Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2011/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Овчаров C. Методологічні підходи до формування креативного потенціалу майбутніх учителів. - C. 7-12.
  5. Осадченко І. Загальна структурна характеристика технології навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 13-21.
  6. Плохута Т. Педагогічна діагностика у сучасному дидактичному процесі ВНЗ. - C. 22-27.
  7. Проценко І. Поетапне формування професійно-творчих умінь майбутніх учителів у процесі діалогової взаємодії. - C. 28-35.
  8. Сирота З., Сирота В. Формування художньо-творчого напряму в професійній діяльності майбутнього педагога мистецьких дисциплін. - C. 36-41.
  9. Ткаченко Л. До проблеми аналізу критичного мислення майбутніх учителів початкової школи в контексті компетентнісного підходу. - C. 42-49.
  10. Інноваційні технології

  11. Артеменко О. Використання новітніх технологій навчання у професійній підготовці вчителя-філолога. - C. 50-54.
  12. Біляковська О. Інтерактивні технології навчання як ефективний засіб підвищеня якості педагогічної підготовки студентів у класичному університеті. - C. 55-60.
  13. Дмітренко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаціних технологій. - C. 61-65.
  14. Колодницька О. Проектні технології у контексті загальнопедагогічної підготовки викладачів. - C. 66-71.
  15. Кочерга О. Досвід підготовки соціально відповідального вчителя початкової школи через використання інтерактивних технологій. - C. 72-79.
  16. Кривильова О. Використання педагогічних технологій у формуванні творчої особистості бакалавра-викладача практичного навчання. - C. 80-86.
  17. Мендерецький В., Дмитрук С., Шуліка В. Удосконалення експериментальної підготовки студентів на основі нових інформаційних технологій. - C. 87-97.
  18. Омельяненко С. Ідентифікація та самоідентифікація майбутніх учителів у процесі застосування інноваційних технологій. - C. 98-104.
  19. Онищенко Н. Технологічний підхід у системі підготовки майбутніх учителів. - C. 105-111.
  20. Плахотнюк Н. Ефективність технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. - C. 112-120.
  21. Чєн Н. Роль інноваційного навчання у підготовці майбутніх педагогів. - C. 121-125.
  22. Формування професійної компетентності

  23. Антоновський О. Педагогічна аксіологія у психолого-педагогічній літературі як складова рофесіоналізму майбутнього вчителя. - C. 126-132.
  24. Березовська О., Тригуб І. Формування міжкультурної компетенції майбутніх вчителів. - C. 133-138.
  25. Витошко М. Комплексный анализ художественного текста как способ формирования текстовой компетенции у студентов филологических специальностей вузов. - C. 139-143.
  26. Головська І. Уміння досліджувати стан моральної вихованості школярів як важлива складова професійної компетентності вчителя початкової школи. - C. 144-150.
  27. Добридень А. Гуманістична спрямованість та педагогічна культура сучасного вчителя. - C. 151-158.
  28. Євсюков О. Процес формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів як фактор успішності професійної діяльності. - C. 159-164 .
  29. Кипиченко Н. Психолого-педагогічна складова мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 165-170.
  30. Кобилянська Л. Сучасний гувернер як особливий тип педагога: формування професійної компетентності в період вузівської підготовки. - C. 171-177.
  31. Ніколаєва Л. Теоретичні аспекти науково-дослідницької діяльності студентів магістратури. - C. 178-184.
  32. Олійник О. Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя економіки. - C. 185-190.
  33. Піковець Н. Формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів засобами соціально-психологічного тренінгу. - C. 191-197.
  34. Сергійчук О. Професійна компетентність майбутнього учителя у системі підготовки до педагогічної діяльності. - C. 198-206.
  35. Сорокіна Г. Структура компетентності фахівця як наукова проблема. - C. 207-213.
  36. Фокшек А. Професійна компетентність як складова підготовки майбутнього вчителя до суб’єкт-суб’єктного управління. - C. 214-219.
  37. Шпиталевська Г. Характеристика ключових та предметних компетентностей і компетенцій особистості. - C. 220-225.
  38. Історія педагогічної освіти

  39. Бунчук О. Діяльність товариства шкільної освіти в контексті розвитку педагогічного процесу в Україні (1917–1920 рр.). - C. 226-231.
  40. Давкуш Н. Педагогічне прогнозування у системі професійної освіти: історичний аспект. - C. 232-238.
  41. Киричок А. Христина Алчевська про проблеми формування професійної компетентності майбутнього педагога. - C. 239-245.
  42. Кірдан О. Організація управління громадськими та приватними вищими начальними закладами України (остання чверть ХІХ – початок ХХ століття). - C. 246-252.
  43. Малярчук О. Вища гуманітарна освіта Сполучених Штатів Америки в епоху інформаційного суспільства. - C. 253-259.
  44. Орєхова Л. Софія Русова: лінгводидактичні технології. - C. 260-268.
  45. Рубан Л. Педагогічна майстерність учителя в дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта (1923–1985). - C. 269-275.
  46. Фещенко Г. Перепідготовка педагогічних кадрів до краєзнавчої роботи (20–30-ті роки ХХ століття). - C. 276-282.
  47. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  48. Андрусь О. Сучасні аспекти професійної підготовки студентів у технічних університетах. - C. 283-294.
  49. Борисенко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах сучасного освітнього простору. - C. 295-301.
  50. Колосова Н. Формування у майбутніх педагогів мотивації як засади для надання дітям педагогічної підтримки. - C. 302-306.
  51. Пащенко М., Красноштан І. Кредитно-модульна система навчання – умова розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. - C. 307-314.
  52. Прокоф’єва М. Системний підхід у підготовці майбутнього педагога до реалізації диференційованого навчання. - C. 315-322.
  53. Наші автори. - C. 323-326.
  54. Аннотации. - C. 327-338.
  55. Annotation. - C. 339-349.
2011
Вип. 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського