Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2013/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр..- Умань Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ- Титул.
- Зміст.
Дидактика та методика
- Андрощук І. Реалізація системного підходу в навчальному процесі як педагогічна проблема. - C. 8-14.
- Андрощук Л. Впровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії як творчий процес. - C. 15-21.
- Бурчак С., Бурчак Л. Використання персонального комп’ютера для контролю навчальних досягнень учнів. - C. 22-28.
- Ваколюк А. Особливості змісту роботи класного керівника в навчальних закладах. - C. 29-35.
- Гладка О. Формування комунікативної компетенції студентів на основі проектної методики навчання іноземної мови. - C. 36-40.
- Горобченко Н. Знання, навички та вміння для навчання написання дискурсу-опису/розповіді. - C. 41-45.
- Музика О. Розвиток уяви і художньо-образного мислення студентів у процесі роботи над темою натюрморту. - C. 46-53.
- Овчаров С. Науково-педагогічні підходи до розвитку креативності в професійній підготовці майбутніх учителів інформатики. - C. 54-59.
- Паламарчук К. Спецкурс з формування лідерських якостей у майбутніх соціальних педагогів. - C. 60-66.
- Рубан Л. Розвиток математичних умінь дітей – передумова формування їх економічного мислення (погляди американського педагога-реформатора Джона Холта). - C. 67-72.
- Сирота З., Сирота В. Сприйняття творів мистецтва як процес відображення в пізнанні людини художнього образу. - C. 73-78.
- Староста В. Підготовка майбутніх учителів до розробки мультимедійних презентацій уроків. - C. 79-84.
- Шикіна Н. Лінгводидактичні умови професійної (мовний) підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 85-90.
Інноваційні технології
- Аверченко М., Дермельова Н., Кривохвостов В. Використання технології комп’ютерного тестування для оцінювання музичних знань студентів – майбутніх учителів початкових класів. - C. 91-97.
- Авраменко О. Особливості вивчення технічних дисциплін в процесі підготовки вчителів освітньої галузі "Технологія". - C. 98-103.
- Батієвська Т. Про реалізацію структурно-функціональної моделі проектування навчального процесу засобами інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 104-112.
- Бондар М., Байдацький О. Статична динаміка знань та їх відновлення. - C. 113-117.
- Гончарова О., Калужська Л. Рефлексивий компонент готовності майбутнього вчителя іноземної мови до інноваційної діяльності. - C. 118-122.
- Красовська О. Модель професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження інноваційних технологій у галузі мистецької освіти. - C. 123-130.
- Турчин Т. Специфіка підготовки учителів музики до інноваційної педагогічної діяльності в початковій школі. - C. 131-137.
- Хміль Н. Педагогічні умови ефективного використання блогів для організації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні інформатики. - C. 138-143.
Формування професійної компетентності
- Ващенко Л. Педагогічна майстерність Г. Г. Нейгауза як ключова складова професійної підготовки вчителів музики позашкільних навчальних закладів. - C. 144-150.
- Євсюков О. Підготовка майбутнього викладача вищого аграрного навчального закладу до педагогічного мислення. - C. 151-155.
- Заболотний В. Методична компетенція майбутнього учителя фізики як важлива складова професійної компетентності. - C. 156-161.
- Іваній О. Формування правової компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 162-167.
- Коваль В. Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема. - C. 168-175.
- Коломієць М. Проблема підготовки класного керівника до організації профорієнтаційної роботи. - C. 176-182.
- Мисліцька Н. Комунікативна підготовка студентів в системі формування методичної компетентності. - C. 183-189.
- Рибінська Ю. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх філологів засобами креативного перекладу. - C. 190-197.
- Cеверіна Т. Становлення аксіосфери майбутніх фахівців у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 198-204.
- Січко І. Екологічна компетентність як професійна складова підготовки майбутніх вчителів початкових класів. - C. 205-209.
- Cкрипай Т. Емоційно-вольова культура майбутніх учителів початкових класів у світлі компетентнісного підходу. - C. 210-217.
- Харламенко В., Олефіренко Т. Концептуальні положення професіоналізації вчителя. - C. 218-222.
- Шевчук О. Формування готовності майбутнього вчителя-словесника до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. - C. 223-229.
- Ярошинська О. Формування фахової компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах освітнього середовища професійної підготовки. - C. 230-235.
Виховні аспекти підготовки
- Богославець Л. Основні аспекти виховного процесу при підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 236-240.
- Куценко С. Вплив естетичного виховання на формування творчого потенціалу студента-хореографа засобами народно-сценічного танцю. - C. 241-248.
Історія педагогічної освіти
- Кін О. Розвиток громадської діяльності студентської молоді вищих навчальних закладів України в період 1900–1917 рр.. - C. 249-256.
- Клевака Л. Методи організації навчання у середніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 257-263.
- Кравець О. Історико-теоретичний аналіз винекнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. - C. 264-270.
- Кравченко О. Пролетарський університет у системі культурно-просвітницьких організацій пролеткульту. - C. 271-277.
- Курок В., Шевель Б. Аналіз результатів освітньої реформи 1958 р. для професійно-технічної освіти України. - C. 278-284.
- Кучина К. Ґенеза духовності та моральності особистості у вітчизняній філософсько-педагогічній спадщині кінця ХІХ–ХХ ст.. - C. 285-291.
- Маслова А. Аналіз методів навчання англійського наукового мовлення студентів немовних спеціальностей у лінгвометодичних роботах 90-х років ХХ століття. - C. 292-297.
- Сопіга В. Соціально-економічні фактори підготовки вчителів автосправи у 1950–1970 роках. - C. 298-306.
- Фізеші О. Суспільно-політичні умови розвитку початкової школи на Закарпатті у другій половині ХІХ століття. - C. 307-313.
Професійна підготовка в контексті євроінтеграції
- Балахтар В. Соціальний працівник як суб’єкт здійснення державної молодіжної політики. - C. 314-318.
- Веремчук А. Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ. - C. 319-325.
- Грицай Н. Сучасні підходи до методичної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 326-332.
- Дикой А., Галустов Р., Дикая И., Глухов В. Научно-технические подходы развития талантливых студентов в педагогических вузах. - C. 333-341.
- Котун К. Європейські підходи до реформування педагогічної освіти у Фінляндії. - C. 342-348.
- Фадєєв В. Механізм громадсько-державного управління освітніми ресурсами вищої освіти в умовах сьогодення. - C. 349-353.
- Наші автори. - C. 354-359.
- Аннотации. - C. 360-372.
- Annotation. - C. 373-383.
| 2013 | | Вип. 7
|
|
|
|