Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик Р. М., Тверезовська Н. Т. Авторська програма вивчення навчальної дисципліни "Основи соціально-педагогічної роботи в інтернатних закладах". - C. 7-13.
  4. Варлан О. Ю., Кубіцький С. О. Специфіка профорієнтаційної роботи з учнями загальноосвітньої школи в сільській місцевості. - C. 14-18.
  5. Васюк О. В. Критерії та показники сформованості професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів. - C. 19-24.
  6. Венгер О. П. Методичні рекомендації суб’єктам активізації пізнавальної діяльності студентів вищого навчального закладу. - C. 25-30.
  7. Вовк Н. П. Детермінанти бар’єрів професійного саморозвитку курсантів – майбутніх працівників ДСНС України в умовах ВНЗ. - C. 31-36.
  8. Гаріна С. М. Медіа та освітні технології: пошук шляхів конвергенції через аналіз змісту понять. - C. 37-42.
  9. Гаркавцев Є. І. Освітньо-виховне середовище вищого навчального закладу МВС України як умова формування професійної надійності майбутнього працівника органів внутрішніх справ. - C. 43-46.
  10. Глазунов С. І . Особливості фахової підготовки викладачів фізичного виховання і спеціальної фізичної підготовки у системі післядипломної освіти. - C. 47-51.
  11. Голь Р. М. Динаміка експериментального дослідження методики оцінювання готовності до педагогічної діяльності викладачів фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту вищих військових навчальних закладів. - C. 52-56.
  12. Дёмкина Е. В. Теоретическое обоснование проблемы организации образовательного процесса в ВУЗе с учетом менталитета современной студенческой молодежи. - C. 57-61.
  13. Жембровский С. М. Застосування активних методів навчання у процесі підготовки офіцерів оперативно-тактичного рівня з дисципліни "Фізичне виховання та спеціальна фізична підготовка". - C. 62-67.
  14. Зайченко Н. І. Організація соціального захисту дітей у Чілі (ХХ – поч. ХХІ ст.). - C. 68-72.
  15. Замотаєва Н. В. Психолого-педагогічні умови розвитку культуротворчої компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ. - C. 73-77.
  16. Калмикова Я. І., Тверезовська Н. Т. Роль і місце інформаційного забезпечення дітей та молоді сільської місцевості. - C. 78-80.
  17. Капінус О. С. Практичні механізми впровадження моделі формування соціальної відповідальності майбутніх офіцерів засобами інтерактивних технологій та результати експериментального дослідження. - C. 81-86.
  18. Колпаков В. М. Теоретична проблема політики і стратегії освіти. - C. 87-93.
  19. Корольова Т. В. Загальні підходи до вивчення поняття професійно-етична культура майбутнього лікаря. - C. 94-98.
  20. Кримець Л. В., Панкратова О. С. Особливості використання технічних засобів навчання в освітньому просторі. - C. 99-104.
  21. Мазниченко В. М. Французька як мова міжнародного спілкування. - C. 105-109.
  22. Мітін А. А., Теслюк В. М. Зміст та структура комунікативної компетентності майбутнього викладача ВНЗ. - C. 110-113.
  23. Мулярчук В. М., Романюк І. М. Особливості організації соціальної роботи із особами, які повернулись із місць позбавлення волі. - C. 114-117.
  24. Примакова В. В. Післядипломна освіта вчителів початкових класів у 80-і роки ХХ століття. - C. 118-123.
  25. Романюк І. М. Військове виховання як складова системи підготовки фахівців виховної та соціально-психологічної роботи. - C. 124-130.
  26. Руденко О. В., Кубіцький С. О. Особливості формування здорового способу життя підлітків засобами культурно-просвітницької діяльності в сільській місцевості. - C. 131-133.
  27. Синюк Н. В. Обґрунтування педагогічних умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 134-138.
  28. Тверезовська Н. Т. Навчальна експертна система як складова освітньо-інформаційних технологій. - C. 139-143.
  29. Теслюк В. М., Маматкулов Б. Р. Зміст та складові педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 144-147.
  30. Торчевський Р. В. Педагогічна майстерність викладачів загальновійськових та спеціальних дисциплін вищих військових навчальних закладів. - C. 148-152.
  31. Хрупало Н. Н. Генезис навчального потенціалу проектної діяльності. - C. 153-158.
  32. Чумак Л. В. Дефінітивний аналіз праксіологічного компоненту розвитку професійної майстерності вчителя. - C. 159-164.
  33. Шарата Н. Г. Інноваційна діяльність у вищому навчальному закладі: основні завдання та тенденції розвитку. - C. 165-169.
  34. Айвазян Л. Ю. Онтологічна модель самотності. - C. 170-175.
  35. Андрусишин Ю. І. Методологічні засади та методика дослідження емоційно-вольової стійкості правоохоронців. - C. 176-181.
  36. Бондаренко Л. О. Особливості індивідуально-особистісних конструктів, які опосередковують уявлення про образ проститутки у неповнолітніх дівчат. - C. 182-186.
  37. Віденєєв І. О. Проблема нервово-психічного напруження в діяльності співробітників ОВС (гендерний аспект). - C. 187-192.
  38. Воробйова І. В., Мацегора Я. В. Здатність долати стреси, як фактор формування я-концепції фахівців ризиконебезпечних професій. - C. 193-198.
  39. Доценко В. В. Особливості міжособистісної взаємодії у сім’ях працівників ОВС. - C. 199-203.
  40. Заритськая О. В. Дослідження протиправної поведінки психологічних характеристик індивідуума. - C. 204-208.
  41. Іванова Н. Г. Психологічне забезпечення становлення мотивації правоохоронців до дій в екстремальних умовах. - C. 209-214.
  42. Катаєв Є. С. Інформаційно-психологічна безпека особистості в умовах сучасного суспільства. - C. 215-220.
  43. Коноплицька О. В. Уявлення працівників ОВС відносно особистісних якостей неповнолітніх правопорушників. - C. 221-226.
  44. Левенець А. Є. Індивідуально-психологічні особливості працівників державної кримінально-виконавчої служби з різними моделями копінг-поведінки. - C. 227-233.
  45. Ложкін Г. В., Осьодло В. І. Психологічний зміст збройної боротьби (за матеріалами зарубіжних джерел). - C. 234-239.
  46. Лунев В. Е. Особенности этнической толерантности молодежи в условиях билингвальной культуры. - C. 240-247.
  47. Макаренко П. В. Гендерні особливості механізмів психологічного захисту працівників ОВС. - C. 248-251.
  48. Мась Н. М. Психолого-педагогічний аналіз формування професійної компетентності у курсантів ВВНЗ на основі особистісно-діяльнісного підходу. - C. 252-257.
  49. Медведєв В. С., Ларіонов С. О. Психологічна діагностика професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 258-262.
  50. Мілорадова Н. Е. Oсобливості відношення правоохоронців до кар’єрного зростання в процесі професіогенезу. - C. 263-268.
  51. Невмержицький В. М. Особливості професійно-психологічного відбору військовослужбовців до діяльності в особливих умовах. - C. 269-273.
  52. П’янківська Л. В. Погляди на "синдром "емоційного вигоряння” через призму філософії "вогню”. - C. 274-277.
  53. Паливода О. О. Психологічні детермінанти професійного становлення військовослужбовців. - C. 278-283.
  54. Солодовнікова Х. К. Психологічні аспекти проблеми тероризму в працях сучасних науковців. - C. 284-288.
  55. Стасюк В. В. Бойові формфактори виникнення страху. - C. 289-295.
  56. Сторожук Н. А. Психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів виховних структур Збройних Сил України. - C. 296-301.
  57. Сунгурова С. Р. Адаптація молодого подружжя до сімейного життя. - C. 302-305.
  58. Цвєткова О. Є. Психологічні особливості моделювання екстремальних ситуацій засобами інформаційних технологій. - C. 306-312.
  59. Чухраєва Г. В. Соціально-психологічні особливості якості життя працівників ОВС. - C. 313-318.
  60. Шаповал Л. С. Особливості самоактуалізаційних тенденцій жінок, засуджених за різні види злочинів. - C. 319-324.
  61. Шеховцова Е. В. Характеристика професійних настановлень правоохоронців у мотиваційній сфері. - C. 325-330.
  62. Камеш С. І. Військово-патріотичне виховання в контексті ідеологічної роботи в Збройних Силах України. - C. 331-334.
  63. Пальчик С. І. Військово-патріотичне виховання як фундамент ідеологічної роботи в Збройних Силах України. - C. 335-340.
  64. Троцько В. В., Гавриленко А. С., Троцько Л. Г. Підхід до здійснення попереднього аналізу умов для формування середньострокових програм розвитку озброєння та військової техніки в Україні. - C. 341-345.
  65. До відома авторів. - C. 346.
  66. Вихідні дані.
2014
Вип. 2 (39)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського