Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2016/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коберник О. М. Проектування як теоретико-прикладна основа та інноваційна технологія управління виховним процесом у школі. - C. 10-16.
  4. Morska L. I. What should teachers develop in their students – competencies or intelligences?. - C. 16-21.
  5. Рибалко Л. М. Формування світогляду молодого покоління як глобальна проблема сучасності. - C. 21-28.
  6. Бойченко М. А. Розвиток лідерських якостей обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. - C. 28-34.
  7. Могілевська В. М. Дитиноцентризм позашкільної педагогіки як важливий фактор зміцнення духовно-моральних цінностей особистості. - C. 34-40.
  8. Оранюк Б. Ю. Педагогічні умови формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні. - C. 40-46.
  9. Фасоля О. І. Створення ефективного навчально-освітнього середовища для екологічної освіти і виховання старшокласників сільської профільної школи. - C. 46-52.
  10. Вениг Н. Н. Взаимодействие речевой и языковой компетенций учащихся основной школы (психолингвистический аспект). - C. 54-57.
  11. Компаній О. В. Формування вмінь переказувати тексти учнів 2 і 3 класів на уроках української мови. - C. 58-62.
  12. Zhernoklieiev I. V. The usage particularities of innovative foreign experience in professional-practical preparation of future technology teachers in Ukraine. - C. 64-69.
  13. Zadorozhna I. Р. Developing language learning strategies and self-evaluation skills as key factors in promoting prospective fl teacher’s autonomy. - C. 69-75.
  14. Зеленська О. П. Робота майбутніх бакалаврів юридичного фаху над професійно спрямованою іношомовною лексикою для ровитку навичок усного мовлення. - C. 75-82.
  15. Мешко Г. М. Аналіз мотивів вибору педагогічної професії в контексті підготовки майбутніх учителів до збереження і зміцнення професійного здоров’я. - C. 82-87.
  16. Плахотнік О. В., Слюсаренко Н. В. Тенденції удосконалення професійної підготовки фахівців вищої школи. - C. 87-96.
  17. Байдюк Н. В. Місце і роль осередку гендерної освіти у освітньо-виховному просторі вищого навчального закладу. - C. 96-101.
  18. Вінник М. О. Науково-дослідницька компетентність майбутніх ІТ-фахівців. - C. 102-109.
  19. Гупка-Макогін Н. І. Підсистема вправ для навчання англомовного професійно орієнтованого аудіювання майбутніх фахівців з міжнародної економіки. - C. 109-118.
  20. Долинський Є. В. Сутність професійно-практичної підготовки майбутніх перекладачів в сучасних умовах імплементації Закону України про вищу освіту. - C. 118-123.
  21. Жерновникова О. А. Методологічні підходи як підгрунтя дидактичної підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників. - C. 123-129.
  22. Загнибіда Р. П. Пoзaaудитopна дiяльнicть як нeвiд’ємна cклaдoва пpoфeciйнoї підготовки фахівців сфери обслуговування. - C. 129-136.
  23. Куринная А. Ф. Подготовка учителей-словесников к лингвосинергетической деятельности в системе последипломного педагогического образования. - C. 136-142.
  24. Лимаренко Л. І. Перспективи театрально-педагогічної підготовки майбутніх педагогів у системі професійної освіти. - C. 143-148.
  25. Моїсеєв С. О. Структурно-функціональні виміри педагогічної майстерності вчителя загальноосвітньої школи. - C. 148-153.
  26. Навроцька М. М. Аналіз сучасного стану розвитку професійного іміджу педагога. - C. 153-158.
  27. Пасинчук К. М., Ротар В. Б. Акметехнології в підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців із цивільного захисту. - C. 158-163.
  28. Петько Л. В. Формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету шляхом розгляду моральних орієнтирів студентів. - C. 164-172.
  29. Саган О. В. Організація проектно-технологічної діяльності педагога як засіб гуманізації освітнього процесу. - C. 172-177.
  30. Самосудова-Грозова О. Б. Особливості формування дослідницької компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки. - C. 178-184.
  31. Стеценко Н. М. Комунікативна компетентність як складова професійної підготовки сучасного фахівця. - C. 185-191.
  32. Федченко Ю. О. Особливості процесу формування готовності магістрантів педагогічного профілю до професійного саморозвитку у вищих навчальних закладах. - C. 191-198.
  33. Хом’юк В. В. Етапи формування математичної компетентності майбутніх інженерів. - C. 198-202.
  34. Цимбровська Х. І. Зміст навчання, спрямований на формування у майбутніх лікарів-педіатрів англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні. - C. 203-208.
  35. Шумський О. Л. Організація самостійної роботи студентів. - C. 208-214.
  36. Юрченко К. М., Юрченко В. М., Стась С. В. Элементы адаптивной технологии обучения и оценивания знаний специалистов службы гражданской защиты. - C. 214-221.
  37. Воронова С. В. Готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до змін. - C. 223-228.
  38. Фатєєва Е. М. Управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки як дидактична система. - C. 228-235.
  39. Черненко Н. М. Критеріальний апарат оцінювання готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками у навчальних закладах. - C. 235-240.
  40. Корнещук В. В., Волошенко М. О. Піготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з підлітками-девіантами. - C. 242-246.
  41. Патик Ю. В. Результати пілотного дослідження підготовленості працівників соціальних служб до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 247-251.
  42. Кузьменко В. В., Рощін І. Г. Фізична підготовка старшокласників в умовах реформування української школи (50-ті – 60-ті рр. XХ століття). - C. 253-260.
  43. Слюсаренко Н. В., Кузьменко Ю. В. Періоди розвитку системи формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки в Україні (50-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 261-267.
  44. Стражнікова І. В. Характеристика операційно-діяльнісного компоненту процесу навчання в дослідженнях Західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 268-273.
  45. Шмалєй С. В., Щербина Т. І. Ціннісні пріоритети гуманістичної педагогіки. - C. 274-278.
  46. Anosova Y. P. Kherson region teachers’ experience of using informatization in technical education of the Southern Ukraine (based on the experience of Kherson polytechnic college of the Odessa national polytechnic university). - C. 278-283.
  47. Біницька К. М. Формування почуття патріотизму у дітей в дошкільних навчальних закладах України: історико-педагогічний контекст (1930-1980 рр.). - C. 283-288.
  48. Кохановська О. В. Навчально-методична література з природничо-математичних дисциплін (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 288-293.
  49. Кудла М. В. Дослідження проблеми розвитку початкової школи в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття: історіографічний та джерелознавчий аспект. - C. 293-299.
  50. Розлуцька Г. М. Аналіз продуктів навчально-методичної роботи вчителів у Закарпатті (1919 – 1938 рр.). - C. 300-306.
  51. Султанова Н. В. Розвиток ідей соціального виховання у вітчиняній теорії та практиці освітньої діяльності інтернатних установ (друга половина ХХ ст.). - C. 306-312.
  52. Чижик Т. Г. Філософсько-культурологічні витоки проблеми розвитку людини. - C. 313-320.
  53. Відомості про авторів. - C. 321-323.
2016
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського