Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2017/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонов В. М., Голобородько Є. П. Акме-виховання національної особистості. - C. 10-18.
  4. Янкович О. І. Моральне виховання учнів молодшого шкільного віку в процесі реалізації медіаосвіти. - C. 18-24.
  5. Зеленська О. П. Взаємозв’язок проблемного навчання, мислення та мови. - C. 26-30.
  6. Юрженко В. В. Природовідповідні синергетичні основи формування змісту освіти: фракталізація структури інформаційних ресурсів. - C. 31-40.
  7. Войтко В. В. Урахування порушеного розвитку учнів в навчально-виховному процесі. - C. 40-45.
  8. Дениченко І. М. Застосування інтерактивних методів на заняттях з англійської мови в контексті компетентнісного підходу. - C. 45-50.
  9. Добровольська Н. Л. Психологічні передумови взаємопов’язаного навчання студентів читання та говоріння англійською мовою. - C. 50-59.
  10. Ключковська І. М. Інтегративний підручник з української мови як іноземної: сутність, проблеми, перспективи. - C. 59-64.
  11. Костюченко К. Є. Сутність і принципи комунікативно орієнтованого навчання англійської мови. - C. 64-69.
  12. Мартинишин Н. М. Аудіовізуальний метод у викладанні української мови як іноземної для дитячої аудиторії. - C. 69-74.
  13. Moskal T. D. Discussion – based classroom in TESL format. - C. 74-79.
  14. Палецька-Юкало А. В. Проблема інтегрованого формування лексичної компетентності в підготовці майбутніх учителів. - C. 79-86.
  15. Юзбашева Г. С. Форми організації навчальної діяльності в класах з диференційованим навчанням. - C. 86-92.
  16. Юрженко А. Ю. Шляхи введення лексичних одиниць на етапі презентації. - C. 93-97.
  17. Джеджула О. М. Перспективи використання Skype-технологій в освітньому процесі вищих навчальних закладів. - C. 99-104.
  18. Жерновникова О. А. Дидактична система підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників. - C. 104-110.
  19. Козловська І. М., Білик О. С. Формування інтегративних блоків методів навчання у вищих технічних навчальних закладах. - C. 110-116.
  20. Козловський Ю. М. Інноваційні принципи педагогічної методології як розвиток інтеграційних процесів у професійній освіті. - C. 117-122.
  21. Morska L. L., Skibka J. Training of teachers for the work with students with the special educational needs with the help of information technologies. - C. 123-127.
  22. Підмурняк О. О. Підготовка студентів до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів. - C. 127-132.
  23. Plakhotnik O. V., Kondratiuk A. L. Designing of the methodical system of the teacher-tutor on the basis of distance learning. - C. 132-139.
  24. Слюсаренко Н. В., Кузьменко Ю. В. Професійна підготовка вчителів трудового навчання в умовах євроінтеграції. - C. 139-145.
  25. Bogodyst T. Y. Development of students' speaking competency at a РРР case-based lesson. - C. 146-150.
  26. Бойко К. Л. Формування компетентного фахівця вищого морського навчального закладу. - C. 150-154.
  27. Вовчаста Н. Я. Дидактична гра як метод активного навчання майбутніх офіцерів цивільного захисту. - C. 154-160.
  28. Івасів Н. С. Технології організації самостійної роботи майбутніх фахівців з туризмознавства як засіб розвитку автономії у вивченні іноземної мови. - C. 160-165.
  29. Костюченко Н. Ю. Проектна діяльність як спосіб формування математичної компетентності майбутніх учителів фізики і математики. - C. 165-172.
  30. Котловський А. М. Етапи формування англомовної лексичної та граматичної компетентності майбутніх економістів. - C. 172-178.
  31. Кругла Н. А., Фролова М. Е. Філософсько-педагогічні та методологічні засади модернізації системи вищої освіти. - C. 178-185.
  32. Пайкуш М. А. Філософсько-соціологічні передумови інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря. - C. 185-190.
  33. Савка І. В. Інтерактивні методи формування іншомовної професійної комунікативної компетентності фахівців гуманітарного профілю. - C. 191-197.
  34. Токарева О. В. Діалогічна взаємодія як основа формування діалогічної культури майбутніх фахівців морської галузі. - C. 198-204.
  35. Ференчук І. О. Добір навчального матеріалу для формування німецькомовної компетентності в читанні публіцистичних текстів майбутніх філологів. - C. 204-210.
  36. Frolova O. O. Interdisciplinary integration in teaching maritime english. - C. 210-215.
  37. Хміль Н. А. Моделювання педагогічної системи формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 216-223.
  38. Цюприк А. Я. Креативно-особистісний підхід до самостійної діяльності студентів вищих навчальних закладів. - C. 223-228.
  39. Лопушинський І. П., Ковнір О. І. Європейський та світовий досвід реформування освіти в процесі децентралізації влади. - C. 230-237.
  40. Мешко Г. М., Мешко О. І. Управління процесом формування соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 237-243.
  41. Шоробура І. М. Функції управління вищим навчальним закладом. - C. 243-249.
  42. Ковальська Н. М., Ковальський В. І. Проблема підготовки конкурентоспроможного менеджера сфери послуг: теоретичний аспект. - C. 249-255.
  43. Одайник С. Ф. Управління якістю освіти: міжнародний досвід. - C. 255-259.
  44. Дереш В. С. Аналіз зарубіжних концепцій соціалізації особистості. - C. 261-265.
  45. Пагута М. В. Соціалізація та професіоналізація особистості в контексті компетентнісного підходу: постановка проблеми. - C. 266-272.
  46. Примакова В. В. Історіографія проблеми розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні. - C. 274-280.
  47. Кан О. Ю. Організація філологічної освіти на філософському факультеті Львівського університету імені Яна Казимира у 1850-1917 роках. - C. 280-285.
  48. Кохановська О. В. Вплив освітніх реформ на розвиток природничо-математичної освіти дівчат (початок ХХ ст.). - C. 285-291.
  49. Ляшкевич А. І. Специфіка розробки методологічного підґрунтя дослідження історії морської освіти в Україні (60-70 роки ХХ століття). - C. 291-296.
  50. Моїсеєв С. О. Передвісник педагогічної майстерності сучасного вчителя: актуальні ідеї Я. А. Коменського. - C. 296-303.
  51. Султанова Н. В. Особливості виховного процесу в школах-інтернатах України (поч. 60-х– кінець 80-х рр. ХХ ст.). - C. 303-310.
  52. Ткаченко В. І. Створення підручника з української мови в період 20-50-х років ХХ століття. - C. 310-315.
  53. Відомості про авторів. - C. 316-319.
2017
Вип. 33

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського