Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Водолазський В. О. Педагогічні аспекти щодо декомпозиції компетентності з організації виховної роботи офіцерів тактичного рівня (педагогічна кваліметрія). - C. 5-10.
- Волобуєва О. Ф. Навчання професійної іншомовної мовленнєвої діяльності майбутніх фахівців. - C. 11-16.
- Воробйова Т. О., Козак Т. М. Можливості використання сучасних ТЗН у процесі викладання іноземної мови. - C. 17-19.
- Гіренко С. П. Конфліктологічна підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ. - C. 20-26.
- Дідух М. Л. Базові слов’янські міфологеми та їхні прояви в учинковій активності суб’єкта. - C. 27-32.
- Дубовий К. В. Психологічні особливості реалізації індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача іноземних мов вищого навчального закладу. - C. 33-36.
- Красильник Ю. С. Інформаційно-технологічне забезпечення розвитку готовності майбутніх магістрів до творчого вирішення науково-педагогічних завдань. - C. 37-40.
- Лащихіна В. П. Педагогічна практика у змісті професійної підготовки педагогічних кадрів для масової школи Франції. - C. 41-44.
- Олійник Ю. В., Кубіцький С. О. Соціальний супровід розлучених сімей. - C. 45-49.
- Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів - майбутніх лікарів при вивченні розділу медичної біології "Біологічні основи життєдіяльності людини". - C. 50-54.
- Расновська І. І., Кубіцький С. О. Соціальний супровід неблагополучних сімей. - C. 55-59.
- Стадник В. В. Проблеми забезпечення ефективності військово-патріотичного виховання військовослужбовців та шляхи їх вирішення. - C. 60-64.
- Теслюк В. М., Мостепанюк В. М. Соціально-педагогічна технологія профілактики алкоголізму серед підлітків. - C. 65-69.
- Торчевський Р. В. Модель розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 70-76.
- Шемчук В. А. Методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 77-80.
- Алещенко В. І. Психологічні механізми функціонування та розвитку психологічної підготовленості військовослужбовців миротворчих контингентів. - C. 81-87.
- Борисик О. М. Теоретичний аналіз проблеми лідерства та лідерської спрямованості у професійно-управлінській діяльності майбутніх офіцерів ОВС. - C. 87-92.
- Васищев В. С. Психологія подружніх взаємин: теоретико-методологічні підходи до дослідження. - C. 93-98.
- Ващенко І. В., Трубнікова О. А. Волонтерство як соціально-психологічна умова реалізації проектів розвитку локальної спільноти. - C. 99-105.
- Гірняк Г. С. Наукові підходи до психологічного проектування змісту і структури навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів. - C. 106-111.
- Гончаренко В. О. Шляхи оптимізації діяльності, управлінської діяльності молодих офіцерів Військово-морських сил Збройних сил України. - C. 112-117.
- Греса Н. В. Особливості взаємозв’язку особистісної зрілості та локусу контролю у підлітковому та юнацькому віці. - C. 118-123.
- Дронова О. С. Психологічний тренінг та консультування як засоби регуляції та корекції агресивної поведінки неповнолітніх. - C. 124-128.
- Дубровинський Г. Р., Леськова Т. А. Особливості дослідження динаміки розвитку психічної стійкості у курсантів ВВІЗ. - C. 129-134.
- Кірєєва Л. Р. Теоретичний аналіз проблеми емоційного вигорання вчителя в процесі його професійного становлення. - C. 135-140.
- Ковальська І. Е. Емоційний інтелект як чинник забезпечення особистої безпеки персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 141-146.
- Ковальчишина С. В. Соціальна адаптація та дезадаптація курсантів на першому році навчання у ВНЗ МВС України. - C. 147-152.
- Кокун О. М. Кількісна та якісна оцінка тривалої психологічної готовності військовослужбовців до миротворчої діяльності. - C. 153-158.
- Коноваленко О. В. Розвиток системи професійного психологічного відбору в Збройних силах СРСР. - C. 159-165.
- Корман М. М. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 166-171.
- Ламаш І. В., Бондаренко Л. О. Тренінг толерантності для студентів: можливості реалізації. - C. 172-177.
- Лозінська Н. С. Дослідження особливостей темпераменту військовослужбовців миротворчих підрозділів ЗС України та їх зв'язок з успішністю військово-професійної діяльності. - C. 178-181.
- Мацевко Т. М. Теоретичні аспекти формування стресостійкості у курсантів ВВІЗ. - C. 182-185.
- Миронець С. М. Прогнозування відстрочених посттравматичних стресових розладів та реакцій в учасників радіаційних інцидентів (на прикладі Чорнобильської катастрофи). - C. 186-190.
- Назаренко І. І. Метод муляжування в системі психологічної підготовки рятувальників. - C. 191-195.
- Пішко І. О., Ткаченко В. В. Професійна адаптація військовослужбовців військової служби за контрактом обох статей. - C. 196-199.
- Синишина В. М. Психологічні особливості професійної діяльності та їх вплив на працездатність рятувальників в екстремальних умовах життєдіяльності. - C. 200-204.
- Снісаренко А. Г. Проблеми психологічної підготовки начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України. - C. 205-209.
- Стадник О. І. Основні шляхи розвитку психологічного захисту у викладачів в умовах професійно-педагогічної діяльності. - C. 210-215.
- Стасюк В. В. Соціальні страхи, їх сутність та орієнтовна типологія. - C. 216-219.
- Сулятицький І. В. Соціопсихологічні фактори в діяльності правоохоронних органів. - C. 220-226.
- Тімофєєв Ю. П. Організаційно-методичне забезпечення проведення психокорекційної роботи в частині (підрозділі). - C. 227-232.
- Шиліна А. А. Особливості мотиваційної сфери банківських працівників. - C. 233-238.
- Якубівський М. Р. Теоретико-методологічний аналіз проблеми іміджу керівника у вітчизняній і зарубіжній психології. - C. 239-244.
- Ярема Р. Т. Теоретико-методологічний аналіз проблеми професійного розвитку особистості керівника у вітчизняній і зарубіжній психології. - C. 245-249.
- Баранівський В. Ф. Стратегії особистісного розвитку як пріоритети освітньої діяльності. - C. 250-255.
- Богайчук У.-Ю. В. Особливості реалізації влади в авторитаризмі. - C. 256.
- Вишневський Б. Обсяг сучасних загроз безпеці держави. - C. 259-264.
- Гапеєва О. Л. Рекламна діяльність у Збройних силах України та арміях зарубіжних країн. - C. 265-269.
- Кисіль В. В. Особливості виховної та соціально-психологічної роботи з особовим складом (персоналом) сил оборони і безпеки України. - C. 270-275.
- Невмержицький В. М. Наукові дослідження оборонного відомства ФРН. - C. 276-280.
- До відома авторів. - C. 281.
- Вихідні дані.
| 2011 | | Вип. 5 (24)
|
|
|
|