Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Бобир Ю. В. Врахування мовної варіативності при формуванні арабомовної компетентності в говорінні у майбутніх магістрів військового управління у міжнародних відносинах. - C. 5-10.
- Вовк Н. П. Застосування активних форм та методів навчання у процесі розвитку професійно важливих якостей курсантів - майбутніх працівників ДПН МНС України. - C. 11-16.
- Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Пошук підходів до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. - C. 17-23.
- Гончаренко Л. І., Коршак В. М. Фізична активність і фактори ризику серцево-судинних захворювань у офіцерів. - C. 24-28.
- Демченко Н. В., Фреган Н. М. Використання сучасних форм позаудиторної роботи в практиці викладання іноземних мов. - C. 29-32.
- Іващенко Л. Я. Новітні фізкультурно-оздоровчі технології у фізичній підготовці військовослужбовців-потреба і вимога сучасності. - C. 33-35.
- Кожевніков В. М. Здібності та обдарованість полководця. - C. 36-40.
- Михайлів Н. А., Теслюк В. М. Методика підготовки і проведення лекції у вищому навчальному закладі. - C. 41-46.
- Романишин А. М. Зміст педагогічного поняття "військова діяльність”. - C. 47-51.
- Скворок І. М. Методологічні засади самостійної пізнавальної діяльності студентів з вивчення тактичних дисциплін. - C. 52-57.
- Тамов С. Л. Порівняльний аналіз навчальних програм з фізичного виховання ліцеїстів перших курсів військових ліцеїв з посиленою фізичною підготовкою. - C. 58-60.
- Теслюк В. М., Стульнікова А. О. Методика підготовки і проведення семінарських занять у вищому навчальному закладі. - C. 61-66.
- Торчевський Р. В. Критерії та показники оцінювання розвиненості управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 67-72.
- Фіногенов Ю. С. Види та етапи фізичної підготовки військовослужбовців операторського профілю. - C. 73-75.
- Фоменко Н. А. Історичні етапи стандартизація вищої освіти в Україні. - C. 76-82.
- Хилько Є. Є. Вплив активних методів навчання на формування позитивної мотивації студентів у процесі фахової підготовки майбутніх бакалаврів соціальної педагогіки. - C. 83-87.
- Щербініна Т. О. Мотивація набуття професійної іншомовної комунікації майбутніх фахівців розвідувального органу Міністерства оборони України. - C. 88-91.
- Алещенко В. І. Формування психологічної стійкості до негативного впливу на військовослужбовців стресогенних чинників характерних для миротворчої місії. - C. 92-97.
- Балашова С. П., Гурко Д. Ю. До проблеми вивчення мотиваційної сфери військовослужбовців строкової служби. - C. 98-100.
- Милославська О. В., Домбровська К. Ю. До проблеми взаємозв'язку стилю саморегуляції поведінки та типів інноваційного мислення у студентів. - C. 101-104.
- Дубровинський Г. Р. Підходи щодо індивідуального психологічного консультування військовослужбовців ЗС України. - C. 105-108.
- Іванова Н. Г. Задоволеність майбутнім фахівцем професійною підготовкою як важлива умова її успішності. - C. 109-113.
- Кулаженко А. І. Обґрунтування психодіагностичного інструментарію діагностики віддалених наслідків стресогенних впливів на особистість. - C. 114-118.
- Капосльоз Г. В. Сучасні підходи до класифікації феноменів, які є результатом діяльності особистості у несприятливих ситуаціях. - C. 119-125.
- Козлов С. В. Стійкість до стресу як один із чинників підвищення адаптивності особистості. - C. 126-129.
- Колісник О. Л. Психологічні характеристики дезінформації і психофізіологічні способи її верифікації у професійному спілкуванні співробітника розвідувального органу. - C. 130-136.
- Корольчук В. М. Посттравматичний стресовий розлад, як наслідок дизадаптивного прояву стресогенного впливу. - C. 137-140.
- Кришталь М. А., Снісаренко А.Г. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення професійної діяльності керівників пожежно-рятувальних підрозділів. - C. 141-146.
- Маслюк А. М. Теоретичний аналіз проблеми лідерства. - C. 147-151.
- Олійников О. А. Сучасні підходи до класифікації психологічного захисту особистості. - C. 152-156.
- Осьодло В. І. Авторитет офіцера як чинник ефективності управлінської діяльності. - C. 157-162.
- Охременко О. Р. Стратегії подолання стресу у фахівців ризиконебезпечних професій. - C. 163-166.
- Ржевський Г. М., Мороз І. В. Особливості організації морально психологічного забезпечення навчально-виховного процесу при підготовці офіцерів запасу у ВВІЗ. - C. 167-173.
- Стасюк В. В., Скрипкін О. Г. Процес розвитку тривожних станів особистості за Ф.Б. Бєрєзіним. - C. 174-176.
- Сузікова О. Г. Динаміка розвитку пізнавального стилю студентів інженерно-педагогічного профілю в процесі їх професійної підготовки. - C. 177-182.
- Сулятицький І. В., Черник П. П. Урахування соціально-психологічних особливостей малих груп в інтересах інформаційно-психологічного впливу. - C. 183-188.
- Татарінов Є. В. Дослідження кар’єрних домагань офіцерів. - C. 189-196.
- Тітаренко Д. С. Актуальні психічні стани працівників пожежно-рятувальних підрозділів МНС України при виконанні службових обов’язків у зоні надзвичайної ситуації. - C. 197-201.
- Хижняк О. А. Розвиток духовності в становленні особистості. - C. 202-206.
- Афанасьєв А. О. Напрями діяльності духовенства в армійському середовищі. - C. 207-212.
- Костенко Ю. І., Малюга В. М. Формування іміджу Збройних сил України: проблеми та перспективи. - C. 213-219.
- Половінкін І. М., Базарний В. Т., Медвідь А. П. Кадрова політика в Збройних силах України, як система управління людськими ресурсами. - C. 220-224.
- Шевченко М. М., Єфімова В. В. Особливості державної політики Російської Федерації з питань військово-релігійних відносин в контексті забезпечення національної безпеки: історичний аспект. - C. 225-230.
- Ясинська В. С. Роль національних армій у політичних революціях на арабському сході. - C. 231-236.
- До відома авторів. - C. 237.
| 2011 | | Вип. 3 (22)
|
|
|
|