Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2013/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Бабіч О. В. Поняття комунікативно-дискурсивна культура: історичний аспект. - C. 7-13.
- Барановська Л. В. Обґрунтування структурних компонентів моделі підготовки майбутніх офіцерів управління у контексті особистісно орієнтованого підходу. - C. 14-19.
- Бельський В. Ю. Антропологические основания системы нравственного воспитания К. Д. Ушинского. - C. 20-25.
- Блозва А. І. "Парадигма учіння студентів" - основа у підготовці фахівців інженерів. - C. 26-29.
- Бучок З. О., Маценко Л. М. Організація проблемного навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 30-35.
- Войтюк О. А. Використання фасилітації під час проведення занять з дисципліни "Іноземна мова" з курсантами першого курсу немовних факультетів. - C. 36-41.
- Гіренко С. П. Змістовний компонент формування конфліктологічної культури майбутніх слідчих ОВС у фаховій підготовці. - C. 42-47.
- Гусак О. Г. Педагогічна технологія створення ситуації успіху в професійній підготовці. - C. 48-53.
- Капінус О. С. Критерії та показники соціальної відповідальності майбутніх офіцерів Збройних Сил України. - C. 54-58.
- Касаткін Д .Ю., Касаткіна Т. П. Поширення електронної екологічної інформації. - C. 59-64.
- Ковальчук Т. І., Опанасенко О. В. Роль навчальної практики у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до організації роботи у сфері дозвілля дітей та юнацтва. - C. 65-71.
- Лапа О. В. Кібербулінг як проблема віртуального спілкування дітей та молоді. - C. 72-77.
- Мартинюк І. А. Підготовка агента з організації туризму у вимірах компетентнісного підхіду. - C. 78-82.
- Матвійчина С. В. Теоретичні аспекти формування готовності молодших спеціалістів до саморозвитку . - C. 83-87.
- Мигович С. М. Сутність, структура та становлення технологічної компетентності у галузі технології виробництва та переробки продукції тваринництва. - C. 88-93.
- Мохно В. П. Проблеми застосування інноваційних технологій у сучасному дошкільному навчальному закладі. - C. 94-98.
- Олефір Ю. А. Тренінгові технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього соціального педагога. - C. 99-103.
- Олійник Л. В. Навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління як науково-методична проблема. - C. 104-109.
- Павлюк К.В., Романюк І. М. Формування навального процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 110-114.
- Плохенко Д. В. Класифікація основних видів моделювання в процесі навчальної діяльності. - C. 115-119.
- Полозенко О. В. Психологічні знання у професійній діяльності фахівця аграрної галузі. - C. 120-125.
- Пригодій М. А., Жосан К. В. Насильство в сім’ї як соціальна проблема. - C. 126-130.
- Романюк І. М. Використання ігрових технологій у вищій школі. - C. 131-136.
- Сопівник І. В. Ідея "самості" як концептуальна основа формування моральної відповідальності сільської молоді. - C. 137-143.
- Стасюк В. В., Фіногенов Ю. С. Реформування фізичної підготовки Збройних Сил України: сучасність та перспектива. - C. 144-149.
- Торічний О. В. Педагогічні підходи до формування діяльнісно-практичного критерію військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 150-155.
- Трухан М. А. Використання ділових ігор у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 156-159.
- Фігура О. В. Методичні рекомендації щодо підвищення рівня фізичної готовності офіцерів-прикордонників до службової діяльності. - C. 160-165.
- Хаткова Л. В., Нестеренко А. А. Профілактична робота в системі пожежної безпеки України. - C. 166-169.
- Яковенко О. І. Дослідження змісту програм практичної підготовки економістів у вищих навчальних закладах. - C. 170-176.
- Алещенко В. І. Психологічне забезпечення в Збройних Силах України: шляхи удосконалення. - C. 177-182.
- Барко В. І., Макаренко П. В. Психологічна діагностика типів мотивації співробітників органів внутрішніх справ. - C. 183-188.
- Богдан Ж. Б., Солодовник Т. О., Северина Н. Ю. Визначення професійних і особистісних якостей майбутніх фахівців технічного профілю. - C. 189-195.
- Василенко С. В. Авторитет та лідерство командира в сучасних умовах. - C. 196-201.
- Дроздова Ю. В. Психологічний аналіз структури професійного самовизначення особистості. - C. 202-206.
- Дубровинський Г. Р. Психологічні передумови конфліктів у педагогічній діяльності. - C. 207-213.
- Журавльов В. В. Психологічні аспекти управлінської діяльності керівників функціональних підрозділів Державної прикордонної служби України. - C. 214-218.
- Ібрагімова К. О. Проблеми соціально - психологічної готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності у вітчизняних та закордонних дослідженнях. - C. 219-223.
- Ковальова Т. Є. Особистісний чинник самоактуалізації особистості. - C. 224-229.
- Ковальчук О. П. Професійні очікування офіцера на етапі первинної професіоналізації. - C. 230-235.
- Кузьмeнкo Ю. В. Аналіз концепцій адаптації і копінг-поведінки особистості у важких життєвих умовах у зарубіжній психології. - C. 236-241.
- Мельніченко С. В., Ржевський Г. М., Роганов В. П. Психологічно-організаційні особливості дистанційної форми навчання в сучасних умовах. - C. 242-247.
- Мовчан Я. О. Теоретичні основи професійної соціалізації особистості студента у вищих навчальних закладах України. - C. 248-253.
- Немеш Ю. В. Теоретичні основи психологічного супроводу в системі професійної підготовки менеджерів. - C. 254-259.
- Оніщенко Н. В. Особливості підготовки психолога ДСНС до виїзду в зону надзвичайної ситуації. - C. 260-264.
- Осьодло В. І. Психоло-педагогічні аспекти розвитку сучасної вищої військової освіти. - C. 265-271.
- Пархоменко О. О. Професіографічні особливості діяльності військових фахівців з охорони особливо важливих державних об’єктів. - C. 272-278.
- Радько О. В. Психологічні особливості фахівців служби інкасації ДСО при МВС України з різним рівнем ефективності професійної діяльності. - C. 279-283.
- Руденко В. М. Актуальність дослідження психологічних особливостей рольової поведінки оперативних співробітників у фаховій роботі з жінками: науково-теоретичний аналіз. - C. 284-288.
- Рудяк І. В. Особливості професійної ідентичності жінок міліціонерів на різних етапах професійного розвитку. - C. 289-294.
- Саппа М. М. Мова і злочин: евфемізми у соціально - психологічному виправданні порушень соціальних установлень. - C. 295-298.
- Світлична Н. О. Вплив психологічної травми на психологічне здоров'я працівників ДСНС України. - C. 299-303.
- Скулкіна К. М. Ксенофобія: аналіз та операціоналізація поняття. - C. 304-310.
- Солдатов С. В. Методичний апарат оцінки професійного стресу та впливу стрес-факторів на особистість. - C. 311-316.
- Стасюк В. В. Комплексна терапевтична реабілітація військовослужбовців з посттравматичними стресовими розладами. - C. 317-321.
- Черкашин А. І. Закордонний досвід психолого-педагогічного забезпечення формування професіоналізму працівників правоохоронних органів. - C. 322-326.
- Кримець Л. В., Кримець Б. В. Методологічні аспекти управління іррегулярними збройними формуваннями в умовах сучасних асиметричних війн. - C. 327-331.
- Сичевський Ю. О. Експертна оцінка факторів впливу на прийняття управлінських рішень з питань прикордонного контролю посадовими особами в нестандартних ситуаціях. - C. 332-336.
- Сушак М. Б., Гамалій Н. В., Троцько Л. Г. Метод обґрунтування збалансованого розвитку систем озброєння. - C. 337-343.
- Титов П. Б. Ценностные основания спорта и спортивной культуры. - C. 344-349.
- Шостак А. В. Дещо про Інтернет-ресурс "публікувати чи загинути". - C. 350-352.
- До відома авторів. - C. 353.
- Вихідні дані.
| 2013 | | Вип. 6 (37)
|
|
|
|