Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/9(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр..- Умань Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ- Титул.
- Зміст.
Дидактика та методика
- Бондаренко Г. Адаптація студента – майбутнього соціального педагога. - C. 7-11.
- Головня Н. Процес вибору в навчально-пізнавальній діяльності. - C. 12-19.
- Горбулінська С. Педагогічні умови формування знань із генетики у старшокласників профільної загальноосвітньої школи. - C. 20-26.
- Демченко І. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів в загальноосвітньому інклюзивному просторі. - C. 27-35.
- Карнаух Л. Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників у контексті гендерної соціалізації. - C. 36-42.
- Пишко О. Домашні завдання із правознавства в 9-му класі: особливості та специфіка їх відбору і виконання. - C. 43-53.
- Постоленко І. Навчання іноземних мов дистанційно: інтеграційний аспект. - C. 54-60.
- Рябовол Л. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання. - C. 61-68.
- Фабрична Я. Зміст предмету навчання майбутніх викладачів іноземних мов професійно орієнтованого письмового двостороннього перекладу. - C. 69-73.
- Шерудило А. Стан готовності майбутніх учителів до проходження навчально-виховної практики в літніх оздоровчих таборах. - C. 74-80.
- Шкарбан Л. Психолого-педагогічний аналіз проблеми ліворукості 81-87.
Інноваційні технології
- Галушко С., Гордашевська Г., Галушко Л. Сутність інноваційних технологій навчання та їх роль в активізації пізнавальної діяльності студентів. - C. 88-94.
- Дзюба Л. Дослідження рівнів готовності майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями. - C. 95-100.
- Кисла О., Кошель А. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоров’язбережувальних технологій. - C. 101-106.
- Комар О. Принципи підготовки майбутніх учителів до застосування інтерактивної технології. - C. 107-116.
- Олійник В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів за допомогою креативних технологій навчання. - C. 117-122.
- Процай Л. Підготовка майбутніх психологів до проектування й створення бази даних засобами OpenOffice. Org Base. - C. 123-128.
- Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі. - C. 129-135.
- Шишкіна М., Когут У., Безвербний І. Формування фахових компетентностей бакалаврів інформатики у хмаро орієнтованому середовищі педагогічного університету. - C. 136-146.
Формування професійної компетентності
- Король О., Алексєєв О. Формування інформатичних компетентностей студентів педагогічних спеціальностей. - C. 147-153.
- Куценко С. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. - C. 154-160.
- Лазарєв О. Сформованість готовності викладачів аграрних внз до формування професійної комунікативної компетентності студентів. - C. 161-166.
- Луців С. Педагогічне спілкування як засіб формування мовної особистості. - C. 167-172.
- Сільвейстр А. Шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 173-181.
- Терпелюк С. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування патріотичних цінностей у молодших школярів. - C. 182-188.
Виховні аспекти підготовки
- Гавриш І. Місце вчителя у процесі формування культури взаємин у добродійній діяльності. - C. 189-193.
- Ревнюк Н. Теоретичні аспекти соціально-виховної діяльності серед студентської молоді. - C. 194-199.
- Соколенко Л. Зміст і методика формування в студентів культури здорового способу життя у виховній позааудиторній діяльності. - C. 200-205.
- Стецько І. Підготовка майбутніх учителів-філологів до виховання альтруїзму як пріоритетна умова розвитку педагогічної науки і практики. - C. 206-213.
- Стромило А. Ретроспективний аналіз поняття "ненасильство" у контексті виховання студентів комерційних технікумів. - C. 214-221.
- Циганок О. Фольклорна практика як основа національного виховання та засіб популяризації українознавства серед студентів-філологів. - C. 222-230.
Історія педагогічної освіти
- Бабій І. Земляцтва як ефективна форма студентських самоврядних організацій в Україні (друга половина ХІХ століття). - C. 231-237.
- Богданець-Білоскаленко Н. Теоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі Я. Чепіги). - C. 238-245.
- Генсіцька-Антонюк Н. Гендерна освітня політика держави та її відображення у шкільних підручниках (1991–2012 рр.). - C. 246-251.
- Коляда Т. Індивідуальна форма роботи позаурочної діяльності в елітних школах Великобританії. Дискурс ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 252-258.
- Коноваленко Ю. Інформаційний чинник як каталізатор висвітлення зарубіжного досвіду підготовки вчителя в перебудовний період 1985–1991 рр.. - C. 259-271.
- Літіченко О. Висвітлення ідей дошкільного виховання в педагогічній пресі 50–80-х рр. ХХ ст.. - C. 272-278.
- Русакова Л. Художня освіта в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття: історія та педагогічні пошуки. - C. 279-285.
- Смирнов В. Педагогіка Дмитра Іваненка: теоретичний семінар як інструмент наукової комунікації (роздуми з нагоди 110-ї річниці від дня народження видатного вченого). - C. 286-291.
- Чередніченко С. Культурологічна складова змісту дошкільної освіти: історичний аспект (1959–1990 рр.). - C. 292-297.
Професійна підготовка в контексті євроінтеграції
- Вікторова Л. Іншомовна підготовка студентів у спеціалізованих ВНЗ. - C. 298-305.
- Коротун О. Лінгводидактичне середовище як фактор ефективного засвоєння української мови іноземними студентами. - C. 306-313.
- Полєхіна В. Роль сімейної політики Німеччини у здійсненні соціально-педагогічної роботи з сім’єю. - C. 314-320.
- Свиридюк О. Полікультурна підготовка майбутнього вчителя до роботи в загальноосвітніх закладах Канади. - C. 231-325.
- Наші автори. - C. 326-329.
- Аннотации. - C. 330-341.
- Annotation. - C. 342-352.
| 2014 | | Вип. 9(2)
|
|
|
|