Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2020/1(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрощук І., Андрощук І. Форми теоретичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до позаурочної діяльності. - C. 6-13.
  4. Байдюк Л. Умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. - C. 14-21.
  5. Бойко Я. Формування критичного мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. - C. 22-32.
  6. Бондарук Я. Засоби розвитку навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови. - C. 33-40.
  7. Браславська О. Компонентний склад природознавчої компетентності особистості. - C. 41-49.
  8. Булага К. Експериментальна перевірка моделі реалізації дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. - C. 50-56.
  9. Вишневецька М. Наукові підходи до формування естетичної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки. - C. 57-63.
  10. Грицак Н., Ісаєва О. Студенти покоління Z: проблеми освіти. - C. 64-72.
  11. Ільченко С. Ставлення студентів педагогічних спеціальностей до фізичного виховання та оцінка їх власної фізичної підготовленості і здоров'я. - C. 73-81.
  12. Капран О. Cистематизація колористичної підготовки студентів художньо-педагогічних спеціальностей. - C. 82-88.
  13. Кірдан О. Наукові принципи реалізації моделі професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. - C. 89-96.
  14. Куцин Е. Педагогічні умови формування арт-терапевтичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 97-105.
  15. Малишевський О. Дослідження проблеми формування професійної мобільності у контексті системного підходу. - C. 106-111.
  16. Нестеренко І., Бондар Г. Професійно орієнтоване навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностей. - C. 112-117.
  17. Підлісний Є. Моніторинг процесу формування правової культури майбутніх бакалаврів з економіки. - C. 118-131.
  18. Родіонова І. Естетична платформа "неокласиків" у шкільній рецепції. - C. 132-141.
  19. Танасійчук Ю. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров'я. - C. 142-151.
  20. Цюняк О. Формування професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності засобами тренінгових технологій. - C. 152-157.
  21. Чучаліна Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до економічного виховання учнів. - C. 158-163.
  22. Kolomiiets N. Professional growth of a higher school teacher: realities and guidelines. - C. 164-169.
2020
Вип. 1(2) (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського