Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2023/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
Питання психології
- Базиль Т. С. Соціально-психологічна готовність особистості до волонтерської діяльності в кризових умовах. - C. 5-11.
- Березовська Л. І., Бекар М. Я. Саморегуляція та міжособистісні стосунки у молоді: емпіричний ракурc. - C. 12-19.
- Васюк К. М. Проблеми міжособистісного спілкування в осіб з різним рівнем емоційного інтелекту в умовах воєнного стану. - C. 20-28.
- Зазимко О. В. Мотиваційна складова життєвої компетентності волонтерів медичної галузі в кризових умовах. - C. 29-36.
- Каськов І. В. Психопрофілактика девіантної та делінквентної поведінки особистості в умовах політико-соціальної нестабільності. - C. 37-43.
- Kyvliuk O. V. Gender differentiation of emotional intelligence in the postwar period: the impact of military experience on the restoration of the social environment. - C. 44-47.
- Корольчук В. М., Кривда К. К. Категорія здоров’я та його психологічного забезпечення у науковій літературі. - C. 48-57.
- Кушніренко К. О., Мостова І. В., Гординя Н. Д. Ставлення студентів ДТЕУ до он-лайн навчання. - C. 58-61.
- Мась Н. М. Впровадження індивідуального та диференційованого підходів до формування професійних планів у учнів старших класів. - C. 62-66.
- Митник О. Я. Психодіагностика розвитку індивідуальних професійних планів старшокласників. - C. 67-71.
- Мозальов В. Є., Власенко Р. О. Соціально-психологічні чинники та напрями запобігання суїцидальної поведінки військовослужбовців в бойових умовах. - C. 72-77.
- Мороз В. М. Аналіз поглядів на проблему ургентної адикції та адиктивної поведінки в сучасній психології. - C. 78-86.
- Нікітіна О. П., Резван О. О., Приходько А. М. Діагностика психологічного стану здобувачів вищої освіти, які стали свідком воєнних дій. - C. 87-101.
- Олійник В. О. Основні детермінанти постдосвідного зростання військовослужбовців – учасників бойових дій: теоретичний аналіз. - C. 102-110.
- Ольховецький С. М. Психолого-педагогічний супровід формування професійних планів старшокласників. - C. 111-115.
- Павлушенко С. М. Аналіз та інтерпретація результатів апробації програми розвитку фрустраційної толерантності операторів Сил спеціальних операцій до виконання бойових завдань. - C. 116-128.
- Романишин А. М., Неурова А. Б. Профілактика самогубств серед військовослужбовців призваних за мобілізацією. - C. 129-135.
- Рудницька С. Ю., Колярова А. О. Психологічні особливості рефлексії тілесного досвіду як засіб самоприйняття особистості. - C. 136-142.
- Тептюк Ю. О., Кобець О. В. Особливості розвитку емоційної стійкості студентів у процесі навчання у закладі вищої освіти. - C. 143-150.
- Траверсе Т. М. Трансформація Я-концепції особистості : когнітивний аспект. - C. 151-156.
- Хлонь О. М. Впровадження інтегрованих навчально-атестаційних комплексів у навчальний процес з метою формування правосвідомих устремлінь. - C. 157-163.
- Храбан Т. Є. Репрезентація емоцій українськими користувачами соціальних мереж за допомогою концепту війна. - C. 164-171.
- Швець В. В. Історіографічний аналіз впливу воєнних дій на формування ментального здоров’я молоді та утворення процесу патологічного пристосування. - C. 172-179.
- Шерешкова І. І. Аналіз та інтерпретація результатів апробації програми розвитку у військовослужбовців Збройних Сил України психологічного самозахисту від негативного впливу медіаперцептивної комунікації. - C. 180-193.
- Яворська А. В., Крупельницька Л. Ф. Аналіз зв’язків особистісних властивостей гештальт-орієнтованих психотерапевтів. - C. 194-200.
- До відома авторів. - C. 201-203.
- Вихідні відомості. - C. 204.
| 2023 | | Вип. 5 (75)
|
|
|
|