Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2017/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Завгородня Т. К. Внесок Я. А. Коменського в розвиток теорії виховання. - C. 10-16.
  4. Борисенко Л. П., Кива Л. Г. Проектування експозиції музею трудового навчання в педагогічному університеті. - C. 16-22.
  5. Великий Я. Б. Методика та результати експериментального дослідження громадянського виховання майбутніх офіцерів служби порятунку. - C. 22-29.
  6. Горобець І. А. Теоретичні підходи науковців до визначення поняття "здоров’я". - C. 29-35.
  7. Петько Л. В. Естетичні пріоритети студентів та виховання естетичної культури майбутніх хореографів. - C. 35-41.
  8. Юрженко В. В. Синергетичний аспект проблеми вікової моделі, або антиномія інтеграції та диференціації освітнього процесу. - C. 43-50.
  9. Аксьонова О. П. Сучасний підхід до аналізу уроку з фізичної культури в новій українській школі. - C. 50-56.
  10. Мегега Г. Б. Сучасні орієнтири вдосконалення змісту навчально-виховного процесу при формуванні конкурентоздатної особистості. - C. 56-62.
  11. Моїсеєв С. О. Сучасні підходи до проведення уроків фізичної культури в загальноосвітній школі. - C. 62-71.
  12. Сиванич Б. Б. Літні мовні табори та школи для вивчення української мови як іноземної. - C. 71-75.
  13. Сліпіч Ю. В. "Золоте правило дидактики" Я. А. Коменського в сучасній мистецькій освіті. - C. 76-81.
  14. Слободенюк Л. І., Слободенюк О. В. Структурно-функціональна модель формування ключових компетентностей обдарованих дітей. - C. 82-88.
  15. Тимошенко Ю. В. Герменевтична перспектива категорії засвоєння в контексті комунікативно-пізнавальної діяльності суб’єктів освітнього процесу. - C. 88-95.
  16. Ткаченко В. І. Полікультурна освіта на пострадянському етапі вивчення мов у школах України. - C. 95-100.
  17. Щетина Т. П. Оцінювання результатів навчання молодших школярів як організаційно-педагогічна проблема. - C. 100-106.
  18. Козловський Ю. М. Професійна інтегрологія в системі наук про освіту. - C. 108-113.
  19. Косович О. В. Формування методичної конкурентоспроможності майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 113-119.
  20. Алієв Х. М. Навчальні тренінги як активна форма підготовки майбутніх учителів до використання дистанційних технологій у професійній діяльності. - C. 120-125.
  21. Борисенко Л. П. Макетне проектування на факультеті початкової, технологічної та професійної освіти педагогічного університету. - C. 125-129.
  22. Звєкова В. К. Проблеми професійної підготовки вчителя в працях Я. А. Коменського. - C. 130-133.
  23. Ковінько А. В. Мотиваційний критерій професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання арт-терапії у навчально-виховному процесі. - C. 134-138.
  24. Комінарець Т. В. Особистість вчителя як педагогічна проблема. - C. 139-144.
  25. Ленюк Н. М. Особливості формування німецькомовної компетентності в читанні студентів молодших курсів. - C. 144-149.
  26. Лісовська О. М. Реалізація педагогічних умов формування конкурентоспроможності майбутніх кваліфікованих працівників професійних навчальних закладів сфери послуг. - C. 149-154.
  27. Мазаєва К. В. Педагогічна система Я. А. Коменського – важливе джерело вдосконалення професійної майстерності сучасного вчителя. - C. 154-159.
  28. Медведєва О. І. Розвиток науково-педагогічної діяльності у вищому технічному навчальному закладі як невід’ємна складова формування його освітнього середовища. - C. 159-166.
  29. Одайник С. Ф. Сучасні тенденції використання дидактичних ідей Яна Амоса Коменського у вищій школі. - C. 166-173.
  30. Пастирська І. Я. Інтегративний підхід до вивчення іноземної мови та спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах. - C. 173-178.
  31. Пермінова Л. А. Принцип наочності в дидактичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 178-186.
  32. Пинзеник О. М. Вплив гуманістичних ідей Я. А. Коменського на теорію формування педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 186-192.
  33. Подліняєва О. О. Можливості цифрових медіа для професійного вдосконалення педагогів. - C. 193-197.
  34. Рідкоус О. В. Педагогічна творчість в системі шкільної освіти України. - C. 197-204.
  35. Солодовник А. О. Аналіз поняття підготовки випускників вищих навчальних закладів. - C. 204-210.
  36. Сотер М. В. Специфіка підготовки майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурнії комунікації в умовах змішаного навчання. - C. 210-218.
  37. Чорна І. Ю. Рівні, критерії та показники сформованості в майбутніх маркетологів англомовної лексичної компетентності в діловому писемному спілкуванні. - C. 218-223.
  38. Плахотнік О. В., Мухіна О. О. Особливості розвитку вищої освіти Фінляндії: автономія, якість, доступність, відкритість. - C. 225-231.
  39. Гінсіровська І. Р. Праксеологічний підхід у підготовці майбутніх менеджерів до інноваційної професійної діяльності у вищих технічних навчальних закладах. - C. 231-238.
  40. Султанова Н. В. Методологічні аспекти виховного процесу в закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 240-246.
  41. Кузьменко Ю. В. Підготовка вчителів трудового навчання в системі післядипломної освіти України в 1984-1990 роках. - C. 248-253.
  42. Невмержицька О. В. Педагогічна спадщина М. Ланге в контексті аксіологічних засад реформаторської педагогіки. - C. 254-260.
  43. Петухова Л. Є., Воропай Н. А. Відкрите навчання як альтернатива класно-урочній системі Я. Коменського. - C. 260-266.
  44. Примакова В. В. Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (1948-2012 рр.): узагальнення результатів дослідження. - C. 266-273.
  45. Бут Я. В. Особливості розвитку католицької вищої освіти у Франції та Україні: порівняльний аналіз. - C. 273-279.
  46. Компанієць О. В. Поняття неформальної освіти в сучасній фаховій літературі держави Ізраїль. - C. 279-285.
  47. Кохановська О. В. Трансформація змісту природничо-математичної освіти в навчальних закладах України ХІХ – початку ХХ століття. - C. 285-291.
  48. Лебедь Г. М. Інформатизація як чинник розвитку змісту фахової підготовки майбутніх програмістів в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 291-297.
  49. Ляшкевич А. І. Історіографія становлення і розвитку морської справи на Півдні України у дослідженнях науковців ХІХ – ХХ століть. - C. 297-303.
  50. Ткач Л. Т. Научные организации в структуре поликультурного образовательного пространства Приднестровья. - C. 303-309.
  51. Цюпак І. М. Педагогічні ідеї Я. А. Коменського в контексті досліджень науковців України: історичний аспект. - C. 309-313.
  52. Чижик Т. Г. Становлення та особливості організації фізичної підготовки в загальноосвітніх школах УРСР (1917 – передвоєнні роки). - C. 314-319.
  53. Шаргун Т. О. Періодизація історичного розвитку підготовки фахівців залізничного транспорту в Україні (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 319-325.
  54. Відомості про авторів. - C. 326-329.
2017
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського