Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Водолазський В. О. Педагогічні аспекти щодо декомпозиції компетентності з організації виховної роботи офіцерів тактичного рівня (педагогічна кваліметрія). - C. 5-10.
  4. Волобуєва О. Ф. Навчання професійної іншомовної мовленнєвої діяльності майбутніх фахівців. - C. 11-16.
  5. Воробйова Т. О., Козак Т. М. Можливості використання сучасних ТЗН у процесі викладання іноземної мови. - C. 17-19.
  6. Гіренко С. П. Конфліктологічна підготовка майбутніх працівників органів внутрішніх справ. - C. 20-26.
  7. Дідух М. Л. Базові слов’янські міфологеми та їхні прояви в учинковій активності суб’єкта. - C. 27-32.
  8. Дубовий К. В. Психологічні особливості реалізації індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача іноземних мов вищого навчального закладу. - C. 33-36.
  9. Красильник Ю. С. Інформаційно-технологічне забезпечення розвитку готовності майбутніх магістрів до творчого вирішення науково-педагогічних завдань. - C. 37-40.
  10. Лащихіна В. П. Педагогічна практика у змісті професійної підготовки педагогічних кадрів для масової школи Франції. - C. 41-44.
  11. Олійник Ю. В., Кубіцький С. О. Соціальний супровід розлучених сімей. - C. 45-49.
  12. Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів - майбутніх лікарів при вивченні розділу медичної біології "Біологічні основи життєдіяльності людини". - C. 50-54.
  13. Расновська І. І., Кубіцький С. О. Соціальний супровід неблагополучних сімей. - C. 55-59.
  14. Стадник В. В. Проблеми забезпечення ефективності військово-патріотичного виховання військовослужбовців та шляхи їх вирішення. - C. 60-64.
  15. Теслюк В. М., Мостепанюк В. М. Соціально-педагогічна технологія профілактики алкоголізму серед підлітків. - C. 65-69.
  16. Торчевський Р. В. Модель розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 70-76.
  17. Шемчук В. А. Методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 77-80.
  18. Алещенко В. І. Психологічні механізми функціонування та розвитку психологічної підготовленості військовослужбовців миротворчих контингентів. - C. 81-87.
  19. Борисик О. М. Теоретичний аналіз проблеми лідерства та лідерської спрямованості у професійно-управлінській діяльності майбутніх офіцерів ОВС. - C. 87-92.
  20. Васищев В. С. Психологія подружніх взаємин: теоретико-методологічні підходи до дослідження. - C. 93-98.
  21. Ващенко І. В., Трубнікова О. А. Волонтерство як соціально-психологічна умова реалізації проектів розвитку локальної спільноти. - C. 99-105.
  22. Гірняк Г. С. Наукові підходи до психологічного проектування змісту і структури навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів. - C. 106-111.
  23. Гончаренко В. О. Шляхи оптимізації діяльності, управлінської діяльності молодих офіцерів Військово-морських сил Збройних сил України. - C. 112-117.
  24. Греса Н. В. Особливості взаємозв’язку особистісної зрілості та локусу контролю у підлітковому та юнацькому віці. - C. 118-123.
  25. Дронова О. С. Психологічний тренінг та консультування як засоби регуляції та корекції агресивної поведінки неповнолітніх. - C. 124-128.
  26. Дубровинський Г. Р., Леськова Т. А. Особливості дослідження динаміки розвитку психічної стійкості у курсантів ВВІЗ. - C. 129-134.
  27. Кірєєва Л. Р. Теоретичний аналіз проблеми емоційного вигорання вчителя в процесі його професійного становлення. - C. 135-140.
  28. Ковальська І. Е. Емоційний інтелект як чинник забезпечення особистої безпеки персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 141-146.
  29. Ковальчишина С. В. Соціальна адаптація та дезадаптація курсантів на першому році навчання у ВНЗ МВС України. - C. 147-152.
  30. Кокун О. М. Кількісна та якісна оцінка тривалої психологічної готовності військовослужбовців до миротворчої діяльності. - C. 153-158.
  31. Коноваленко О. В. Розвиток системи професійного психологічного відбору в Збройних силах СРСР. - C. 159-165.
  32. Корман М. М. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 166-171.
  33. Ламаш І. В., Бондаренко Л. О. Тренінг толерантності для студентів: можливості реалізації. - C. 172-177.
  34. Лозінська Н. С. Дослідження особливостей темпераменту військовослужбовців миротворчих підрозділів ЗС України та їх зв'язок з успішністю військово-професійної діяльності. - C. 178-181.
  35. Мацевко Т. М. Теоретичні аспекти формування стресостійкості у курсантів ВВІЗ. - C. 182-185.
  36. Миронець С. М. Прогнозування відстрочених посттравматичних стресових розладів та реакцій в учасників радіаційних інцидентів (на прикладі Чорнобильської катастрофи). - C. 186-190.
  37. Назаренко І. І. Метод муляжування в системі психологічної підготовки рятувальників. - C. 191-195.
  38. Пішко І. О., Ткаченко В. В. Професійна адаптація військовослужбовців військової служби за контрактом обох статей. - C. 196-199.
  39. Синишина В. М. Психологічні особливості професійної діяльності та їх вплив на працездатність рятувальників в екстремальних умовах життєдіяльності. - C. 200-204.
  40. Снісаренко А. Г. Проблеми психологічної підготовки начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України. - C. 205-209.
  41. Стадник О. І. Основні шляхи розвитку психологічного захисту у викладачів в умовах професійно-педагогічної діяльності. - C. 210-215.
  42. Стасюк В. В. Соціальні страхи, їх сутність та орієнтовна типологія. - C. 216-219.
  43. Сулятицький І. В. Соціопсихологічні фактори в діяльності правоохоронних органів. - C. 220-226.
  44. Тімофєєв Ю. П. Організаційно-методичне забезпечення проведення психокорекційної роботи в частині (підрозділі). - C. 227-232.
  45. Шиліна А. А. Особливості мотиваційної сфери банківських працівників. - C. 233-238.
  46. Якубівський М. Р. Теоретико-методологічний аналіз проблеми іміджу керівника у вітчизняній і зарубіжній психології. - C. 239-244.
  47. Ярема Р. Т. Теоретико-методологічний аналіз проблеми професійного розвитку особистості керівника у вітчизняній і зарубіжній психології. - C. 245-249.
  48. Баранівський В. Ф. Стратегії особистісного розвитку як пріоритети освітньої діяльності. - C. 250-255.
  49. Богайчук У.-Ю. В. Особливості реалізації влади в авторитаризмі. - C. 256.
  50. Вишневський Б. Обсяг сучасних загроз безпеці держави. - C. 259-264.
  51. Гапеєва О. Л. Рекламна діяльність у Збройних силах України та арміях зарубіжних країн. - C. 265-269.
  52. Кисіль В. В. Особливості виховної та соціально-психологічної роботи з особовим складом (персоналом) сил оборони і безпеки України. - C. 270-275.
  53. Невмержицький В. М. Наукові дослідження оборонного відомства ФРН. - C. 276-280.
  54. До відома авторів. - C. 281.
  55. Вихідні дані.
2011
Вип. 5 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського