Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
Питання психології
- Барко В. І., Барко В. В., Макаренко П. В., Бондаренко В Д. Українськомовна адаптація каліфорнійського психологічного опитувальника для використання в роботі з персоналом органів МВС України. - C. 5-23.
- Зливков В. Л., Лукомська С. О. Особливості використання тренінгу життєстійкості у психологічній реабілітації учасників бойових дій. - C. 24-30.
- Калениченко Р. А., Клевець Л. М., Пєтухова І. О. Психокорекція психосоматичних проявів у здобувачів вищої освіти засобами музикотерапії. - C. 31-36.
- Клевець Л. М. Імагінальні форми психічних репрезентацій особистості. - C. 37-43.
- Кравченко В. В. Аналіз наукових підходів вітчизняних та зарубіжних учених до визначення поняття "ґендерної компетентності" фахівців. - C. 44-52.
- Кравченко О. В. Зміни в структурі особистості у військовослужбовців військової служби за контрактом, які мають статус учасника бойових дій. - C. 53-63.
- Матвійчук О. О., Краєва О. А. Проблема формування ідентичності в підлітковому віці у контексті розвитку творчої особистості. - C. 64-71.
- Мищишин М. М., Чемеринська Д. І., Синичич Я. Я. Психологічні особливості взаємозв’язку перфекціонізму та прокрастинації у студентської молоді. - C. 72-78.
- Овсяннікова Я. О., Чабань А. В. Професійна ідентичність як одна із основних складових професійного становлення майбутніх офіцерів ДСНС. - C. 79-85.
- Осадча Л. Ю. Педагогічні аспекти викладання загальної психології в медичному коледжі: специфіка, цілі та методика викладання. - C. 86-92.
- Perepeliuk T. D., Dudnyk O. A., Penzai S. A. Motives of students learning activities in the context of acquired helplessness. - C. 93-100.
- Пилипенко Н. М. Сучасні методи кризової психотерапії при пандемії COVID-19: вітчизняний і зарубіжний досвід. - C. 101-110.
- Соломка Е. Т., Хома Т. В., Хлопек А. Б. Стресостійкість особистості як фактор впливу на опанувальну поведінку студентської молоді. - C. 111-118.
- Стасюк В. В., Ковальчук О. П. Психологічні детермінанти рішення військового керівника в екстремальних умовах діяльності. - C. 119-124.
- Харченко Н. А., Науменко Л. П. Особливості адаптації студентів до дистанційного навчання в умовах пандемії. - C. 125-131.
- Шерешкова І. І. Атрибути тексту та закономірності його психологічного впливу на людину. - C. 132-140.
- Shydelko А. V., Holovach T. M., Mayorchak N. M. Professional adaptation of personality in the educational process. - C. 141-146.
- До відома авторів. - C. 147-149.
- Вихідні відомості. - C. 150.
| 2022 | | Вип. 1 (65)
|
|
|
|