Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2014/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Боднарук І. І. Педагогічні умови впровадження акмеологічного підходу у процес підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності. - C. 7-12.
- Брижатий Є. І. Військово-професійна підготовка майбутніх офіцерів: від готовності до професіоналізму. - C. 13-17.
- Валько К. Р., Романюк І. М. Деякі аспекти освітньо-оздоровчої роботи соціального педагога. - C. 18-23.
- Вітченко А. О., Свинарчук Л. М. Особливості формування професійної компетентності магістрів військового управління. - C. 24-27.
- Гапеєва О., Плазова Т. Військова освіта у збройних силах Республіки Молдова та Придністровській Молдавській Республіці: історія та сучасність. - C. 28-33.
- Гаркавцев Є. І. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів як умова формування їх професійної надійності. - C. 34-38.
- Гончаренко І. Ф. Особливості моделі розвитку професійної компетентності науково-педагогічних працівників військово-медичної освіти. - C. 39-45.
- Дяченко Я. В., Романюк І. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з обдарованими дітьми. - C. 46-50.
- Желанова В. В. Використання задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього педагога. - C. 51-56.
- Заїка Л. А. Використання технології імітаційного моделювання у формуванні професійних компетенцій при компетентнісному підході у військовій освіті. - C. 57-62.
- Каленський А. А. Теоретичні методи дослідження розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. - C. 63-67.
- Кондрацька Л. В. Вплив модальностей на засвоєння навчального матеріалу учнями початкових класів в умовах меритократичної освіти. - C. 68-73.
- Корчевська О. К., Романюк І. М. Ресоціалізація неповнолітніх, звільнених від покарання з випробуванням. - C. 74-77.
- Красильник Ю. С. Теоретико-методичні аспекти проектування інноваційного освітнього середовища вищого педагогічного навчального закладу. - C. 78-83.
- Лузан П. Г. Історико-педагогічний аналіз систем професійної підготовки кваліфікованих робітників. - C. 84-91.
- Лук’янець Г. І. Використання групової взаємодії та інноваційних технологій у підготовці маркетологів. - C. 92-97.
- Максимова К. В. Використання дидактичних ігор при викладанні дисципліни "міжнародні фінанси" англійською мовою. - C. 98-102.
- Малихіна С. В. Змістово-процесуальна структура дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. - C. 103-108.
- Манченко О. В., Головченко О. І., Заїка Л. А. Аспекти становлення фармацевтичної освіти в Україні та її розвиток в руслі нового законодавства. - C. 109-116.
- Мозальов В. Є. Забезпечення якості підготовки військових фахівців в умовах реформування системи освіти. - C. 117-122.
- Моїсеєв С. О. Система післядипломної педагогічної освіти у вимірах розвитку самопрезентаційної компетентності вчителів фізичної культури. - C. 123-128.
- Опанасенко О. В. Сучасний стан підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з молоддю сільської місцевості. - C. 129-134.
- Петрачков О. В. Фізична підготовка, як фактор прискореної адаптації військовослужбовців до бойової діяльності в умовах жаркого клімату. - C. 135-138.
- Плохенко Д. В. Класифікація основних видів моделювання в процесі навчальної діяльності. - C. 139-143.
- Потапчук О. І. Визначення готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності. - C. 144-149.
- Прищепа О. С., Романюк І. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми проблемних сімей в дошкільних закладах освіти. - C. 150-154.
- Родіков В. Г. Спрямування проведення занять на реальні умови майбутньої професійної діяльності сапера. - C. 155-160.
- Рожнатовський Б. М. Деякі аспекти використання сугестопедичного методу активізації навчально-виховного процесу. - C. 161-166.
- Романюк І. М. Показники та рівні сформованості фахової компетентності офіцерів органів по роботі з особовим складом Збройних Сил України. - C. 167-172.
- Саєнко Т. В. Теоретико-методологічні засади екологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 173-176.
- Сидорко В. П. Етапи формування у студентів міжпредметних зв’язків. - C. 177-183.
- Тарасюк В. Застосування загальнодидактичних і спеціальних принципів у процесі створення мультимедійних курсів з електротехнічних дисциплін. - C. 184-188.
- Тверезовська Н. Т. Інноваційні процеси в освіті як об'єкт управління. - C. 189-195.
- Тверезовська О. В., Тверезовська Н.Т. Програмно-цільовий підхід в організації процесу розробки і реалізації інновацій. - C. 196-201.
- Терентьєва Н. О. Моделювання освітньої та професійної підготовки магістрантів спеціальності педагогіка вищої школи. - C. 202-207.
- Тогочинський О. М. Технологія формування соціальної компетентності у слухачів вищих навчальних закладів МВС України. - C. 208-213.
- Федоренко О. І. Використання мультимедійних засобів навчання у процесі підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до професійної діяльності. - C. 214-218.
- Федорук О. М. Здоров’язбереження як об’єкт наукового дослідження. - C. 219-223.
- Франко Ю. П. Викладання інформатики в умовах організації багаторівневої освіти та підготовки висококваліфікованого фахівця. - C. 224-230.
- Фруктова Я. С. Теорії смислопродукування як компонент змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний аспект. - C. 231-236.
- Чайка І. А. Удосконалення професійної підготовки майбутнього педагога засобами інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 237-243.
- Яковлева В .А. Деякі методичні аспекти виробничої (комплексної з фаху) практики. - C. 244-248.
- Алексєєва Т. В. Міра відповідальності особистості: теоретико-методологічний аналіз проблеми. - C. 249-254.
- Алещенко В. І. Психолого-педагогічний зміст процесу формування авторитету офіцерів Збройних Сил України. - C. 255-261.
- Андрусишин Ю. І. Структурно-функціональна модель розвитку емоційно-вольової стійкості правоохоронців. - C. 262-267.
- Білан І. П. Професійний психологічний відбір в системі психофізіологічного забезпечення льотчиків. - C. 268-272.
- Бужинська С. М. Розвиток модально-специфічної пам’яті як чинник успішної пізнавальної активності молодшого школяра. - C. 273-281.
- Войтюк О. А., Ваколюк Т. В., Балендр А. В. Активне слухання як ефективна стратегія навчання іноземної мови під час підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 282-288.
- Дубяга А. А. Використання копінг-стратегій військовослужбовцями Національної гвардії України. - C. 289-293.
- Іванова Н. Г. Формування психологічної готовності правоохоронців до діяльності в екстремальних умовах. - C. 294-299.
- Іванова О. А. Механізми регуляції поведінки жінок-військовослужбовців. - C. 300-305.
- Котляр Ю. В. Удосконалення психодіагностичної методики FPI для використання в системі МВС. - C. 306-311.
- Левицька І. М. Маніпуляція у міжособистісній взаємодії: поняття та зміст. - C. 312-316.
- Макарова О. П. Розвиток професійної ідентичності майбутніх правоохоронців шляхом соціально психологічного тренінгу. - C. 317-321.
- Маслюк А. М. Психологічні особливості сприйняття студентами травмуючих подій в сучасній Україні. - C. 322-327.
- Мeльникoв O. Г., Мeльник Я. I. Фeнoмeнoлoгiя, фoрми, види тa ocoбливocтi дeвiaнтнoї пoвeдiнки військовослужбовців. - C. 328-333.
- Мілорадова Н. Э., Попова Г. В. Особливості проведення психологічного де брифінгу із застосуванням мак (метафоричних асоціативних карт) з представниками силових структур після кризисної ситуації. - C. 334-340.
- Мостова Т. Д. Феноменологія "синдрому відчуження хвороби" при алкоголізмі та наркоманії: психологічні складові. - C. 341-344.
- Приходько І. І. Особливості мотиваційно-вольового компонента психологічної безпеки особистості у військовослужбовців з різними соціально-професійним статусом. - C. 345-350.
- Сахнік О. В. Психологічні аспекти дослідження готовності молодих пенітенціаристів до успішної професійної самореалізації. - C. 351-355.
- Смірнова О. М. Сучасний стан та проблеми гендерної рівності в діяльності органів внутрішніх справ України. - C. 356-360.
- Стасюк В. В., Олійник Л. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності магістрів військово-соціального управління на заняттях з військово-спеціальних дисциплін. - C. 361-366.
- Чекулаєв М. А., Барко В. І. Психологічні засади тренінгу розвитку управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ. - C. 367-373.
- Шаріпова Д. С. Проблема психічної ригідності у наукових дослідженнях. - C. 374-378.
- Щербакова О. О. Гендерні особливості психологічної готовності до школи академічно здібних та обдарованих дітей. - C. 379-384.
- Юр’єва Н. В. Особливості стресостійкості військовослужбовців підрозділів з конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних. - C. 385-392.
- Даценко О. П., Костенко Ю. І., Столбов В. В. Актуальні питання комплектування збройних сил України якісним персоналом під час проведення заходів їх оптимізації та реформування в сучасних умовах. - C. 393-396.
- Жаховський В. О., Лівінський В. Г. Воєнно-медична доктрина України: її місце серед нормативно-правових актів держави та роль у формуванні системи медичного забезпечення військовослужбовців і цивільного населення у воєнний час. - C. 397-403.
- До відома авторів. - C. 404.
- Вихідні дані.
| 2014 | | Вип. 6 (43)
|
|
|
|