Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко В., Пархета Л. Інноваційні прийоми роботи над художнім твором. - C. 6-12.
  4. Андрощук Л. Концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. - C. 13-20.
  5. Балашова С., Головко Н. Науково-дослідницька підготовка майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зарубіжний досвід. - C. 21-28.
  6. Безлюдна Н., Дудник Н. Портфоліо як засіб формування професійно-етичної компетентності майбутнього менеджера освіти. - C. 29-35.
  7. Білосевич І., Олексюк М. До проблеми професійної готовності майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. - C. 36-43.
  8. Браславська О. Критеріально-показниковий склад професійного потенціалу педагога. - C. 44-49.
  9. Волошин П. Роль музичного мистецтва в соціалізації школярів. - C. 50-55.
  10. Житнухіна К. Почуття страху за прийняття рішення як чинник формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. - C. 56-65.
  11. Калиновська І. Характеристика змісту навчального студентського гуртка "Основи роботи психолога в інклюзивних навчальних закладах". - C. 66-73.
  12. Клименко Ю. Розвиток есперанто-руху в Україні як соціокультурного феномену: історіографія проблеми. - C. 74-81.
  13. Комар О. Моделі, методи і форми професійної підготовки вчителів англійської мови у країнах ЄС. - C. 82-89.
  14. Максименко А. Формування професійних компетенцій майбутніх педагогів-хореографів у процесі вивчення дисципліни "народно-сценічний танець". - C. 90-95.
  15. Мельниченко Л. Критерії та показники визначення рівнів сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 96-102.
  16. Назаревич В. Переваги та недоліки тестового контролю в процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 103-109.
  17. Омельчук О. Майстер-клас як одна із форм у підготовці вчителів технологій. - C. 110-117.
  18. Онищенко І. Мотиваційна компетентність як передумова формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів в умовах інформатизації вищої освіти. - C. 118-126.
  19. Соловйов В. Дослідження української диригентсько-хорової педагогіки як фактор виховання національно-патріотичної свідомості у майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 127-133.
  20. Терешко І. Фольклорно-етнографічна експедиція як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 134-141.
  21. Шестернёва А. О структуре учебно-методического пособия по английскому языку как основному иностранному (для специальности "романо-германская филология"). - C. 142-149.
2019
Вип. 2 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського