Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Багрій В. Н. Особливості соціально-педагогічної роботи соціального працівника із сім’ями військовослужбовців. - C. 7-10.
- Бережна Я. В., Кубіцький С. О. Теоретичний аналіз проблеми толерантності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 11-14.
- Брижатий Є. І. Критерії та показники рівня сформованості професійних знань майбутніх офіцерів інженерних військ. - C. 15-21.
- Вітченко А. О., Глазунов С. І. Теоретичні засади вдосконалення методичної компетентності викладачів фізичного виховання та спеціальної фізичної підготовки. - C. 22-25.
- Войцехівський О. Л. Умови готовності викладачів та курсантів до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 26-31.
- Галімов А. В. Компетентність сучасного офіцера як результат професійної освіти: проблема визначення. - C. 32-35.
- Гапоненко Г. М., Романюк І. М. Професійно-орієнтовна модель формування професійної компетентності у майбутніх водолазів-підривників. - C. 36-41.
- Гапонова В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників під час організації групової форми роботи. - C. 42-46.
- Гирила О. С. Проблема коректного виховання майбутнього сім’янина в сфері шкільної освіти російської Федерації. - C. 47-51.
- Єрмоленко А. Б. Філософія освіти: вітчизняний ракурс. - C. 52-56.
- Зайченко Н. І. Історичні умови генезису соціальної роботи у країнах Латинської Америки на рубежі ХІХ – ХХ ст.. - C. 57-63.
- Калаур С. М. Формування комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів засобами навчальних тренінгів. - C. 64-68.
- Кожедуб О. В. Досвід підготовки та професійного добору педагогічних кадрів для військових навчальних закладів Російської імперії. - C. 69-73.
- Кришталь М. А. Психолого-педагогічна підготовка молодих викладачів військово-спеціальних дисциплін. - C. 74-78.
- Кручек В. А. Вплив освітнього середовища на формування культури педагогічної взаємодії. - C. 79-83.
- Лагута В. В. Виховання вольових якостей під час практичного виконання навчально-тренувальних стрибків з парашутом. - C. 84-88.
- Мазниченко В. М. Особливості навчання аудіювання. - C. 89-94.
- Мельничук І. М., Романишина Л. М. Діалогічність інтерактивного навчання майбутніх фахівців у вищій школі. - C. 95-100.
- Олійник Л. В. Технологія розвитку психолого-педагогічної готовності майбутніх магістрів військово-соціального управління до виконання професійних функцій. - C. 101-106.
- Петрушенко С. Ю., Теслюк В. М. Методика підготовки лекційних занять у вищій школі. - C. 107-110.
- Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів-медиків при вивченні в курсі медичної біології отруйних молюсків. - C. 111-113.
- Поліщук Т. В. Формування інформаційно-комунікативної компетентності в офіцерів тактичного рівня підготовки (результати експериментального дослідження). - C. 114-119.
- Радченко Н. М., Теслюк В. М., Євтін Б. О. Методика підготовки та проведення семінарських занять у ВНЗ. - C. 120-123.
- Родіков В. Г. Професійна компетентність сапера – це запорука якісного виконання бойового завдання. - C. 124-130.
- Сірий С. В., Кожедуб О. В. Особливості застосування педагогічних технологій правового виховання військовослужбовців Збройних Сил України. - C. 131-135.
- Стадник В. В. Історична ретроспектива реалізації національної ідеї у збройних формуваннях України. - C. 136-140.
- Стасюк В. В. Використання освітніх технологій як напрям покращення якості підготовки військових фахівців. - C. 142-146.
- Теслюк В. М., Погорілий О. А. Методика проведення лабораторних занять у ВНЗ. - C. 147-150.
- Торчевський Р. В. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 151-155.
- Уварова Т. Ю. Педагогічна діагностика евдемоністичної вихованості старшокласників. - C. 156-158.
- Циганок Н. І. Комунікативний метод як різновид формування мовленнєвої компетенції слухачів (курсантів) у говорінні. - C. 159-163.
- Чернова С. В. Уміння офіцера-прикордонника вести бесіду в пунктах пропуску як важливий компонент його комунікативної компетентності. - C. 164-167.
- Шабалтун М. О., Кубіцький С. О. Актуальні проблеми дозвілля підлітків в умовах бази відпочинку. - C. 168-171.
- Юрченко Ю. А., Бичек В. Л. Шляхи розвитку студентів медичного коледжу в межах фізичного виховання. - C. 172-177.
