Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2019/41<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний альманах : зб. наук. пр..- Херсон Pedahohichnyi almanakh- Титул.
- Зміст.
- Ніколаєску І. О., Дронова О. О. Організаційно-методичні засади формування основ художньо-естетичної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 10-16.
- Комінарець Т. В. Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами народної іграшки. - C. 16-22.
- Федоруц М. В. Учнівське самоврядування як вагомий чинник формування соціальної компетентності сучасних старшокласників. - C. 22-29.
- Палихата Е. Я. Методика сприймання образу персонажа художнього твору в умовах взаємозв’язку мови і літератури. - C. 31-37.
- Мізюк В. А. Змішане навчання як проблема сучасного освітнього простору. - C. 37-44.
- Олійник Ю. І. Педагогічні технології як компонент освітнього середовища. - C. 44-50.
- Писаревська О. В. Сучасна система вищої юридичної освіти Франції. - C. 50-55.
- Трунова В. А. Формування читацької самостійності на уроках позакласного читання в початковій школі. - C. 56-64.
- Шугай Я. М. Понятійний апарат проблеми розвитку початкової освіти. - C. 64-69.
- Якухно І. І. Вивчення основ християнської етики в закладах освіти. - C. 69-75.
- Джеджула О. М. Формування основних понять теорії композиції в графічній підготовці майбутніх інженерів. - C. 77-82.
- Зеленська О. П. Навчання іншомовного монологічного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі. - C. 82-89.
- Козяр М. М., Козловський Ю. М. Науково-педагогічні аспекти в професійній підготовці викладача вищої школи. - C. 89-95.
- Кузьменко В. В., Примакова В. В. Післядипломна підготовка вчителів до впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. - C. 95-100.
- Кузьменко Ю. В., Варварецька Г. А. Підготовка науково-педагогічних фахівців як чинник інноваційного розвитку вищої освіти в Україні. - C. 101-105.
- Максимчук Б. А. Аналіз нормативно-правової бази підготовки майбутніх учителів фізичної культури в контексті розвитку їхньої педагогічної майстерності. - C. 106-112.
- Мешко Г. М., Мешко О. І. Антистресові саногенні психотехнології в координатах підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. - C. 112-119.
- Шерман М. І. Перспективи підготовки державних службовців до міжнародної інформаційної діяльності. - C. 120-126.
- Шоробура І. М., Ткаченко У. Ю. Розвиток вищої освіти в Україні: компетентнісний підхід. - C. 126-131.
- Агалець І. О. Вплив етикетних PR-компонентів на імідж представників культурно-освітньої сфери. - C. 132-138.
- Bobrysheva N. M. Testing as a tool for communicative competence assessment of future navigators. - C. 138-143.
- Бурак М. I. Відбір навчального матеріалу для взаємопов’язаного формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови. - C. 143-149.
- Виспінська Н. М. Особливості реалізації методики формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх музикантів. - C. 149-156.
- Гребенюк Л. В. Змістовна частина формування іншомовної культури майбутніх офіцерів Збройних Сил України для участі в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки. - C. 156-161.
- Івасів Н. С. Змістовий компонент професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства. - C. 161-168.
- Клепар М. В. Навчальні видання як засіб інфомативного й методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців-міжнародників. - C. 168-175.
- Коленко В. В., Наконечна В. І. Використання інтерактивних методів навчання в підготовці здобувачів освіти в умовах політехнічного коледжу. - C. 176-183.
- Кондрашов М. М. Подієво-рольова стуація як механізм управління якістю STEM-освіти майбутніх учителів в умовах університету. - C. 183-190.
- Любас А. А., Оборнєв С. І. Теоретичні передумови формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення. - C. 190-197.
- Маслій О. М. До проблеми теоретичної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 198-206.
- Онуфрів А. Р. Методологічні основи формування в майбутніх маркетологів англомовної компетентності в професійно орієнтованому усному спілкуванні. - C. 206-212.
- Пришляк О. Ю. Культурологічні засади формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 212-219.
- Пугач С. C. Розвиток правової компетентності фахівців-економістів у закладах вищої освіти. - C. 219-226.
- Сабат Н. О., Сулим В. Т. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності майбутніх перекладачів з урахуванням полінаціонального характеру поширення англійської мови. - C. 226-231.
- Одайник С. Ф. Особливості основних євроінтеграційних заходів у галузі загальної середньої освіти України. - C. 233-240.
- Стойчик Т. I. Парадигмальний пiдхiд до управлiння якiстю професiйної освіти й навчання конкурентоздатних фахівців. - C. 240-245.
- Федорченко Т. Є. Вплив факторів ризику соціального середовища на поведінку підлітків уразливих категорій. - C. 247-255.
- Співак Я. О. Акмеологічна складова професійної підготовки соціальних працівників. - C. 255-260.
- Чайковська Г. Б., Главацька О. Л. Екологічний підхід у професійній підготовці фахівців із соціальної роботи. - C. 261-266.
- Багрій М. А. Вимоги до вчителя у творах українських письменників Західної України кінця ХVIII – 30-тих років ХХ ст.. - C. 268-275.
- Касьян Т. К. Формы и методы обучения декоративно-прикладному искусству в Екатеринославской губернии во второй половине XIX – начале XX века. - C. 276-283.
- Кохановська О. В. Джерельна база природничо-математичної освіти дівчат в навчальних закладах України ХІХ – ХХ століття. - C. 283-289.
- Рябуха І. М. Поняття сталого розвитку в морській освіті та підготовці фахівців початку ХХІ століття. - C. 289-296.
- Сушко В. В. Українізація шкіл на Півдні України в 1920–1928 роках: деконструктивні й конструктивні чинники. - C. 296-302.
- Чух Г. П. Періодизація розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін Півдня України. - C. 302-308.
- Щетина Т. П. Розвиток освітньої мережі Херсонської губернії (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 308-315.
- Відомості про авторів. - C. 316-319.
| 2019 | | Вип. 41
|
|
|
|