Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73334/2011/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
: зб. наук. пр..- Львів
Vìsnik Lʹvìvsʹkogo deržavnogo unìversitetu bezpeki žittêdìâlʹnostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонюк Г. Д. Вплив латинської школи на розвиток шкільної освіти України. - C. 9-14.
  4. Афонін В. М., Попович О. І., Купріненко О. В. Спеціальна підготовленість курсантів окремих видів забезпечення військ. - C. 15-20.
  5. Базиляк Н. Академічна мобільність як процес реалізації мовної практики. - C. 21-24.
  6. Бєкрєшева Л. О. Сучасні підходи до визначення поняття "науково-дослідницька робота школяра”. - C. 25-30.
  7. Бєляєва О. М. Професійна лінгводидактика в навчанні латинської мови у вищих медичних військових закладах. - C. 31-36.
  8. Берестецька Н. В. Формування перекладацької компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 37-41.
  9. Биконя О. П. Оптимізація самостійної роботи в процесі навчання англійської мови студентів економічних спеціальностей засобами ІКТ. - C. 42-46.
  10. Близнюк А. О. Комп'ютерна презентація як метод навчання англомовного письма студентів-психологів. - C. 47-51.
  11. Віннікова Л. В. Вивчення професійно-спрямованої лексики на заняттях із англійської мови студентами спеціальності "Комп’ютерні технології". - C. 52-56.
  12. Вовк Н. П. Критерії та показники сформованості професійного саморозвитку у майбутніх інспекторів одпн МНС України. - C. 57-63.
  13. Вовчаста Н. Я. Роль організаційно-педагогічних умов у підготовці фахівців пожежно-рятувальної служби України й Польщі. - C. 64-69.
  14. Горіна О. М. Методичні вказівки до розв'язування фізичних задач як базис ефективної самостійної роботи студентів. - C. 70-77.
  15. Гудим В. І., Козяр М. М., Кусій М. І. Удосконалення організації підготовки спеціалістів інженерно-технічного спрямування. - C. 78-82.
  16. Гуріненко І. Ю. Педагогічні умови формування критичного мислення курсантів ВНЗ МНС України засобами мас-медіа. - C. 83-88.
  17. Дробіт І. М. Використання подкастів при викладанні англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 89-92.
  18. Зязюн Л. І. Мова – ексклюзивна домінанта гуманістичної парадигми освіти й виховання. - C. 93-99.
  19. Soura L., Isanina S. Multimedia dans l'apprentissage des langues etrangeres. - C. 100-105.
  20. Кадемія М. Ю. Самостійна робота студентів в умовах єдиного інформаційного освітнього середовища. - C. 106-111.
  21. Кащук М. Г. Організація процесу формування культури спілкування курсантів і працівників органів внутрішніх справ (на матеріалі англійської мови). - C. 112-116.
  22. Клос Л. Є. Діяльність фахівців соціальної роботи спрямована на збереження здоров’я в Російській Федерації. - C. 117-125.
  23. Ковальчук А. М., Антошків Ю. М., Петренко А. М. Характеристика рівня фізичної підготовленості абітурієнтів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - C. 126-130.
  24. Козяр М. М. Модернізація вищої освіти України засобами інформатизації. - C. 131-136.
  25. Кокор М. М. Поняття "аналіз навчальних потреб" у зарубіжній науково-педагогічній літературі. - C. 137-142.
  26. Коновальчук С. А. Лінгвістичні аспекти професійного англомовного спілкування студентів факультету журналістики. - C. 143-148.
  27. Кошеленко В. В., Антошків Ю. М., Ковальчук А. М. Аналіз розвитку основних фізичних якостей курсантів та студентів ЛДУБЖД за напрямом підготовки "Управління інформаційною безпекою". - C. 149-153.
  28. Кравчук Л. В. Історичний розвиток методів навчання іноземних мов у другій половині ХХ ст. . - C. 154-158.
  29. Краснопольський В. Е. Дидактичний потенціал віртуального середовища. - C. 159-164.
  30. Кузнєцов М. І. До проблеми визначення індивідуальності авторського в науковій філологічній прозі. - C. 165-168.
  31. Липська І. І. Концепція створення навчального посібника з англійської мови для студентів-магістрів економічних спеціальностей. - C. 169-174.
  32. Матвіїв-Лозинська Ю. О. Позааудиторна діяльність як складова навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. - C. 175-179.
  33. Мацнєва О. А. Використання авторської комп’ютерної програми "Improve your listening skills” у навчанні аудіювання студентів мовних спеціальностей. - C. 180-185.
  34. Мединська С. І. Обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування при навчанні іноземних мов у немовних ВНЗ. - C. 186-190.
  35. Нагірняк М. Я. , Мачинська Н. І. Практичні аспекти організації навчального процесу у вищому навчальному закладi. - C. 191-196.
  36. Пісоцька О. О. Педагогічні технології діалогічної взаємодії викладачів і студентів. - C. 197-201.
  37. Прокопенко О. І. Організаційно-педагогічні особливості впровадження проектного методу в позакласну роботу учнів основної школи. - C. 202-207.
  38. Романко І. Г. Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. - C. 208-211.
  39. Русанова О. О., Гого В. Б. Історичні етапи формування методик навчання чужоземних мов, апробованих в університетах США й Канади. - C. 212-217.
  40. Саноцька Л. Г. Shifting the focus of the classroom: from teacher to student. - C. 218-222.
  41. Смолінська О. Є. Категорія організаційної культури у вищій педагогічній освіті: проблеми означення. - C. 223-228.
  42. Соколова К. В., Свириденко О. Г. Особливості побудови й використання посібника "подаємо статистичні матеріали англійською" в професійній підготовці студентів економічних спеціальностей. - C. 229-235.
  43. Сторчова Т. В. Розвиток системи вмінь і навичок студентів-германістів засобами латинської мови. - C. 236-241.
  44. Тарнопольський О. Б., Дегтярьова Ю. В. Автентичність навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. - C. 242-245.
  45. Телегіна Г. В. Проблемні аспекти хронобіологічної дезадаптації майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби та шляхи її корекції. - C. 246-250.
  46. Товканець Г. Роль мовної підготовки у формуванні комунікативної компетентності майбутнього фахівця економічного спрямування у вищих навчальних закладах Чехії. - C. 251-256.
  47. Шевчук О. Д. Современные модели обучения письменной речи. - C. 257-261.
  48. Шуневич Б. І. Інтегрована схема класифікації моделей дистанційного навчання. - C. 262-267.
2011
№ 5(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського