Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73405/2019/25<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого : зб. наук. пр..- Київ Naukovij vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo- Титул.
- Зміст.
- Клековкін О. Ю. Портрет митця: предмет дослідження у жанровому пограниччі. - C. 7-14.
- Шестакова Д. В. Вистава С. Данченка "Дядя Ваня" на сцені Національного академічного драматичного театру імені І. Франка: контекстуальний погляд. - C. 15-19.
- Міщенко М. А. Творчий шлях В. Г.Магара (До 90-річчя з дня заснування Запорізького академічного українського музично-драматичного театру). - C. 20-26.
- Шаповалова Ю. С. Витоки циркового мистецтва на українських землях. - C. 27-32.
- Гриненко C. М. Гітарні конкурси та фестивалі в українському музичному просторі кінця ХХ ст. — початку ХХІ ст. - C. 33-36.
- Захарченко Є. А. Особливості діяльності приватних театрів Франції. - C. 37-42.
- Сидорчук Т. А. Кіноальбом "Українські пісні на екрані" (1936)як підґрунтя сучасного кліпу на українському телебаченні. - C. 44-49.
- Марченко C. М. Забутий ювілей серіалу "Невідома Україна:нариси нашої історії" — як показник стану неігрового кіно, медіа, кіноосвіти, суспільства. - C. 50-60.
- Братерська-Дронь М. Т. Фільми про дітей, для дітей і не тільки для дітей. - C. 61-67.
- Брюховецька Л. І. Вадим Іллєнко й еволюція кінозображення. - C. 68-82.
- Журавльова Т. В. Екранні інтерпретації драми Т. Шевченка "Назар Стодоля" у полі міжтекстових взаємин. - C. 83-89.
- Мусієнко О. С. Фентезі як неоміф у кінематографі. - C. 90-100.
- Марченко В. В., Помазков Ю.В. Класифікація типів та прийомів монтажу за принципом мотивації зміни кадру. - C. 101-108.
- Станіславська К. І. Музичний лейтмотив у кінофільмі: особливості тлумачення, функції, семантика. - C. 109-114.
- Канівець І. А. Проблема створення ідеальної платформи для варіативних екранних творів. - C. 115-121.
- Бут О. В. Історія успіху кіномузики як компонента образної структури сучасного фільму. - C. 122-126.
- Тернова М. В. Культурологія та мистецтвознавство в структурі сучасної української гуманістики. - C. 128-133.
- Грабарчук О. М. До питання історичного розвитку аудіовізуальної медіакультури. - C. 134-137.
- Оніщенко О. І. Теоретична спадщина Шарля Бодлера у перспективі часу. - C. 138-145.
- Максименко К. А. Еволюція французького хореографічного мистецтва XVII–ХІХ століть: системний підхід. - C. 146-149.
- Кобзар Т. В. "Сценічна мова": до питання необхідності оновлення методики викладання на сучасному етапі. - C. 151-155.
- Сітенко Т. В. Київські сторінки творчої біографії Є. Мусатової-Кульженко. - C. 156-163.
- Короткова Р. І. Формування техніки мовлення як умова розвитку мовленнєвої майстерності студентів. - C. 164-168.
- Росляк Р. В. "Особливо цінних і визначних фільмів Одеська фабрика ні за цей період, ні раніше не випустила…". - C. 170-178.
- Наумова Л. М. Мусієнко О. С. Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття. - C. 180-183.
- Росляк Р. В. Історія українського кіно 1920-х років. Хрестоматія.Кінематографічні студії. - C. 184-185.
- Відомості про авторів. - C. 186-187.
- До уваги авторів. - C. 188-189.
| 2019 | | Вип. 25
|
|
|
|