- Яцишина О. В. Сучасний стан підготовки іноземних студентів – майбутніх медиків із суспільних дисциплін. - C. 178-180.
- Асоцький В. В. Проблема класифікації професійно-важливих якостей фахівця екстремального профілю діяльності в психологічній науці. - C. 181-185.
- Березовська Л. І. Особливості самоставлення вчителів з проявами внутрішньоособистісних конфліктів. - C. 186-192.
- Гурський В. Є. Вимоги до професійно-психологічних якостей працівників спеціальних підрозділів МВС України, необхідних для успішного виконання завдань в екстремальних умовах. - C. 193-198.
- Данько О. В. Пcихoлoгiчнi умoви професійного самовизначення мaйбутнiми oфiцeрами-прикoрдoнниками нa cтaдiї вcтупу дo вищого навчального закладу. - C. 199-204.
- Дворецький В. П. Теоретична модель психологічних особливостей розвитку образів виконання рухових дій стрільця із бойового пістолета. - C. 205-210.
- Ковальчишина С. В. Модельні побудови трансформації професійної деструкції слідчих: психологічний компонент. - C. 211-217.
- Корман М. М. Пихологічний профіль ефективного керівника. - C. 218-222.
- Краснокутский М. І. Психологічні передумови виникнення помилкових дій у пожежно-прикладному спорті. - C. 223-228.
- Криворотько Г. С. Психологічна природа й чинники самотності моряків далекого плавання. - C. 229-234.
- Кузьменко М. Д. Алгоритм та технологія психологічної діагностики професійної придатності кандидатів на військову службу за контрактом у Повітряні Сили Збройних Сил України. - C. 235-240.
- Любчук О. К. Проблема становлення управлінського та підприємницького потенціалів студентів як соціальних інноваторів. - C. 241-246.
- Мацегора Я. В. Проблема професійних деструкцій та деформацій працівників правоохоронних органів. - C. 247-252.
- Миронець С. М. Когнітивне моделювання в системі психологічного забезпечення міжнародних рятувальних операцій (на прикладі застосування методу аналізу ієрархій Т. Сааті). - C. 253-259.
- Озерянський А. А. Особливості прояву форм агресії у миротворців операторських професій. - C. 260-265.
- Олійник В. В. Спілкування як комунікативний феномен: соціально-психологічні аспекти. - C. 266-269.
- Оніщенко Н. В. Екстрена психологічна допомога в умовах масової паніки внаслідок вибуху снарядів на військових складах. - C. 270-275.
- Павлова О. В. Статево-вікові особливості спотворення інформації в юнацькому віці. - C. 276-280.
- Побідаш А. Ю. Особливості відношення моряків до діяльності піратів. - C. 281-286.
- Прасол М. І. Особливості психічного розвитку дітей у сім’ях жінок – працівників ОВС з в залежності від стилів виховання та батьківського ставлення. - C. 287-290.
- Приходько І.І. Типологізація функціональної організації психологічної безпеки особистості фахівців екстремальних видів діяльності. - C. 291-296.
- Романишин А. М. Проблеми у організації психологічного забезпечення підготовки військовослужбовців до виконання миротворчих завдань у республіці Ірак. - C. 287-300.
- Філоненко В. М. Агресивність засуджених-рецидивістів. - C. 301-304.
- Шеленкова Н. Л. Щодо результатів первинного дослідження індивідуально-психологічних особливостей майбутніх психологів. - C. 305-310.
- Вознюк Ю. С., Савінцев В. І. Історико-психологічні аспекти громадянської війни в Сирії. - C. 311-315.
- Гузенко І. М. Організація інформаційно-пропагандистського забезпечення миротворчої діяльності підрозділів ЗС України у республіці Ірак. - C. 316-320.
- Одноралов І. В., Пчелінцев С. М. Порядок визначення виконавців державного оборонного замовлення та оцінка ризиків. - C. 321-325.
- Титов П. Б. Спорт как межнациональный культурный феномен: философско-гуманистический дискурс. - C. 326-330.
- Троцько Л. Г., Троцько Б. В. Методичний підхід до обґрунтування раціонального варіанту забезпечення збройних сил України новими зразками військової техніки. - C. 331-336.
- До відома авторів. - C. 337.
- Вихідні відомості.
| 2013 | | Вип. 2 (33)
|
|
|
|