Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анашкіна А. А., Яковлева В. А. Самостійна робота студентів при організації методики викладання дисципліни "Соціальна педагогіка". - C. 7-10.
  4. Бистрова Б. Б., Іщенко Л. Й. Теоретичні передумови та методичні засади організації контролю рівня сформованості вмінь аудіювання. - C. 11-14.
  5. Блозва Л. М., Кубіцький С. О. Особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями. - C. 15-18.
  6. Брижатий Є. І. Врахування мотиваційних чинників у структурі підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ. - C. 19-25.
  7. Генсерук Г. Р., Романишина О. Я. Формування професійної компетентності майбутніх тренерів засобами інформаційного середовища MOODLE. - C. 26-31.
  8. Демченко Н. В., Фреган Н. М. До питання підвищення якості навчання іноземної мови в Національному університеті оборони України. - C. 32-35.
  9. Демянчук М. Р. Теоретичні основи професійної підготовки бакалаврів медсестринської справи на засадах компетентнісного підходу. - C. 36-41.
  10. Єрмоленко А. Б. Філософія вітчизняної освіти: політико-правові засади. - C. 42-47.
  11. Журавська Н. С. Моделі навчальних планів підготовки викладачів у країнах Європейського Союзу: порівняльний аспект. - C. 48-52.
  12. Іщенко Д. В., Назаренко В. О., Ставицький О. М. Виховуюче навчання як складова професійного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 53-57.
  13. Кир’ян Ю. А., Теслюк В. М. Реалії розвитку студентського самоврядування в Україні. - C. 58-60.
  14. Кожевников В. М. Засоби реалізації та контролю забезпечення наступності профільної школи і вищого навчального закладу на адміністративно - управлінському рівні. - C. 61-66.
  15. Кожедуб О. В. Особливості організації вільного часу вихованців військових навчальних закладів Російської імперії. - C. 67-70.
  16. Король В. М. Управлінська компетентність бакалаврів пожежної безпеки. - C. 71-77.
  17. Кочеригін Л. Ю. Організація самостійної роботи студента у вигляді індивідуальної траєкторії навчальних досягнень. - C. 78-82.
  18. Кошечко Н. В. Використання педагогічних ідей С.Ананьїна (1873-1942) у розвитку професіоналізму сучасного викладача. - C. 83-88.
  19. Мартинів О. М. Дефінітивний аналіз основних понять у дослідженні формування культури здоров’язбереження студентів. - C. 89-93.
  20. Матвійчук М. М., Каленський А. А. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення дисципліни "Деталі машин". - C. 94-97.
  21. Опальчук Б. В., Кубіцький С. О. Роль прoбaцiї в системi пенiтенцiaрних установ. - C. 98-102.
  22. Поздишев С. О. Сучасні підходи до психологічного забезпечення офіцерів військового управління оперативно-тактичного рівня. - C. 103-108.
  23. Романюк І. М. Світовий досвід підготовки офіцерів з виховної роботи. - C. 109-114.
  24. Савіцька В. В. Праксеологічний підхід як інновація при підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 115-119.
  25. Сіменник Л. В., Теслюк В. М. Навчальна ділова гра як метод продуктивного навчання. - C. 120-124.
  26. Сірий А. В., Кожедуб О. В. Розвиток творчих здібностей курсантів вищого військового навчального закладу під час вивчення ними тактичних дисциплін. - C. 125-130.
  27. Степаненко М. А., Яковлева В. А. Методичні рекомендації щодо організації роботи на семінарських заняттях з дисципліни Методика навчання "Історії педагогіки". - C. 131-135.
  28. Теслюк В. М., Канініна М. Л. Ігрові методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищій школі. - C. 136-138.
  29. Фіногенов Ю. С. Оцінка ефективності системи фізичної підготовки представниками функціонального керівництва Збройних Сил України. - C. 139-143.
  30. Франчук І. С., Кубіцький С. О. Особливості організації культурно-дозвіллєвої діяльності підлітків. - C. 144-147.
  31. Хазова С. А. Личностные качества и способности как детерминанты конкурентоспособности специалистов по физической культуре и спорту. - C. 148-153.
  32. Чернявський О. А. Доцільність введення у навчально-виховний процес організаційно-педагогічних умов формування фахової компетентності офіцерів зі спеціальної фізичної підготовки та спорту. - C. 154-160.
  33. Шостаківська Н. М. Стан сформованості професійної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 161-165.
  34. Яковлева В. А. Значення виробничої (безвідривної від навчання) практики для студентів спеціальності "Управління навчальними закладами". - C. 166-172.
  35. Арзуманян К. К. Аналіз теоретичних підходів щодо психологічного змісту конфліктів в організаціях. - C. 173-178.
  36. Асоцький В. В. Особливості професійної діяльності начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 179-183.
  37. Бондаренко В. В. Модель професійної діяльності фахівця по роботі з персоналом як основа його професіограми. - C. 184-188.
  38. Ванюшина О. Ф. Теоретико - методологічні основи соціології безпеки. - C. 189-194.
  39. Васильєв С. П. До проблеми психологічного вивчення адаптації курсантів до навчання в вищих військових навчальних закладах. - C. 195-200.
  40. Вороніна К. О. Особливості та принципи системної професіографії. - C. 201-205.
  41. Гарькавець С. О. Аксіологічний вимір антисоціальної активності особистості в умовах суспільних перетворень. - C. 206-211.
  42. Гвоздова О. О. Програма психопрофілактики негативних впливів професійної діяльності для бійців-початківців спецпідрозділів. - C. 212-217.
  43. Каськов І. В. Особливості формування сприятливого соціально-психологічного клімату студентського колективу як чинника успішного навчання. - C. 218-222.
  44. Кокун О. М., Пішко І. О. Особливості та динаміка розвитку лідерських якостей курсантів. - C. 223-229.
  45. Любчук О. К. Проблема профілактики професійного вигорання викладачів університету управління для розвитку особистісного освітнього простору. - C. 230-235.
  46. Мазаракі А. А., Ржевський Г. М. Роль і місце соціологічного опитування студентів університету "Викладання навчальних дисциплін в КНТЕУ" в внутрівузівські системі якості освіти. - C. 236-242.
  47. Мельніченко О. Аналіз понять "система управління якістю", "ставлення суб’єкта до нововведень". - C. 243-247.
  48. Милославська О. В., Черкашина К. І. Психологічні особливості толерантості студентів різного віку. - C. 248-253.
  49. Миронець С. М. Формування психологічної готовності рятувальників міжнародних гуманітарних місій. - C. 254-259.
  50. Невмержицький В. М. Практичні аспекти здійснення психологічної підготовки військовослужбовців. - C. 260-265.
  51. Немеш Ю. В. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки менеджерів туристи стичного бізнесу. - C. 266-270.
  52. Овсяннікова Я. О. Ефективна психологічна підготовка до професійної діяльності як засіб профілактики "синдрому" вигорання у працівників ДСНС України. - C. 271-275.
  53. Побідаш А. Ю. Особливості неусвідомленого компоненту самосприйняття та самооцінки моряків – жертв піратського полону. - C. 276-282.
  54. Пономаренко І. В. Негативні психічні стани у діяльності газодимозахисників ДСНС України. - C. 283-289.
  55. Ребуха Л. З. Застосування копінг-стратегій у подоланні девіацій в осіб підліткового віку. - C. 290-295.
  56. Світозарова С. В. Характеристика показників ресурсних можливостей професійного здоров’я працівників локомотивних бригад. - C. 296-300.
  57. Скуловатова О. В. Значення концепту "доля" для практичної психології. - C. 301-305.
  58. Солдатов С. В. Методичний апарат оцінки професійного стресу та впливу стрес-факторів на особистість. - C. 306-311.
  59. Стасюк В. В. Поняття страху та його види: спроба детермінації. - C. 312-315.
  60. Філіппов М. О. Аналіз викoристaння псиxoтexнoлoгiй неінструментальної детекції нeдостовірної iнфoрмaцiї oфiцeрaми-прикордонниками у свoїй прoфeсiйнiй діяльності. - C. 316-321.
  61. Хайрулін О. М. Обгрунтування сутності, змісту та структурно-функціональної моделі психологічної профілактики професійного вигорання військовослужбовців Державної прикордонної служби України. - C. 322-328.
  62. Цицей Р. М. Перше враження як складова психологічного контакту екстремального психолога з постраждалим в осередку надзвичайної ситуації. - C. 329-333.
  63. Шмерко О. П. Самоменеджмент у професійній діяльності фахівців торгово-економічного профілю. - C. 334-338.
  64. Будагьянц Л. М. Cвобода совісті як чинник розвитку українського суспільства. - C. 339-343.
  65. Тарасов В. М., Шевченко О. В., Горбенко І. В. Основні положення щодо проведення атестації науково-педагогічних та наукових працівників з питань присвоєння вчених звань у вищому військовому навчальному закладі. - C. 344-348.
  66. До відома авторів. - C. 349.
  67. Вихідні дані.
2013
Вип. 3 (34)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського