Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Алещенко В. І. Психологія військового колективу: соціально-психологічні процеси і явища. - C. 7-13.
- Барчій М. С. До проблеми професійного становлення майбутніх психологів. - C. 14-19.
- Білас Г. І. Гендерні особливості копінг-поведінки в дорослому віці. - C. 20-26.
- Будагьянц Л. М., Осьодло В. І. Національно-патріотичне виховання в контексті європейського вибору України. - C. 27-31.
- Бурейко Н. О. Психологічні особливості білінгвізму у студентів мовних спеціальностей. - C. 32-36.
- Василенко С. В. Класифікація бойових психогенних втрат з урахуванням досвіду антитерористичної операції. - C. 37-42.
- Верещинська Я. В. Естетичне сприйняття як характеристика соціально-перцептивної компетентності. - C. 43-48.
- Віденєєв І. О. Усвідомлювані особливості застосування копінг механізмів в поведінці працівників ОВС с різними рівнями професійної деформації. - C. 49-53.
- Воробйова І. В., Мацегора Я. В. Типи іміджу військовослужбовців Національної гвардії України (за описами цивільного населення Харківщини). - C. 54-63.
- Головіна О. Ю. Застосування опитувальника "духовний інтелект особистості" у вивченні духовності людини. - C. 64-67.
- Громова Н. М. Формування мовної особистості під час перекладу іншомовних текстів. - C. 68-71.
- Данило Ю. Є. Психологічний аналіз та вплив екстремальних чинників професійної діяльності прикордонників на компоненти психологічної стійкості. - C. 72-77.
- Діомідова Н. Ю. Особистісні та інтелектуальні детермінанти психічних станів студентів у ситуації іспиту. - C. 78-83.
- Дулгерова О. М., Кришталь Т. М. Характеристика моральних норм культури професійного спілкування керівника підрозділу ДСНС України. - C. 84-88.
- Духневич В. М. Політико-правова компетентність молоді: до питання про забезпечення процесу формування. - C. 89-94.
- Душка А. Л. Регуляція уваги дошкільників в нормі та при відхиленні у психоємоційному розвитку. - C. 95-100.
- Журавел М. М. Особистісна опірність впливу політичної пропаганди як психологічна проблемa. - C. 101-105.
- Капосльоз Г. В., Cинишина В. М., Розумний О. Д. Особливості взаємозв’язку самооцінки офіцерами готовності приймати рішення в особливих умовах та результативності їх діяльності в несприятливих ситуаціях. - C. 106-111.
- Капустянський М. В. Особливості несвідомого у професійній діяльності керівників. - C. 112-117.
- Каськов І. В. Соціально-психологічні особливості соціалізації особистості в сучасних умовах. - C. 118-122.
- Кокун О. М., Агаєв Н. А., Пішко І. О., Лозінська Н. С. Особливості вияву негативних психічних станів у військовослужбовців внаслідок тривалої участі в бойових діях та перебування в зоні АТО. - C. 123-129.
- Кононенко О. І. Багатомірність структури перфекціонізму особистості: теоретико-методологічний аспект. - C. 130-136.
- Корнієнко І. О. Фактор сім’ї у розвитку опанувальної поведінки особистості. - C. 137-142.
- Котелюх М. О., Ларіонов С. О. Шляхи емпіричного дослідження професійної моралі працівника органів внутрішніх справ. - C. 143-149.
- Крамченкова В. О., Сосин І. К. Вікові особливості психосемантики вітальних категорій у курців. - C. 150-157.
- Кримець Л. В., Богайчук В. Ж. Формування соціально-господарської культури в Україні. - C. 158-165.
- Кузнецов О. І. Розвиток у студентів навичок та вмінь саморегуляції психичних станів, які виникають у процесі навчально-пізнавальної діяльності. - C. 166-171.
- Кукло О. Є. Результати використання соціально-психологічного тренінгу для формування та розвитку складових комунікативної компетентності майбутніх правоохоронців. - C. 172-177.
- Ларкіна І. В. Довіра до влади та образ держави у сприйнятті східних та західних європейців. - C. 178-183.
- Макеєва О. А. Теоретичні підходи до вивчення сучасних моделей корпоративної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 184-186.
- Мовчан Я. О. Структура професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. - C. 187-191.
- Мороз Р. А., Казар’ян П. А. Організаційно-психологічні засади волонтерської допомоги в Україні. - C. 192-196.
- Невмержицький В. М. Психологічні аспекти патріотизму в умовах воєнних дій. - C. 197-202.
- Нежданова Н. В., Псядло Э. М. Психологічні чинники формування професійно важливих якостей майбутнього фахівця. - C. 203-208.
- Нестеренко М. О. Особливості гендерної ідентичності старшокласників. - C. 209-213.
- Норчук Ю. В. Психологічний аналіз та концептуалізація завчасної стійкості майбутніх військовослужбовців. - C. 214-219.
- Овдієнко І. М. Тренінг професійного зростання практичного психолога. - C. 220-224.
- Оніщенко Н. В. Основні етапи переживання психічної травми. - C. 225-231.
- Осьодло В. І., Зубовський Д. С. Адаптація україномовної версії "Шкали депресії центру епідеміологічних досліджень”. - C. 232-236.
- Петьков В. А. Класифікація аномального розвитку особистості як психологічна проблема. - C. 237-240.
- Плеханов А. В. Особиста безпека персоналу державної прикордонної служби України та шляхи її забезпечення: психолого-педагогічнийчний аспект. - C. 241-246.
- Ралко А. І. Аналіз стану проблеми психологічної готовності особистості до аудиторської діяльності. - C. 247-252.
- Самохвалов О. Б., Тробюк В І. Особливості психологічної підготовки персоналу Державної прикордонної служби України щодо забезпечення його особистої безпеки. - C. 253-258.
- Сервачак О. В. Дослідження та розробка концептуальних засад психологічного забезпечення масових спортивних заходів на сучасних мегастадіонах. - C. 259-264.
- Сиско Н. М. Тренінг як один із психологічних засобів профілактики наркотичної залежності учнівської молоді закладів професійної освіти. - C. 265-270.
- Сірко Р. І. Теоретичні аспекти підготовки психологів у вищих навчальних закладах до діяльності в особливих умовах. - C. 271-275.
- Скрипкін О. Г., Скрипкіна Я. М. Щодо проблеми діагностики посттравматичних стресових розладів у військовослужбовців – учасників антитерористичної операції. - C. 276-279.
- Соловієнко В. О., Кучеренко Є. В. Проблема конкурентоспроможності та психологічної моделі сучасного фахівця. - C. 280-284.
- Солтик О. О. Контент-аналітичне дослідження критеріїв надійності викладача фізичного виховання. - C. 285-289.
- Стасюк В. В. Медико-психологічна реабілітація учасників антитерористичної операції на етапі виконання ними службових (бойових) завдань. - C. 290-292.
- Стріха С. В. Теоретико-методологічні підходи професійного розвитку спеціалістів. - C. 293-298.
- Татарінов Є. В. Теоретичні підходи до визначення психологічного змісту феномену прокрастинації. - C. 299-304.
- Тімченко В. О. Деякі погляди щодо побудови дієвої системи психологічної реабілітації рятувальників - учасників локальних збройних конфліктів. - C. 305-310.
- Фоменко К. І. Перфекціонізм як характеристика особистості, яка прагне до переваги та досконалості. - C. 311-316.
- Хміляр О. Ф. Регуляція поведінки особистості на основі декодування символічної мови руки. - C. 317-325.
- Хомуленко Б. В. Функціонально-рольові особливості діяльності практичного психолога. - C. 326-332.
- Хуртенко О. Метод психологічного дебрифінгу в комплексній системі соціально-психологічної реабілітації учасників АТО. - C. 333-337.
- Числіцька О. В. Соціально-психологічна адаптація військовослужбовців, що приймали участь у бойових діях (антитеррористичній операції). - C. 338-343.
- Шандрук С. К. Професійні творчі здібності як інтегральна психосоціальна спроможність особистості психолога-професіонала. - C. 344-347.
- Шусть В. В. Особливості формування соціально-політичних цінностей українського суспільства. - C. 348-352.
- До відома авторів. - C. 353.
- Вихідні дані.
| 2015 | | Вип. 3 (46)
|
|
|
|