Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2016/20<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Барбашова І. Засоби навчання молодших школярів перцепції: сутність і систематизація. - C. 9-15.
- Блощинський І. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників на основі технологій дистанційного навчання. - C. 15-20.
- Вихрущ В., Романишина Л. Навчальний діалог як базовий концепт розвивальної парадигми сучасної освіти. - C. 21-27.
- Галус О., Очеретна І. Організаційно-методичні умови практичної підготовки технологів харчової промисловості у коледжах. - C. 28-32.
- Георгинова Л., Курыляк В. Влияние респективного отношения учителя к учащимся в процессе формирования их интеллектуальной самостоятельности. - C. 33-37.
- Гуцол Л. Критерії, показники та рівні самореалізації студентів ВНЗ у процесі дозвіллєвої діяльності. - C. 38-44.
- Дзюбата З. Англійська мова як мова викладання (ЕМІ) у вищих навчальних закладах освіти. - C. 45-49.
- Дорошенко Ю., Очеретний В. Дидактичні засади конструювання курсів за вибором інформатичного спрямування для профільного навчання. - C. 49-61.
- Дяков І. Формування концепції позашкільного виховання особистості в умовах діяльності Софії Русової в Міністерстві освіти періоду Директорії. - C. 62-67.
- Завгородня Т., Цибанюк О. Управління системою фізичного виховання і спорту Румунії: нормативні засади (1948–1989). - C. 68-72.
- Казакова Н. Організаційно-методичні засади практики студентів-філологів у вищій школі. - C. 72-77.
- Карпенко О. Опіка над дітьми у літніх таборах Польщі. - C. 78-82.
- Коржинська Т. Порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки фахівців митної служби у вищих навчальних закладах Республіки Польща та України. - C. 83-88.
- Котлярчук Г. Взаємодія з природою та виховання в учнів дбайливого ставлення до неї у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 88-91.
- Кочина В. Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі. - C. 92-98.
- Кравчук Н. Формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів ДНЗ у процесі професійної підготовки (констатувальний етап експерименту). - C. 99-106.
- Круглик В., Осадчий В., Симоненко С. Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. - C. 107-114.
- Крутій К., Зданевич Л. Аналіз чинників та індикаторів, що впливають на розвиток сучасних дітей та їхню стратифікацію за категоріями. - C. 115-122.
- Левчук Н. Сутність і структура економічної компетентності офіцерів управління органами Державної прикордонної служби України. - C. 122-127.
- Мафтин Л. Актуалізація проблематики концентру українознавства "Україна – етнос" в умовах оновлення змісту вітчизняної освіти. - C. 127-132.
- Мозолев О. Методологічні підходи до вивчення системи управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі. - C. 133-137.
- Наливайко О. Система ціннісних орієнтацій як складова професійно-комунікативної культури у підготовці майбутніх сімейних лікарів. - C. 138-142.
- Новаківська Л. Лекційний метод викладання літератури в середині XIX – на початку XX століття. - C. 143-149.
- Прус А. Категорійний аналіз понять "самореалізація" та "професійна самореалізація". - C. 149-153.
- Романюк С. Проблема збереження і розвитку української мови в іншомовному середовищі. - C. 154-159.
- Свистак-Яроцька О. Концепція природи в релігійній та філософсько-етичній думці Японії як основа особливого ставлення японців до природи. - C. 160-167.
- Скрипник С. Особливості формування активної екологічної позиції учнів старших класів. - C. 167-171.
- Соловей М. Нормативно-правове регулювання підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України (90-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 172-177.
- Сущенко Р. Педагогічні умови впливу масової позааудиторної роботи на формування управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 177-182.
- Тимчик М. Християнські засади доброчинної діяльності Олександра Духновича. - C. 183-186.
- Тур О. Структура комунікативної компетентності особистості. - C. 187-191.
- Фасоля О. Роль шкільної і позашкільної освіти у формуванні екологічної культури старшокласників. - C. 191-196.
- Шквир О. Науково-дослідна робота як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів до дослідницької діяльності. - C. 197-201.
- Шоробура І. Сучасні виклики в початковій освіті. - C. 202-206.
- Ярошинська О. Конструювання форм професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на основі педагогіки конструктивізму. - C. 206-212.
| 2016 | | Вип. 20
|
|
|
|