдань для діагностування фонетичних здібностей до вивчення португальської мови у майбутніх фахівців воєнно-дипломатичної служби. - C. 61-64.
- Александров Ю. В. Зміни в психіці працівників керівного складу правоохоронних органів упродовж їх професійної діяльності. - C. 65-68.
- Барко В. І. Роль креативності у формуванні професійної компетентності. - C. 69-75.
- Борисюк О. М. Особливості професійного становлення майбутніх офіцерів ОВС на етапі навчання у ВНЗ. - C. 76-80.
- Желаго А. М. Обґрунтування періодів і фаз професійного становлення командира підрозділу з конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних на стадії самостійної професійної діяльності. - C. 81-86.
- Іщенко І. А. Особливості індивідуально-типологічних проявів футбольних арбітрів. - C. 87-91.
- Корольчук В. М. Суб’єктивні та об’єктивні обставини впливу на процес адаптації особистості до стресогенних умов діяльності. - C. 92-95.
- Левківська Г. П. Організаційно-педагогічні заходи відновлення адаптаційних ресурсів студентів-першокурсників. - C. 96-100.
- Лім М. І. Особливості роботи психолога МНС під час ліквідації аварій на шахтах Донеччини. - C. 101-106.
- Лисюк С. Г. Обґрунтування психологічних методів формування психічної стійкості військовослужбовців до діяльності в екстремальних умовах. - C. 107-114.
- Маслюк А. М. Психологічні особливості наративів у "чорній книзі України". - C. 115-120.
- Назаров О. О., Гонтаренко Л. О. До проблеми надійності в професійній діяльності працівників чергово-диспетчерських служб екстреного виклику. - C. 121-126.
- Нетребко І. В. Динаміка фрустраційної толерантності як показника адаптивності студентів-першокурсників. - C. 127-130.
- Онопрієнко Ю. В. Вплив соціально-психологічних тренінгів на зміну стилів мислення. - C. 131-135.
- Осьодло В. І., Савінцев В. І. Підсумки внутрішнього збройного конфлікту у Шрі-Ланка, етнопсихологічний та гуманітарний аспекти. - C. 136-142.
- Ржевський Г. М. Ефективність морально - психологічного забезпечення структур виховної роботи збройних сил України на військовослужбовців: проблеми та шляхи їх вирішення. - C. 143-147.
- Світозарова С. В. Психологічна діагностика самоактуалізації менеджерів. - C. 148-152.
- Стасюк В. В. Зміст та особливості організації загальної психологічної підготовки особового складу. - C. 153-157.
- Тімофєєв Ю. П. Результати дослідження суб’єктивних детермінант успішності адаптації молодих офіцерів до військово-професійної діяльності. - C. 158-163.
- Фомич М. В. Тренінгова програма формування та розвитку професійно важливих якостей фахівців пожежно-рятувальних підрозділів. - C. 164-170.
- Хміляр О. Ф., Василенко С. В., Татарінов Є. В., Олійник Л. В. Професійно-психологічний відбір військових фахівців як передумова успішного навчання у військовому університеті. - C. 171-177.
- Агаєв Н. А., Захаров О. Б. Аналіз проблем формування кадрової політики в Збройних силах України. - C. 178-181.
- Ясинська В. С. Політико-правові засади, зміст та проблеми здійснення демократичного контролю над збройною силою України. - C. 182-187.
- До відома авторів. - C. 188.
- Вихідні дані.
| 2010 | | Вип. 6 (19)
|
|
|
|