Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2012/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Антонова К. В. Вплив дисциплін гуманітарного блоку на процес адаптації іноземних студентів на початковому етапі навчання у медичних університетах України. - C. 6-10.
- Артерчук Т. О. Моральне виховання майбутнього юриста при вивченні німецької мови. - C. 10-13.
- Балабуст Н. Ю. Навчально-виховні аспекти підготовки педагогічних кадрів для шкільної освіти в Подільській губернії (1864-1917 рр.): історіографічний вимір. - C. 14-22.
- Берека В. Є. Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів. - C. 22-28.
- Бех І. Д. Життя особистості у просторі духовності. - C. 29-38.
- Білоусова Л. І., Ольховський Є. О. Специфіка і складники успішності виховної роботи куратора з першокурсниками. - C. 38-42.
- Блажевич Ю. І. Актуалізація викладання курсу релігієзнавства як важливий чинник виховання духовності та толерантності студентської молоді, професійної підготовки фахівців початкової ланки освіти. - C. 43-48.
- Блажеєва З. Д., Григор’єва А. А. Застосування виховних педагогічних технологій у підготовці майбутніх педагогів. - C. 48-52.
- Борець І. В. Організаційно-педагогічні умови формування ключових компетентностей майбутніх фахівців з транспортних систем авіаційної галузі. - C. 53-56.
- Бржозовська С. І. Історичні витоки фольклору. - C. 57-60.
- Бровчак Л. С. Організація студентського самоврядування як важлива умова формування організаторських здібностей майбутніх учителів. - C. 61-63.
- Будянська В. А. Модель культури ділового спілкування майбутніх економістів. - C. 64-68.
- Вальчук А. М. Роль релігійних іммортологічних ідей у формуванні свідомості сучасної української молоді. - C. 68-71.
- Виговський Л. А., Виговська Т. В. Екологічне виховання як фактор підвищення рівня екологічної свідомості студентської молоді. - C. 71-75.
- Войтік О. О. Сучасні підходи до використання інноваційних технологій у навчанні іноземним мовам у вищих навчальних закладах. - C. 75-78.
- Гавриленко Л. М. Удосконалення педагогічної майстерності викладача співу. - C. 79-83.
- Галус О. М. До проблем моніторингового дослідження особливостей дидактичної адаптації студентів вищих педагогічних навчальних закладів на освітньо-кваліфікаційному рівні "молодший спеціаліст”. - C. 83-91.
- Гладкова В. М. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера вищого навчального закладу. - C. 91-99.
- Головачук Н. І. Розвиток моральності майбутніх учителів початкових класів як невід’ємний елемент виховної роботи. - C. 100-103.
- Гринченко І. Б. Процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в країнах Європи і в Україні. - C. 103-109.
- Гуменюк О. Г. Напрями адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. - C. 109-113.
- Давкуш Н. В. Особистісно зорієнтований підхід як основа виховної роботи з майбутніми вихователями дошкільних навчальних закладів. - C. 113-116.
- Данилюк С. С. Психолого-педагогічні умови організації навчальної діяльності студентів у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів. - C. 116-123.
- Дарманська І. М. Формування управлінської компетентності у майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів з позиції виховної роботи. - C. 123-126.
- Дармороз Г. А. Виховання і розвиток особистості з використанням лінгвокраїнознавчих знань. - C. 127-130.
- Денищик О. І. Теоретичні та практичні аспекти виховання студентської молоді в дусі толерантності. - C. 130-133.
- Джуринський П. Б. Формування здоров’язберігаючого способу життя в історико-соціальній ретроспективі (від реліктових цивілізацій до епохи Середньовіччя). - C. 133-139.
- Долинський Є. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх перекладачів. - C. 140-144.
- Дяченко М. Д. Виховання духовно-творчої особистості майбутнього журналіста як педагогічна проблема. - C. 144-148.
- Желанова В. В. Педагогічні задачі контекстного типу як засіб формування рефлексивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 149-155.
- Закордонець Г. В. Самостійна робота як засіб неперервного вдосконалення професійної діяльності вчителя іноземної мови. - C. 155-159.
- Зеленська О. П. Деякі напрямки культурологічного виховання майбутніх правоохоронців у позааудиторний час. - C. 159-162.
- Іванова Н. Г. Формування професійно важливих якостей – важлива умова успішного виховання майбутніх фахівців. - C. 163-166.
- Ісакова І. М. Психолого-педагогічні основи формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 166-169.
- Казакова Н. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації роботи з учнівським самоврядуванням. - C. 169-172.
- Катинська Л. Л., Гриб І. І. Морально-етичні проблеми виховання студентської молоді. - C. 173-175.
- Катинська Л. Л., Цаль-Цалько О. В. Студентські колективи та їх самоврядні структури як фактор формування особистості майбутніх професіоналів. - C. 175-178.
- Катревич Л. В. Роль професійної діяльності учителів гуманітарного профілю в умовах сучасних глобалізаційних процесів. - C. 178-181.
- Кір’ян М. М. Соціокультурна адаптація студентської молоді в інтегрованому освітньому середовищі. - C. 182-185.
- Корницька Л. А. Виховний потенціал етнодизайну у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 185-189.
- Крутій К. Л., Зданевич Л. В. Дезадаптаційні феномени як причина та наслідок порушення психічного і психологічного здоров’я дитини. - C. 189-193.
- Кушнірук М. В. Вплив індивідуальних здібностей студентів на якість навчально-виховного процесу у професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю. - C. 194-197.
- Лисак Г. О. Сучасні методи контролю професійної підготовленості студентів з гуманітарних дисциплін. - C. 198-201.
- Литвинова Н. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі виробничої діяльності. - C. 201-205.
- Мазуренок Н. І., Мазуренок М. В. Реалізація особистісно орієнтованого підходу на заняттях з іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 205-208.
- Мамон О. В. Формування адекватної самооцінки студентів у процесі колективної роботи з Інтернет-ресурсами. - C. 208-213.
- Мартинюк О. В. Технології формування навичок самостійної дослідницької діяльності магістрантів-перекладачів. - C. 213-217.
- Матвійчук Л. А. Огляд сучасних педагогічних технологій та їх впровадження в навчальний процес вищих шкіл. - C. 217-221.
- Матущак О. В. Морально-етичне виховання сучасної молоді в умовах полікультурності. - C. 222-225.
- Мачинська Н. І. Роль і місце дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутнього фахівця в умовах магістратури вищого навчального закладу непедагогічного профілю. - C. 225-229.
- Машкіна Л. А. Організаційно-методичні засади виховного процесу у вищій школі. - C. 229-232.
- Мотозюк Л. М. Роль педагогічного комунікативного впливу у розвитку особистості сучасного студента. - C. 233-239.
- Невмержицька О. В. Християнський виховний ідеал у спадщині Памфіла Юркевича. - C. 239-244.
- Олійник В. В. Виховання сучасної молоді у вищій школі: проблеми і перспективи. - C. 244-247.
- Олійник І. В., Чернявська О. А. Про роль соціології у гендерному вихованні студенток. - C. 247-250.
- Омельчук О. М. Вплив суспільної моралі на поведінку людини. - C. 250-253.
- Павлик О. Б. Типологія стилів виховання. - C. 253-255.
- Парамоненко Л. М. Особливості педагогічних підходів у формуванні професійного іміджу майбутніх фахівців з перукарського мистецтва та декоративної косметики в позанавчальній діяльності. - C. 255-260.
- Погребняк С. В. Модель формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до правовиховної роботи. - C. 260-264.
- Роганова М. В. Культурно-виховне середовище вищого навчального закладу як один з чинників виховання духовної культури сучасного студента. - C. 264-267.
- Романенкова Ю. В. Місце експерименту в мистецькому освітньому полі сучасної України. - C. 267-271.
- Ростомова Л. М. Ненормативна лексика: до питання про культуру спілкування студентства. - C. 271-274.
- Руснак І. С. Студентське самоврядування як засіб формування управлінських умінь майбутніх фахівців. - C. 275-277.
- Садикова О. К. Розвиток полікультурної компетенції як одна з вимог сучасного виховання. - C. 277-280.
- Сас О. О. Використання методу проектів в процесі викладання курсу "Дошкільна лінгводидактика”: виховний потенціал. - C. 280-284.
- Северіна Т. М. Особистісно-професійна корекція як метод формування особистісної зрілості майбутнього педагога. - C. 284-288.
- Селюкова Т. В., Андріїв Н. О. Трансформація цінностей як фактор морально-етичних проблем у вихованні студентської молоді. - C. 289-292.
- Скиба М. Є. Культурологічні та морально-етичні проблеми виховання студентської молоді. - C. 293-295.
- Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 296-299.
- Смалиус Л. Н. Роль виховного ідеалу у професійному становленні майбутніх психологів. - C. 299-305.
- Сорокіна Г. О. Використання ділових ігор в процесі підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 305-309.
- Старовойт І. Й. Деонтологічні засади професійної підготовки студентів вищих навчальних закладів. - C. 309-314.
- Федорчук О. С. Вплив процесу формування фахово-інформатичної компетентності на становлення та розвиток професійної Я-концепції майбутніх правознавців. - C. 315-319.
- Філінюк В. А. Виховний складник лінгвістичних дисциплін у розвитку мовної особистості майбутнього філолога. - C. 320-323.
- Хітрова Г. В. Характеристика структурно-функціональної моделі громадянського виховання студентської молоді в навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 323-326.
- Хорошайло О. С. Ціннісний потенціал базової освіти в духовно-моральному вихованні студентів. - C. 326-329.
- Чайка І. А. Методика реалізації організаційно-педагогічних умов професійної підготовки майбутнього педагога засобами інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки педагогічного ВНЗ. - C. 330-336.
- Шавровська Н. В., Шавровська В. Н. Готовність педагога до виховного впливу на молодь. - C. 336-339.
- Шевель Б. О. Критеріальний апарат діагностування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 339-342.
- Шевчишен М. Ю. Виховний потенціал географії у розвитку особистості сучасного студента. - C. 343-345.
- Шоробура І. М. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: виклики сучасності. - C. 346-349.
- Шумакова О. С. Сучасні підходи до професійної підготовки студентів-волонтерів. - C. 349-352.
- Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів. - C. 353-356.
- Яворська І. О. Роль соціального педагога в організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді. - C. 356-360.
- Яківчук Г. В. Самоосвітня діяльність як умова виховання особистості майбутнього вчителя музики. - C. 360-364.
- Ярова М. В. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 365-369.
- Ященко Е. М. Комунікативна культура особистості та структурні компоненти її формування у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 369-373.
| 2012 | | Вип. 12
|
|
|
|