Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Аврамченко Л. В., Сатановська Л. А. Особливості соціалізації сільської молоді в умовах вищого навчального закладу. - C. 5-8.
- Бандура Ю. Б. Умови впровадження моделі розвитку професійної компетентності викладачів іноземних мов вищих військових навчальних закладів. - C. 9-12.
- Бец Ю. І. Шляхи та умови підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної іншомовної комунікації. - C. 13-16.
- Блощинський І. Г., Таушан Д. В., Янковець А. В. Організація навчального процесу в Національній академії Державної прикордонної служби України відповідно до європейської кредитно-трансферної системи. - C. 17-23.
- Буцик І. М. Розвиток навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекційних заняттях. - C. 24-28.
- Вовковінська Ю. В., Кубіцький С. О. Роль мотиваційних чинників та соціально-педагогічний вплив при виборі професії серед випускників ЗОШ. - C. 29-32.
- Воронцов О. С. Педагогічна діагностика рівнів розвиненості фахової компетентності молодших офіцерів органів виховної та соціально-психологічної роботи Збройних сил України в системі підвищення кваліфікації. - C. 33-40.
- Гишка І. С. Складові успіху диригентського фаху. - C. 41-45.
- Гіренко С. П. Підготовка працівників овс до управління конфліктними станами в професійній діяльності. - C. 46-51.
- Дем’янюк Ю. А. Особливості застосування мультимедійних технологій в підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників в умовах вищого військового навчального закладу. - C. 52-56.
- Дерев’янчук А. Й. Кого вчимо, як вчимо, хто вчить?. - C. 57-62.
- Зайченко Н. І. Розвиток професійної освіти соціальних працівників у Мексиці (ХХ – поч. ХХІ ст.). - C. 63-65.
- Замотаєва Н. В. Наукові засади розвитку культуротворчої компетентності слухачів ВВНЗ. - C. 66-71.
- Зозуля Л. О., Теслюк В. М. Класифікація та вимоги до проведення педагогічних ігор. - C. 72-75.
- Іванюта О. О. Основні методичні вимоги до моніторингу навчальної успішності майбутніх землевпорядників. - C. 76-80.
- Каленський А. А., Мараховський І. М. Вивчення та аналіз практики здійснення тестового контролю дисципліни "Трактори і автомобілі". - C. 81-84.
- Карпова-Чемерис Л. І. Роль самостійної роботи слухачів в умовах сучасних педагогічних технологій. - C. 85-90.
- Кононенко Ю. В., Сопівник І. В. Агресивність підлітків із сільської місцевості: діагностика та соціально-педагогічна профілактика. - C. 91-95.
- Котелюх М. О. Суб’єктивна категоризація етичних понять курсантами ВНЗ МВС України. - C. 96-100.
- Кочеригін Л. Ю. Індивідуалізація навчання щодо адаптації студентів до пізнавальної діяльності у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 101-104.
- Кравченко А. І. Стадії формування комунікативної взаємодії курсантів вищого військового навчального закладу у первинній професійній підготовці. - C. 105-109.
- Мичковська В. Р. Полікультурність як педагогічна категорія. - C. 110-115.
- Піддубний О. Г., Божко С. А., Коновалов В. В., Івлєв О. М. Методична практика, як компонент системи формування здатності самостійно вирішувати завдання в сфері фізичного виховання у випускників військового закладу. - C. 116-124.
- Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів-медиків при вивченні отруйних кишковопорожнинних в курсі медичної біології. - C. 125-128.
- Романишина О. Я. Професійна ідентичність як наукова категорія. - C. 129-134.
- Романюк І. М. Підготовка фахівців з виховної та соціально-психологічної роботи в Збройних силах України як сучасна наукова проблема. - C. 135-141.
- Cальнікова О. Ф. Цілі і завдання військової освіти в реалізації державної інноваційної політики. - C. 142-145.
- Солодка А. К. Крос-культурне дослідження взаємодії у вищій освіті. - C. 146-149.
- Сопівник Р. В. Відбір лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислового комлексу на засадах компетентнісного підходу. - C. 150-154.
- Стаднійчук І. П., Кубіцький С. О. Обґрунтування специфіки професійної підготовки майбутніх техніків-механіків в умовах коледжу. - C. 155-160.
- Стасюк В. В., Олійник Л. В. Критерії психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління. - C. 161-166.
- Теслюк В. М., Марійко І. І. Сутність та особливості проблемного навчання. - C. 167-170.
- Ткаченко Н. В., Сатановська Л. А. Соціально-педагогічні аспекти соціальної роботи у сфері освіти. - C. 171-174.
- Толок І. В. Методика проведення експериментального дослідження розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 175-178.
- Цвяк Л. В. Міжнародне стажування як засіб мовної та професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 179-183.
- Андрух І. В. Специфіка оперативно-розшукової діяльності і емоційне вигоряння оперативних співробітників. - C. 184-188.
- Барко В. І., Макаренко П. В. Психологічна діагностика рольової поведінки працівників ОВС. - C. 189-195.
- Барчі Б. В. Показники самоідентифікації клієнтів центру зайнятості. - C. 196-201.
- Ващенко І. В. Лжесвідоцтво як психологічний феномен. - C. 202-206.
- Вінтоняк В. Ф. Змістові характеристики структури "Я-образу” особистості у психологічних дослідженннях. - C. 207-212.
- Дaнькo O. В. Пcихoлoгiчнa cтруктурa i змicт прoфeciйнoгo caмoвизнaчeння мaйбутнiх вiйcькoвих фaхiвцiв. - C. 213-217.
- Клименко І. В. Теоретичний аналіз проблеми професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 218-221.
- Ковальчук Р. О. Психологічне забезпечення акмеорієнтованого саморозвитку майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 222-227.
- Копаниця О. В. Психолого-педагогічні умови формування професійних (особистісних) якостей сержантського складу Сухопутних військ Збройних сил України. - C. 228-232.
- Лазарєва Н. В. Теоретичний аналіз особливостей психічного розвитку дітей юнацького віку. - C. 233-238.
- Луньов В. Є. Вдосконалення професійного мислення юристів в контексті зменшення професійних помилок. - C. 239-244.
- Марченко А. О. Емоційний інтелект як детермінанта основних параметрів управлінської діяльності правоохоронців. - C. 245-249.
- Маслюк А. М. До історії створення Українського вільного університету (статут 1948 року). - C. 250-256.
- Попова Г. В., Мілорадова Н. Е. Соціально-псіхологічній супровід становлення психолога-тренера у ВУЗі. - C. 257-261.
- Прасол М. І. Особливості порушення виховання дітей в сім'ях працівників органів внутрішніх справ. - C. 262-266.
- Приходько Д. П. Форми проявлення психологічного стресу та методи оцінювання індивідуальної стійкості військових льотчиків до нього. - C. 267-271.
- Прокопенко Ю. О. Суб’єктивна категоризація поняття "свобода" у курсантів вищих навчальних закладів МВС України. - C. 272-275.
- Cинишина В. М. Поведінкові ресурси рятувальників при протидії негативному впливі професійного стресу. - C. 276-281.
- Сторожук Н. А. Теоретико-методологічний аналіз поняття "переконання особистості" в науковій літературі. - C. 282-285.
- Ступакова О. В. Гендерні особливості ставлення працівників слідчих підрозділів до умов професійної діяльності. - C. 286-291.
- Татарінов Є. В., Богайчук В. Ж. Розвиток психологічних поглядів на управління організацією. - C. 292-297.
- Терлецька Л. Г. Роль сенсорного усвідомлення в самопізнанні особистості на шляху до її психологічного здоров’я. - C. 298-303.
- Шмерко О. П. Критерії та показники професійної компетентності студентів торгово-економічного профілю. - C. 304-309.
- Яковенко С. І. Сутність і зміст психологічного потенціалу військовослужбовців миротворчих контингентів Збройних сил України. - C. 310-316.
- Кротиков В. П. Особливості ґендерних процесів у Збройних силах України. - C. 317-322.
- Шевченко М. М., Єфімова В. В. Військова культура українського суспільства: проблеми та шляхи формування.. - C. 323-328.
- Лисенко О. Ю. Професійно-особистісне рейтингування як елемент формування соціально-значущих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 329-332.
- До відома авторів. - C. 333.
- Вихідні відомості.
| 2012 | | Вип. 6 (31)
|
|
|
|