Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2017/34<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний альманах : зб. наук. пр..- Херсон Pedahohichnyi almanakh- Титул.
- Зміст.
- Завгородня Т. К. Внесок Я. А. Коменського в розвиток теорії виховання. - C. 10-16.
- Борисенко Л. П., Кива Л. Г. Проектування експозиції музею трудового навчання в педагогічному університеті. - C. 16-22.
- Великий Я. Б. Методика та результати експериментального дослідження громадянського виховання майбутніх офіцерів служби порятунку. - C. 22-29.
- Горобець І. А. Теоретичні підходи науковців до визначення поняття "здоров’я". - C. 29-35.
- Петько Л. В. Естетичні пріоритети студентів та виховання естетичної культури майбутніх хореографів. - C. 35-41.
- Юрженко В. В. Синергетичний аспект проблеми вікової моделі, або антиномія інтеграції та диференціації освітнього процесу. - C. 43-50.
- Аксьонова О. П. Сучасний підхід до аналізу уроку з фізичної культури в новій українській школі. - C. 50-56.
- Мегега Г. Б. Сучасні орієнтири вдосконалення змісту навчально-виховного процесу при формуванні конкурентоздатної особистості. - C. 56-62.
- Моїсеєв С. О. Сучасні підходи до проведення уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. - C. 62-71.
- Сиванич Б. Б. Літні мовні табори та школи для вивчення української мови як іноземної. - C. 71-75.
- Сліпіч Ю. В. "Золоте правило дидактики" Я. А. Коменського в сучасній мистецькій освіті. - C. 76-81.
- Слободенюк Л. І., Слободенюк О. В. Структурно-функціональна модель формування ключових компетентностей обдарованих дітей. - C. 82-88.
- Тимошенко Ю. В. Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу. - C. 88-95.
- Ткаченко В. І. Полікультурна освіта на пострадянському етапі вивчення мов у школах України. - C. 95-100.
- Щетина Т. П. Оцінювання результатів навчання молодших школярів як організаційно-педагогічна проблема. - C. 100-106.
- Козловський Ю. М. Професійна інтегрологія в системі наук про освіту. - C. 108-113.
- Косович О. В. Формування методичної конкурентоспроможності майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 113-119.
- Алієв Х. М. Навчальні тренінги як активна форма підготовки майбутніх учителів до використання дистанційних технологій у професійній діяльності. - C. 120-125.
- Борисенко Л. П. Макетне проектування на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти педагогічного університету. - C. 125-129.
- Звєкова В. К. Проблеми професійної підготовки вчителя в працях Я. А. Коменського. - C. 130-133.
- Ковінько А. В. Мотиваційний критерій професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання арт-терапії у навчально-виховному процесі. - C. 134-138.
- Комінарець Т. В. Особистість вчителя як педагогічна проблема. - C. 139-144.
- Ленюк Н. М. Особливості формування німецькомовної компетентності в читанні студентів молодших курсів. - C. 144-149.
- Лісовська О. М. Реалізація педагогічних умов формування конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих працівників професійних навчальних закладів сфери послуг. - C. 149-154.
- Мазаєва К. В. Педагогічна система Я. А. Коменського – важливе джерело вдосконалення професійної майстерності сучасного вчителя. - C. 154-159.
- Медведєва О. І. Розвиток науково-педагогічної діяльності у вищому технічному навчальному закладі як невід’ємна складова формування його освітнього середовища. - C. 159-166.
- Одайник С. Ф. Сучасні тенденції використання дидактичних ідей Яна Амоса Коменського у вищій школі. - C. 166-173.
- Пастирська І. Я. Інтегративний підхід до вивчення іноземної мови та спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах. - C. 173-178.
- Пермінова Л. А. Принцип наочності в дидактичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 178-186.
- Пинзеник О. М. Вплив гуманістичних ідей Я. А. Коменського на теорію формування педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 186-192.
- Подліняєва О. О. Можливості цифрових медіа для професійного вдосконалення педагогів. - C. 193-197.
- Рідкоус О. В. Педагогічна творчість в системі шкільної освіти України. - C. 197-204.
- Солодовник А. О. Аналіз поняття підготовки випускників вищих навчальних закладів. - C. 204-210.
- Сотер М. В. Специфіка підготовки майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурнії комунікації в умовах змішаного навчання. - C. 210-218.
- Чорна І. Ю. Рівні, критерії та показники сформованості в майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому писемному спілкуванні. - C. 218-223.
- Плахотнік О. В., Мухіна О. О. Особливості розвитку вищої освіти Фінляндії: автономія, якість, доступність, відкритість. - C. 225-231.
- Гінсіровська І. Р. Праксеологічний підхід у підготовці майбутніх менеджерів до інноваційної професійної діяльності у вищих технічних навчальних закладах. - C. 231-238.
- Султанова Н. В. Методологічні аспекти виховного процесу в закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 240-246.
- Кузьменко Ю. В. Підготовка вчителів трудового навчання в системі післядипломної освіти України в 1984-1990 роках. - C. 248-253.
- Невмержицька О. В. Педагогічна спадщина М. Ланге в контексті аксіологічних засад реформаторської педагогіки. - C. 254-260.
- Петухова Л. Є., Воропай Н. А. Відкрите навчання як альтернатива класно-урочній системі Я. Коменського. - C. 260-266.
- Примакова В. В. Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (1948-2012 рр.): узагальнення результатів дослідження. - C. 266-273.
- Бут Я. В. Особливості розвитку католицької вищої освіти у Франції та Україні: порівняльний аналіз. - C. 273-279.
- Компанієць О. В. Поняття неформальної освіти в сучасній фаховій літературі держави Ізраїль. - C. 279-285.
- Кохановська О. В. Трансформація змісту природничо-математичної освіти в навчальних закладах України ХІХ – початку ХХ століття. - C. 285-291.
- Лебедь Г. М. Інформатизація як чинник розвитку змісту фахової підготовки майбутніх програмістів в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 291-297.
- Ляшкевич А. І. Історіографія становлення і розвитку морської справи на Півдні України у дослідженнях науковців ХІХ – ХХ століть. - C. 297-303.
- Ткач Л. Т. Научные организации в структуре поликультурного образовательного пространства Приднестровья. - C. 303-309.
- Цюпак І. М. Педагогічні ідеї Я. А. Коменського в контексті досліджень науковців України: історичний аспект. - C. 309-313.
- Чижик Т. Г. Становлення та особливості організації фізичної підготовки в загальноосвітніх школах УРСР (1917 – передвоєнні роки). - C. 314-319.
- Шаргун Т. О. Періодизація історичного розвитку підготовки фахівців залізничного транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 319-325.
- Відомості про авторів. - C. 326-329.
| 2017 | | Вип. 34
|
|
|
|