Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2017/33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний альманах : зб. наук. пр..- Херсон Pedahohichnyi almanakh- Титул.
- Зміст.
- Антонов В. М., Голобородько Є. П. Акме-виховання національної особистості. - C. 10-18.
- Янкович О. І. Моральне виховання учнів молодшого шкільного віку в процесі реалізації медіаосвіти. - C. 18-24.
- Зеленська О. П. Взаємозв’язок проблемного навчання, мислення та мови. - C. 26-30.
- Юрженко В. В. Природовідповідні синергетичні основи формування змісту освіти: фракталізація структури інформаційних ресурсів. - C. 31-40.
- Войтко В. В. Урахування порушеного розвитку учнів в навчально-виховному процесі. - C. 40-45.
- Дениченко І. М. Застосування інтерактивних методів на заняттях з англійської мови в контексті компетентнісного підходу. - C. 45-50.
- Добровольська Н. Л. Психологічні передумови взаємопов’язаного навчання студентів читання та говоріння англійською мовою. - C. 50-59.
- Ключковська І. М. Інтегративний підручник з української мови як іноземної: сутність, проблеми, перспективи. - C. 59-64.
- Костюченко К. Є. Сутність і принципи комунікативно орієнтованого навчання англійської мови. - C. 64-69.
- Мартинишин Н. М. Аудіовізуальний метод у викладанні української мови як іноземної для дитячої аудиторії. - C. 69-74.
- Moskal T. D. Discussion – based classroom in TESL format. - C. 74-79.
- Палецька-Юкало А. В. Проблема інтегрованого формування лексичної компетентності в підготовці майбутніх учителів. - C. 79-86.
- Юзбашева Г. С. Форми організації навчальної діяльності в класах з диференційованим навчанням. - C. 86-92.
- Юрженко А. Ю. Шляхи введення лексичних одиниць на етапі презентації. - C. 93-97.
- Джеджула О. М. Перспективи використання Skype-технологій в освітньому процесі вищих навчальних закладів. - C. 99-104.
- Жерновникова О. А. Дидактична система підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників. - C. 104-110.
- Козловська І. М., Білик О. С. Формування інтегративних блоків методів навчання у вищих технічних навчальних закладах. - C. 110-116.
- Козловський Ю. М. Інноваційні принципи педагогічної методології як розвиток інтеграційних процесів у професійній освіті. - C. 117-122.
- Morska L. L., Skibka J. Training of teachers for the work with students with the special educational needs with the help of information technologies. - C. 123-127.
- Підмурняк О. О. Підготовка студентів до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів. - C. 127-132.
- Plakhotnik O. V., Kondratiuk A. L. Designing of the methodical system of the teacher-tutor on the basis of distance learning. - C. 132-139.
- Слюсаренко Н. В., Кузьменко Ю. В. Професійна підготовка вчителів трудового навчання в умовах євроінтеграції. - C. 139-145.
- Bogodyst T. Y. Development of students' speaking competency at a РРР case-based lesson. - C. 146-150.
- Бойко К. Л. Формування компетентного фахівця вищого морського навчального закладу. - C. 150-154.
- Вовчаста Н. Я. Дидактична гра як метод активного навчання майбутніх офіцерів цивільного захисту. - C. 154-160.
- Івасів Н. С. Технології організації самостійної роботи майбутніх фахівців з туризмознавства як засіб розвитку автономії у вивченні іноземної мови. - C. 160-165.
- Костюченко Н. Ю. Проектна діяльність як спосіб формування математичної компетентності майбутніх учителів фізики і математики. - C. 165-172.
- Котловський А. М. Етапи формування англомовної лексичної та граматичної компетентності майбутніх економістів. - C. 172-178.
- Кругла Н. А., Фролова М. Е. Філософсько-педагогічні та методологічні засади модернізації системи вищої освіти. - C. 178-185.
- Пайкуш М. А. Філософсько-соціологічні передумови інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря. - C. 185-190.
- Савка І. В. Інтерактивні методи формування іншомовної професійної комунікативної компетентності фахівців гуманітарного профілю. - C. 191-197.
- Токарева О. В. Діалогічна взаємодія як основа формування діалогічної культури майбутніх фахівців морської галузі. - C. 198-204.
- Ференчук І. О. Добір навчального матеріалу для формування німецькомовної компетентності в читанні публіцистичних текстів майбутніх філологів. - C. 204-210.
- Frolova O. O. Interdisciplinary integration in teaching maritime english. - C. 210-215.
- Хміль Н. А. Моделювання педагогічної системи формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 216-223.
- Цюприк А. Я. Креативно-особистісний підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладів. - C. 223-228.
- Лопушинський І. П., Ковнір О. І. Європейський та світовий досвід реформування освіти в процесі децентралізації влади. - C. 230-237.
- Мешко Г. М., Мешко О. І. Управління процесом формування соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 237-243.
- Шоробура І. М. Функції управління вищим навчальним закладом. - C. 243-249.
- Ковальська Н. М., Ковальський В. І. Проблема підготовки конкурентоспроможного менеджера сфери послуг: теоретичний аспект. - C. 249-255.
- Одайник С. Ф. Управління якістю освіти: міжнародний досвід. - C. 255-259.
- Дереш В. С. Аналіз зарубіжних концепцій соціалізації особистості. - C. 261-265.
- Пагута М. В. Соціалізація та професіоналізація особистості в контексті компетентнісного підходу: постановка проблеми. - C. 266-272.
- Примакова В. В. Історіографія проблеми розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні. - C. 274-280.
- Кан О. Ю. Організація філологічної освіти на філософському факультеті Львівського університету імені Яна Казимира у 1850-1917 роках. - C. 280-285.
- Кохановська О. В. Вплив освітніх реформ на розвиток природничо-математичної освіти дівчат (початок ХХ ст.). - C. 285-291.
- Ляшкевич А. І. Специфіка розробки методологічного підґрунтя дослідження історії морської освіти в Україні (60-70 роки ХХ століття). - C. 291-296.
- Моїсеєв С. О. Передвісник педагогічної майстерності сучасного вчителя: актуальні ідеї Я. А. Коменського. - C. 296-303.
- Султанова Н. В. Особливості виховного процесу в школах-інтернатах України (поч. 60-х– кінець 80-х рр. ХХ ст.). - C. 303-310.
- Ткаченко В. І. Створення підручника з української мови в період 20-50-х років ХХ століття. - C. 310-315.
- Відомості про авторів. - C. 316-319.
| 2017 | | Вип. 33
![](/img/pdf.jpg) |
|
|
|