Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Блощинський І. Г. Рекомендації щодо побудови системи дистанційного навчання персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 5-10.
  4. Бобильов В. Є., Дерев’янчук А. Й., Москаленко Д. Р., Горяйнов Д. Ю. Підхід до створення систем автоматизованої оцінки знань з використанням сучасних інформаційних технологій. - C. 11-16.
  5. Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. - C. 17-21.
  6. Гапоненко Г. М. Оцінка рівня сформованості професійної компетентності майбутніх водолазів-підривників. - C. 22-27.
  7. Дерев’янчук А. Й., Купенко О. В. Підвищення кваліфікації в світлі сучасних інформаційних технологій для науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку військових фахівців. - C. 28-31.
  8. Єрмоленко А. Б. Неформальна складова сучасної вітчизняної освіти дорослих – вимоги часу. - C. 32-37.
  9. Зайченко Н. І. Розвиток професійної освіти соціальних педагогів в Іспанії у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. - C. 38-41.
  10. Катюк Я. Л. Зміст соціокультурної підготовки методичних працівників у світлі андрагогічних ідей. - C. 42-45.
  11. Качанов В. І. Особливості проведення мовного тестування з говоріння на рівень СМР-3 у відповідності до міжнародного мовного стандарту Станаг 6001. - C. 46-48.
  12. Корсак Р. І., Сопівник І. В. Діагностика окремих складових здорового способу життя у студентів – вихідців із сільської місцевості. - C. 49-53.
  13. Кравченко А. І. Критерії оцінювання сформованості комунікативної взаємодії курсантів у період первинної професійної підготовки. - C. 54-57.
  14. Кузанкіна О. В., Циганок Н. І. Культура іншомовної комунікації як складова мовленнєвої підготовки військових фахівців. - C. 58-61.
  15. Мазур І. М. Психолого-педагогічна модель формування інноваційного стилю педагогічної діяльності. - C. 62-67.
  16. Олійник Л. В. Змістовний компонент психолого-педагогічної підготовки майбутніх професіоналів військового управління у сфері оборони. - C. 68-73.
  17. Орєхов О. Є., Рубцов І. Ю., Трактовенко С. А., Жанмужен П. Екзамен з французької мови CMLF: структура екзамену, критерії оцінювання відповідей та методичні рекомендації щодо самостійної підготовки до екзаменів. - C. 74-79.
  18. Панченко В. І. Психологічні передумови професійної ідентифікації сучасного педагога. - C. 80-84.
  19. Петрачков О. В. Критерії порогового та належного рівнів фізичної підготовленості курсантів у навчальному центрі Сухопутних військ на різних етапах бойової підготовки. - C. 85-87.
  20. Поліщук Т. В. Про результати експериментального дослідження формування інформаційно-комунікативної компетентності у процесі навчання майбутніх офіцерів з військово-спеціальних дисциплін. - C. 88-93.
  21. Проботюк О. В., Кубіцький С. О. Соціальний супровід прийомних сімей і прийомних дітей. - C. 94-98.
  22. Cальнікова О. Ф. Використання методів формування свідомості у професійному вихованні жінок-військовослужбовців під час навчання у вищих військових навчальних закладах. - C. 99-103.
  23. Сопівник Р. В. Ретроспективний аналіз основних теорій лідерства. - C. 104-109.
  24. Султанова Л. Ю. Підготовка викладача вищого навчального закладу в умовах інтеграції України в європейський освітній простір. - C. 110-114.
  25. Шахрай Т. О. Професійна ідентичність майбутніх педагогів: теоретичний аспект. - C. 115-118.
  26. Щербій О. С. Критерії і методика оцінювання рівнів морально-психологічної готовності курсантів Держспецзв’язку до професійної діяльності. - C. 119-124.
  27. Яковлева В. А. Використання інноваційних технологій у процесі вивчення соціально-економічної географії світу. - C. 125-128.
  28. Амонс М .О. Історичні передумови та соціально-психологічні чинники розуміння сутності діянь, пов’язаних із ризиком, у суспільній думці. - C. 129-132.
  29. Борисова Н. П. Причини виникнення та розповсюдження професійних марновірств у молодих фахівців МНС України. - C. 133-137.
  30. Васильєв С. П. Особливості психічної саморегуляції студентів у період адаптації до навчання за програмою підготовки офіцерів запасу. - C. 138-142.
  31. Головньова І. В., Милославська О. В. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та комунікативних умінь у студентів. - C. 143-148.
  32. Жданова І. В., Безчастна Ю. В. Психологічний зміст організаційної складової професіограми дільничного інспектора міліції. - C. 149-153.
  33. Клименко І. В. Гендерні особливості професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 154-157.
  34. Ковальчишина Н. І. Тероризм: теоретичний та праксеологічний аспекти проблеми. - C. 158-163.
  35. Ковальчук О. П. Особливості професійної діяльності військовослужбовців Повітряних сил Збройних сил України. - C. 164-169.
  36. Кокун О. М. Психологічна структура лідерських якостей майбутнього офіцера. - C. 170-174.
  37. Корман М. М. Розвиток емоційного інтелекту та емоційної компетентності як передумова запобігання професійного вигорання. - C. 175-178.
  38. Краснокутский М. І. Стан передстартової готовності спортсменів: екскурс психологічних досліджень. - C. 179-183.
  39. Мазоренко М. О. Психологічні складові іміджу сучасного фахівця. - C. 184-187.
  40. Макаренко М. В., Панченко В. М. Сенсомоторна реактивність у людей з різними властивостями основних нервових процесів. - C. 188-193.
  41. Макаренко П. В. Теоретичні підходи до проблеми психологічної сумісності людей. - C. 194-197.
  42. Миронець С. М. Психологічне забезпечення міжнародних рятувальних операцій в крос-культурному середовищі. - C. 198-202.
  43. Михайлишин У. Б. Вплив суспільних та особистісних чинників на агресивність делінквентних підлітків. - C. 203-206.
  44. Мілорадова Н. Е. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психокорекції та психопрофілактики посттравматичних стресових розладів. - C. 207-210.
  45. Мордюшенко С. М. Соціально-психологічні детермінанти, що обумовлюють потребу практики в розробці професіограм основних спеціальностей МНС України. - C. 211-216.
  46. Овсяннікова Я. О. Форми і методи роботи з дітьми і підлітками, які пережили насильство. - C. 217-221.
  47. Оніщенко Н. В. Піратство та тероризм: порівняльний аналіз сучасних форм надзвичайних ситуацій соціального походження в аспекті використовуваних методів психологічного впливу. - C. 222-226.
  48. Охременко О. Р. Стратегії і тактики антагоністичної взаємодії в діловій сфері. - C. 227-231.
  49. Полторак С. Т. Оцінка рівня сформованості професійно важливих якостей у майбутніх офіцерів Внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України. - C. 232-236.
  50. Поляков І. О. Професіографічний опис основних спеціальностей в межах МНС України. - C. 237-241.
  51. Потапова С. М. Саморегуляція в системі професійної підготовки працівників підрозділів громадської безпеки. - C. 242-245.
  52. Саппа М. М. Футбольні фанати: соціально-психологічний портрет та ставлення до протиправних дій. - C. 246-249.
  53. Скоробогатов Ю. А. Аналіз стану розробки проблеми професійної мотивації рятувальників МНС України. - C. 250-255.
  54. Ставицький О. О. Ставлення до інвалідизованих у людей з різним рівнем освіти. - C. 256-262.
  55. Стасюк В. В. Організація спеціальної психологічної підготовки особового складу до бою (бойових дій) в сучасних умовах (на прикладі окремих підрозділів механізованої бригади). - C. 263-268.
  56. Тітаренко Д. С. Оптимізація функціонування механізмів психологічного захисту рятувальників в умовах екзистенціальної загрози засобами психологічної підтримки. - C. 269-275.
  57. Чернова О. Є. Стильові складові у професійному спілкуванні працівників ОВС. - C. 276-279.
  58. Штейн Н. Г. Психологічні механізми формування адиктивної особистості. - C. 280-285.
  59. Агаєв Н. А., Базарний В. Т., Даценко О. П. Міжнародний досвід проведення державної військової кадрової політики в умовах ринкової економіки. - C. 286-292.
  60. Будагьянц Л. М. Проблеми політики та війни в філософії І. Канта та Г. Гегеля. - C. 293-301.
  61. Нікітенко В. І. Наукові здобутки і головні складові наукового аналізу проблем гуманітарної безпеки України. - C. 302-306.
  62. Савінцев В. І., Вознюк Ю. С. Збройний конфлікт в Лівії: причини та військово-психологічні аспекти. - C. 307-311.
  63. До відома авторів. - C. 312.
  64. Вихідні відомості.
2012
Вип. 4 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського