Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2011/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Васюк О. В., Виговська С. В. Сучасні підходи до трактування поняття "педагогічна технологія". - C. 5-9.
- Верхоланцев Г. О. Теоретико-методичні підходи створення і розвитку сучасних електронних засобів і ком’ютерно орієнтованих навчальних середовищ сучасних педагогічних систем. - C. 10-16.
- Вишомірська Н. А. Сутність та структура професійної адаптації майбутнього агронома. - C. 17-22.
- Войцехівський О. Л. Підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності в пунктах пропуску через державний кордон: результати дослідження. - C. 23-27.
- Демченко Н. В., Крайнова О. В. Педагогічні та психологічні стимулятори та їх вплив на процес навчання іноземної мови. - C. 28-33.
- Долинський Є. В. Модель формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів в процесі дистанційного навчання. - C. 34-39.
- Жембровский С. М. Самостійна робота як чинник самовдосконалення фізичної підготовленості офіцерів-слухачів. - C. 40-44.
- Зайцев Д. В. Бiблiотечний фонд як основа підвищення iнформацiйної культури студента. - C. 45-48.
- Зельницький А. М., Водолазський В. О., Труш Т В. Моніторинг в системі управління якістю військової освіти у ВВНЗ, ВНП ВНЗ. - C. 49-53.
- Зонь В. В. Психолого-педагогічні аспекти соціальної роботи в сфері освіти. - C. 54-59.
- Каленський А. А. Перевірка ефективності застосування інформаційних технологій навчання в процесі вивчення тактичних дисциплін. - C. 60-65.
- Маслов В. С. Креативність як умова військово-педагогічного процесу. - C. 66-69.
- Ніколаєнко С. В. Професійні компетентності як освітні конструкти змісту підвищення кваліфікації керівників ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 70-73.
- Олійник Б. В., Кубіцький С. О. Особливості психодіагностичної і психокорекційної роботи з подружніми конфліктами у молодих сім’ях. - C. 74-77.
- Парфенов О. О. Педагогічні умови професійної підготовки слухачів під час проведення воєнно-спеціальної гри. - C. 78-83.
- Петрачков О. В. Вимоги сучасного бою до рівня фізичної підготовленості військовослужбовців механізованих підрозділів сухопутних військ. - C. 84-90.
- Романюк І. М., Богайчук В. Ж. Проблемне навчання - один із ефективних методів пошукової пізнавальної діяльності курсантів (слухачів). - C. 91-97.
- Cальнікова О. Ф. Еволюція професійного виховання жінок-військовослужбовців. - C. 98-101.
- Сініцина Ю. Ю., Кубіцький С. О. Соціальний супровід прийомних сімей. - C. 102-107.
- Торчевський Р. В. Методика розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 108-113.
- Фіногенов Ю. С. Структура та рівні управління в системі фізичної підготовки Збройних Сил України. - C. 114-120.
- Шалигіна Н. П. Поняття та компонентний склад іншомовної професійно-орієнтованої компетентності в говорінні офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 121-127.
- Шемчук В. А. Аналіз результатів експериментального дослідження щодо розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 128-134.
- Алещенко В. І. Теоретичні аспекти прогнозування, діагностики та профілактики психогенних втрат при виконанні миротворчих завдань військовими контингентами. - C. 135-139.
- Бабаджанова А. Н. Емпіричне дослідження розвитку почуття гумору у старшокласників: соціокультурні та диференціально-психологічні чинники. - C. 140-143.
- Богуславець А. В. Особливості мотиваційної сфери слухачів як суб’єктів майбутньої військово-професійної діяльності. - C. 144-148.
- Вербицька Л. Ф. Родинне виховання як основа виникнення та запобігання кризових станів в ранній юності. - C. 149-152.
- Волобуєва О. Ф., Грішко-Дунаєвська В. А. Критерії ефективності суб’єкт-суб’єктної взаємодії у навчально-пізнавальному процесі при вивченні іноземної мови у ВВНЗ: психологічний аспект. - C. 153-157.
- Глова Л. А. Оптимізація соціально-психологічної адаптації курсантів як важливий етап їх підготовки до діяльності в особливих умовах. - C. 158-160.
- Дідух М. Л. Проблема відповідності інструментарію емпіричного пізнання у дослідженні етнічного несвідомого. - C. 161-166.
- Євченко І. М. Проблема самоствердження особистості студентів. - C. 167-171.
- Капосльоз Г. В. Особливості дослідження мотивації до діяльності у незвичайних умовах та управління нею. - C. 172-176.
- Кірєєва Л. Р. Чинники, що детермінують виникнення та розвиток синдрому емоційного вигоряння молодого вчителя сільської школи. - C. 177-182.
- Ковальчук О. П. Мотиваційні характеристики суб’єкта у військово-професійній діяльності. - C. 183-187.
- Ламаш І. В., Милославська О. В. Характер взаємозв'язків між комунікативною компетентністю та емоційним інтелектом у студентів. - C. 188-191.
- Лісун С. Л. Становлення цінностей особистості працівника в системі правоохоронних органів. - C. 192-196.
- Луценко В. А. Психологічний зміст поняття "самореалізація" особистості. - C. 197-201.
- Мазуренко З. П. Особливості дослідження системи "людина-машина” в інженерній психології. - C. 202-206.
- Маслюк А. М. Психологічні особливості самосвідомості студентської молоді. - C. 207-212.
- Назаров О. О. До проблеми надійності професійної діяльності та її оперативного прогнозування в працівників чергово-диспетчерських служб екстреного виклику. - C. 213-217.
- Онисько О. О. Психологічна детермінація проявів віктимної поведінки особистості. - C. 218-221.
- Приходько І. І. Теоретичні підходи щодо розроблення критеріїв оцінювання рівнів психологічної безпеки персоналу екстремальних видів діяльності. - C. 222-227.
- Рядинська Є. М. Особливості оптимізму як стилю позитивного відношення до життя у осіб різних соціальних груп та віку. - C. 228-232.
- Сафін О. Д. Психологічна діагностика розвитку особистісної зрілості підлітків: проективний аспект. - C. 233-237.
- Снісаренко А. Г. Напруженість праці начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України. - C. 238-242.
- Стасюк В. В. Змістовно-понятійний апарат військово-соціального управління. - C. 243-246.
- Хміляр О. Ф. Поза людини як жестовий конвенційний символ та її релевантні ознаки. - C. 247-253.
- Чернова О. Є. Проблема розвитку комунікативних якостей оперативного працівника міліції. - C. 254-257.
- Шаюк О. Я. Конативний компонент толерантності. - C. 258-263.
- Шльонська О. О. Особливості психологічної допомоги дезадаптованим підліткам з використанням методу символ драми. - C. 264-269.
- Якубівський М. Р. Динамічна модель та психологічна структура іміджу директора загальноосвітньої середньої школи. - C. 270-275.
- Ярема Р. Т. Модель керівника структурного підрозділу органу виконавчої влади у контексті розвитку професійно важливих якостей державних службовців. - C. 276-281.
- Баранівський В. Ф. Компетентність і фундаменталізація освіти як сучасні парадигми розвитку вищої освіти. - C. 282-284.
- Вороненко В. В. Державне управління у сфері використання ядерної енергії. - C. 285-289.
- Невмержицький В. М. Наукові дослідження оборонного відомства ФРН у сфері соціальних наук, військової медицини та психології. - C. 290-295.
- Шевченко О. В., Горбенко І. В. Порівняльний аналіз системи присвоєння вчених звань в Україні та суміжних державах. - C. 296-300.
- До відома авторів. - C. 301.
- Вихідні дані.
| 2011 | | Вип. 6 (25)
|
|
|
|