Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Багрій В. Н. Особливості соціально-педагогічної роботи соціального працівника із сім’ями військовослужбовців. - C. 7-10.
  4. Бережна Я. В., Кубіцький С. О. Теоретичний аналіз проблеми толерантності у дітей молодшого шкільного віку. - C. 11-14.
  5. Брижатий Є. І. Критерії та показники рівня сформованості професійних знань майбутніх офіцерів інженерних військ. - C. 15-21.
  6. Вітченко А. О., Глазунов С. І. Теоретичні засади вдосконалення методичної компетентності викладачів фізичного виховання та спеціальної фізичної підготовки. - C. 22-25.
  7. Войцехівський О. Л. Умови готовності викладачів та курсантів до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 26-31.
  8. Галімов А. В. Компетентність сучасного офіцера як результат професійної освіти: проблема визначення. - C. 32-35.
  9. Гапоненко Г. М., Романюк І. М. Професійно-орієнтовна модель формування професійної компетентності у майбутніх водолазів-підривників. - C. 36-41.
  10. Гапонова В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників під час організації групової форми роботи. - C. 42-46.
  11. Гирила О. С. Проблема коректного виховання майбутнього сім’янина в сфері шкільної освіти російської Федерації. - C. 47-51.
  12. Єрмоленко А. Б. Філософія освіти: вітчизняний ракурс. - C. 52-56.
  13. Зайченко Н. І. Історичні умови генезису соціальної роботи у країнах Латинської Америки на рубежі ХІХ – ХХ ст.. - C. 57-63.
  14. Калаур С. М. Формування комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів засобами навчальних тренінгів. - C. 64-68.
  15. Кожедуб О. В. Досвід підготовки та професійного добору педагогічних кадрів для військових навчальних закладів Російської імперії. - C. 69-73.
  16. Кришталь М. А. Психолого-педагогічна підготовка молодих викладачів військово-спеціальних дисциплін. - C. 74-78.
  17. Кручек В. А. Вплив освітнього середовища на формування культури педагогічної взаємодії. - C. 79-83.
  18. Лагута В. В. Виховання вольових якостей під час практичного виконання навчально-тренувальних стрибків з парашутом. - C. 84-88.
  19. Мазниченко В. М. Особливості навчання аудіювання. - C. 89-94.
  20. Мельничук І. М., Романишина Л. М. Діалогічність інтерактивного навчання майбутніх фахівців у вищій школі. - C. 95-100.
  21. Олійник Л. В. Технологія розвитку психолого-педагогічної готовності майбутніх магістрів військово-соціального управління до виконання професійних функцій. - C. 101-106.
  22. Петрушенко С. Ю., Теслюк В. М. Методика підготовки лекційних занять у вищій школі. - C. 107-110.
  23. Погоріла І. О. Гуманістичне виховання студентів-медиків при вивченні в курсі медичної біології отруйних молюсків. - C. 111-113.
  24. Поліщук Т. В. Формування інформаційно-комунікативної компетентності в офіцерів тактичного рівня підготовки (результати експериментального дослідження). - C. 114-119.
  25. Радченко Н. М., Теслюк В. М., Євтін Б. О. Методика підготовки та проведення семінарських занять у ВНЗ. - C. 120-123.
  26. Родіков В. Г. Професійна компетентність сапера – це запорука якісного виконання бойового завдання. - C. 124-130.
  27. Сірий С. В., Кожедуб О. В. Особливості застосування педагогічних технологій правового виховання військовослужбовців Збройних Сил України. - C. 131-135.
  28. Стадник В. В. Історична ретроспектива реалізації національної ідеї у збройних формуваннях України. - C. 136-140.
  29. Стасюк В. В. Використання освітніх технологій як напрям покращення якості підготовки військових фахівців. - C. 142-146.
  30. Теслюк В. М., Погорілий О. А. Методика проведення лабораторних занять у ВНЗ. - C. 147-150.
  31. Торчевський Р. В. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов розвитку управлінської культури майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 151-155.
  32. Уварова Т. Ю. Педагогічна діагностика евдемоністичної вихованості старшокласників. - C. 156-158.
  33. Циганок Н. І. Комунікативний метод як різновид формування мовленнєвої компетенції слухачів (курсантів) у говорінні. - C. 159-163.
  34. Чернова С. В. Уміння офіцера-прикордонника вести бесіду в пунктах пропуску як важливий компонент його комунікативної компетентності. - C. 164-167.
  35. Шабалтун М. О., Кубіцький С. О. Актуальні проблеми дозвілля підлітків в умовах бази відпочинку. - C. 168-171.
  36. Юрченко Ю. А., Бичек В. Л. Шляхи розвитку студентів медичного коледжу в межах фізичного виховання. - C. 172-177.
  37. Яцишина О. В. Сучасний стан підготовки іноземних студентів – майбутніх медиків із суспільних дисциплін. - C. 178-180.
  38. Асоцький В. В. Проблема класифікації професійно-важливих якостей фахівця екстремального профілю діяльності в психологічній науці. - C. 181-185.
  39. Березовська Л. І. Особливості самоставлення вчителів з проявами внутрішньоособистісних конфліктів. - C. 186-192.
  40. Гурський В. Є. Вимоги до професійно-психологічних якостей працівників спеціальних підрозділів МВС України, необхідних для успішного виконання завдань в екстремальних умовах. - C. 193-198.
  41. Данько О. В. Пcихoлoгiчнi умoви професійного самовизначення мaйбутнiми oфiцeрами-прикoрдoнниками нa cтaдiї вcтупу дo вищого навчального закладу. - C. 199-204.
  42. Дворецький В. П. Теоретична модель психологічних особливостей розвитку образів виконання рухових дій стрільця із бойового пістолета. - C. 205-210.
  43. Ковальчишина С. В. Модельні побудови трансформації професійної деструкції слідчих: психологічний компонент. - C. 211-217.
  44. Корман М. М. Пихологічний профіль ефективного керівника. - C. 218-222.
  45. Краснокутский М. І. Психологічні передумови виникнення помилкових дій у пожежно-прикладному спорті. - C. 223-228.
  46. Криворотько Г. С. Психологічна природа й чинники самотності моряків далекого плавання. - C. 229-234.
  47. Кузьменко М. Д. Алгоритм та технологія психологічної діагностики професійної придатності кандидатів на військову службу за контрактом у Повітряні Сили Збройних Сил України. - C. 235-240.
  48. Любчук О. К. Проблема становлення управлінського та підприємницького потенціалів студентів як соціальних інноваторів. - C. 241-246.
  49. Мацегора Я. В. Проблема професійних деструкцій та деформацій працівників правоохоронних органів. - C. 247-252.
  50. Миронець С. М. Когнітивне моделювання в системі психологічного забезпечення міжнародних рятувальних операцій (на прикладі застосування методу аналізу ієрархій Т. Сааті). - C. 253-259.
  51. Озерянський А. А. Особливості прояву форм агресії у миротворців операторських професій. - C. 260-265.
  52. Олійник В. В. Спілкування як комунікативний феномен: соціально-психологічні аспекти. - C. 266-269.
  53. Оніщенко Н. В. Екстрена психологічна допомога в умовах масової паніки внаслідок вибуху снарядів на військових складах. - C. 270-275.
  54. Павлова О. В. Статево-вікові особливості спотворення інформації в юнацькому віці. - C. 276-280.
  55. Побідаш А. Ю. Особливості відношення моряків до діяльності піратів. - C. 281-286.
  56. Прасол М. І. Особливості психічного розвитку дітей у сім’ях жінок – працівників ОВС з в залежності від стилів виховання та батьківського ставлення. - C. 287-290.
  57. Приходько І.І. Типологізація функціональної організації психологічної безпеки особистості фахівців екстремальних видів діяльності. - C. 291-296.
  58. Романишин А. М. Проблеми у організації психологічного забезпечення підготовки військовослужбовців до виконання миротворчих завдань у республіці Ірак. - C. 287-300.
  59. Філоненко В. М. Агресивність засуджених-рецидивістів. - C. 301-304.
  60. Шеленкова Н. Л. Щодо результатів первинного дослідження індивідуально-психологічних особливостей майбутніх психологів. - C. 305-310.
  61. Вознюк Ю. С., Савінцев В. І. Історико-психологічні аспекти громадянської війни в Сирії. - C. 311-315.
  62. Гузенко І. М. Організація інформаційно-пропагандистського забезпечення миротворчої діяльності підрозділів ЗС України у республіці Ірак. - C. 316-320.
  63. Одноралов І. В., Пчелінцев С. М. Порядок визначення виконавців державного оборонного замовлення та оцінка ризиків. - C. 321-325.
  64. Титов П. Б. Спорт как межнациональный культурный феномен: философско-гуманистический дискурс. - C. 326-330.
  65. Троцько Л. Г., Троцько Б. В. Методичний підхід до обґрунтування раціонального варіанту забезпечення збройних сил України новими зразками військової техніки. - C. 331-336.
  66. До відома авторів. - C. 337.
  67. Вихідні відомості.
2013
Вип. 2 (33)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського