Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2014/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія і методика організації виховного процесу

  4. Чепіль М. М. Патріотизм як цінність у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 10-16.
  5. Домніцак В. В. Секційна робота I street workout як сучасні елементи позааудиторної роботи з фізичного виховання в системі професійної підготовки курсантської молоді. - C. 16-24.
  6. Кащук М. Г. Суспільно-історичне та психолого-педагогічне підґрунтя проблеми правового виховання старшокласників. - C. 24-29.
  7. Моїсеєв С. О., Мельничук Ю. В. Концептуальні засади підготовки старшокласників до участі у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з фізичної культури і спорту. - C. 29-37.
  8. Савченко М. С. Сутність поняття "ґeндeрний пiдхід в освіті". - C. 37-43.
  9. Сліпіч Ю. В. Виставка дитячого мистецтва як освітньо-культурний простір виховання щасливої особистості. - C. 43-47.
  10. Розділ 2. Теорія і методика організації навчального процесу

  11. Александров Е. П. Учебный текст: педагогический аспект. - C. 49-57.
  12. Шмалєй С. В., Щербина Т. І. Логічно-опорні схеми як ефективна технологія навчання шкільному профільному курсу "Екологія". - C. 57-64.
  13. Бак В. Ф. Методична система формування біоетичних знань учнів у процесі профільного навчання біології. - C. 64-71.
  14. Коростіль Л. А., Каленик І. І. Моделювання як засіб унаочнення хімічної складової курсу "Природознавство", 5 клас. - C. 71-77.
  15. Мартинович О. Б. Єнський план як "вихідна форма" удосконалення сучасної освіти в школах німецькомовних країн. - C. 77-83.
  16. Сафонова І. Я. Визначення структури предметної компетентності старшокласників у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклу. - C. 83-88.
  17. Філончук З. В. Формування естетично-ціннісного ставлення до світу в процесі вивчення шкільної географії. - C. 88-92.
  18. Розділ 3. Теорія і методика організації професійного навчання

  19. Борисов В. В., Бобилева Я. В. Ґендерні особливості поведінки вчителів технологій в уявленнях молоді. - C. 94-98.
  20. Василюк А. В. Концептуальні підходи до підготовки майбутніх учителів. - C. 98-104.
  21. Жерноклєєв І. В. Основи сучасного розвитку вищої педагогічної освіти в Королівстві Норвегія. - C. 104-110.
  22. Іванченко Є. А. Динаміка результатів діагностики рівнів сформованості готовності майбутнього економіста до запобігання і розв’язання конфліктів у професійній діяльності під час функціонування системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 111-117.
  23. Серёжникова Р. К. Ноосферная педагогика как инновационная технология субъективизации студентов в образовательном пространстве высшей школы. - C. 118-124.
  24. Бедевельська М. В. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземної мови на засадах компетентнісного підходу: результати експерименту. - C. 124-130.
  25. Бопко І. З. Основні тенденції підготовки до наукової діяльності майбутніх магістрів у вищому навчальному закладі. - C. 130-135.
  26. Гуменюк С. В. Характеристика та особливості педагогічного мислення. - C. 135-141.
  27. Дзюба П. М. Інформаційні технології в системі підготовки персоналу прикордонного відомства з питань забезпечення безпеки життєдіяльності. - C. 141-145.
  28. Диченко Т. В. Проблеми адаптації іноземних слухачів підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. - C. 145-152.
  29. Дьоміна В. М. Технології викладання прикладних дисциплін у підготовці фахівця-аграрія. - C. 152-157.
  30. Кан Ю. Б. Підвищення рухової активності студентів ВНЗ у процесі занять карате-до. - C. 157-163.
  31. Кукушкіна Л. А. Сучасні вимоги до підготовки фахівців інженерного профілю в Україні та Німеччині в контексті інтеграції. - C. 163-168.
  32. Кулалаєва Н. В. Опанування культури безпеки як умова актуалізації професійної самоорганізації студентів. - C. 168-174.
  33. Ліпшиць Л. В. Використання методу анкетування для дослідження соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв. - C. 174-179.
  34. Навроцька М. М. Самопрезентація як засіб розвитку професійного іміджу педагога. - C. 180-185.
  35. Окіпняк Д. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності фахівців з гуманітарного розмінування: результати дослідження. - C. 185-191.
  36. Паніотова Д. Ю. Аналіз стану сформованості загальнокультурної компетентності майбутніх інженерів у сучасній вищій школі. - C. 192-197.
  37. Пантюк Т. І. Становлення педагога-вихователя як освітня детермінанта підготовки дитини до школи. - C. 197-201.
  38. Romenskiy A. V. Interaction with automated technical means as an integral part of professional-communicative competence of a seaman. - C. 201-208.
  39. Стеценко Н. М., Чикалова Т. Г. Теоретичні підходи до інтерпретації сутності культурологічної компетентності. - C. 208-214.
  40. Терентьєва Н. О. Критично-інноваційний потенціал університетської освіти як результат євроінтеграційних процесів. - C. 214-219.
  41. Розділ 4. Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом

  42. Драч І. І. Зміст та технології компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи. - C. 221-227.
  43. Сергеєва Л. М. Праксіологічні засади управління розвитком професійно-технічного навчального закладу. - C. 227-232.
  44. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  45. Дереш В. С. В. Сухомлинський про вплив сім’ї та школи на процес соціалізації дитини (50-70-ті роки ХХ століття). - C. 234-241.
  46. Султанова Н. В. Теоретичні засади становлення і розвитку реабілітаційної педагогіки. - C. 241-245.
  47. Розділ 6. Історія педагогіки

  48. Завгородняя Т. К. Проблемы педагогики в творческом наследии Марка Теплинского. - C. 247-254.
  49. Антонець М. Я. Зміст диференціації виробничого навчання для хлопців-старшокласників за професіями і спеціальностями в школах Української РСР (1958-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 254-259.
  50. Гончар М. В. Аналіз архівних матеріалів з історії розвитку нижчої професійної освіти на Півдні України другої половини ХІХ – початку ХХ сторіччя. - C. 260-263.
  51. Жорова І. Я. Тенденції розвитку професіоналізму вчителів природничих дисциплін в системі післядипломної освіти України (друга половина ХХ століття). - C. 263-271.
  52. Карпенко О. Є. Аксіологічний вимір педагогічної спадщини Я. Корчака в контексті української педагогіки. - C. 271-276.
  53. Кохановська О. В. Діяльність жіночих громадських організацій у напрямку природничо-математичної освіти дівчат ХІХ – початку ХХ століття. - C. 276-281.
  54. Пахолок Р. І. Упровадження теоретико-практичних напрацювань західноукраїнських чоловічих навчальних закладів кінця XVIII – першої третини XX ст. у сучасну освітньо-виховну практику. - C. 282-289.
  55. Примакова В. В. Вплив гуманістичної спадщини В. Сухомлинського на професійний розвиток учителів початкових класів. - C. 289-294.
  56. Savjuk A. M. Studying the educational and pedagogical activities of women’s NGOs in the south of Ukraine in the second half of ХІХ – the first quarter of ХХ century by university students. - C. 294-299.
  57. Стражнікова І. В. Еволюція розвитку професійної освіти західного регіону України (історіографічний аспект). - C. 300-306.
  58. Шаргун Т. О. Професійна підготовка майбутніх залізничників: педагогічні аспекти класифікації історичних джерел. - C. 307-314.
  59. Відомості про авторів. - C. 315-317.
2014
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського