Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73405/2023/32<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого : зб. наук. пр..- Київ Naukovij vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu teatru, kìno ì telebačennâ ìm. Ì.K. Karpenka-Karogo- Титул.
- Зміст.
Сценічне мистецтво
- Пахарчук О. С., Полонський В. Г. Актуальні питання організаційно-творчої діяльності театрів України у період воєнного стану. - C. 10-17.
- Гринишина М. О. Новітня музикологія театру Леся Курбаса 1910–1930-х років. - C. 18-29.
- Струтинський Б. Д. Український театр під час російсько-української війни: зміни, проблеми, тенденції. - C. 30-35.
- Овчієва Л. П. Сценічне втілення п’єс раннього модернізму на сцені Першого стаціонарного театру Миколи Садовського у Києві на початку ХХ століття. - C. 36-42.
- Сільченко Т. І. Художня виразність, уява і фантазія як цільові установки розвитку пластики рук у навчальному процесі. - C. 43-49.
- Шестакова Д. В. Концепт тілесності у театрі французького класицизму. - C. 50-55.
- Абрамович О. О., Ліпатов К. О. Сценічне та екранне мистецтва: форми інтеграції в сучасному соціокультурному середовищі. - C. 56-62.
- Задорожня Д. В. Моносистемність та полісистемність вистав сучасного театру ляльок України (на прикладі сценографії Віри Задорожньої). - C. 63-69.
- Слуцький В. С. Український театр і війни. Історія та сьогодення. - C. 70-74.
Аудіовізуальне мистецтво
- Мусієнко О. С. Кінематограф за Метцем: "Цей смутний об’єкт бажань. - C. 76-87.
- Черков Г. А. "Одинадцятий" Дзиґи Вертова та "Іван" Олександра Довженка. Авторське осмислення індустріальної доби в кіноестетиці 1920–1930-х рр.. - C. 88-92.
- Журавльова Т. В. Українське екранне мистецтво початку ХХІ століття в процесі національної ідентифікації. - C. 93-100.
- Сушко П. М. Особливості підготовки продюсерів аудіовізуального мистецтва та виробництва: світовий досвід для України. - C. 101-107.
- Погребняк Г. П. Цирк як форпост національного спротиву. Авторський режисерський погляд. - C. 108-117.
- Станіславська К. І. Мистецьке, художнє, візуальне, видовищне: до питання базової термінології в естетичній царині сучасної культури. - C. 118-123.
- Цзівень Чжан Феномен фільмів бойових мистецтв у китайському кінематографі. Традиції, стилістика, провідні митці. - C. 124-132.
- Курбанов Г. О. Особливості розвитку жанру кіберпанк в японському кіно та інших видах мистецтва. - C. 133-138.
- Стулій А. І. Тенденції творчих та технологічних мультимедійних рішень в українських документальних фільмах 2010-2020-х років. - C. 139-144.
Культурологія
- Оніщенко О. І. "Постіронія" як структурний елемент комічного: метамодерністська модель. - C. 146-153.
- Троєльникова Л. О. "Політес Просвітництва" Філіпа Рено і французький культурно-просвітницький ландшафт: культурологічний "ескіз". - C. 154-163.
- Тернова М. В. Робін Джордж Колінгвуд як інтерпретатор "Істориків Ренесансу". - C. 164-170.
- Литвиненко А. І. Еволюція жанру автобіографії у європейській культурі. - C. 171-176.
Бібліографія
- Грицук В. І. Брюховецька Л., Котенок В., Канівець А. Актори в битві за Україну: воїни, волонтери, благодійники. Кінематографічні студії. Випуск п’ятнадцятий / наук. ред. Лариса Брюховецька. Київ: редакція журналу "Кіно-Театр"; ТОВ "7БЦ", 2023. 318 с.. - C. 178-179.
- Марченко С. М. Лариса Брюховецька. Національне кіно з європейським світоглядом. Кінематографічні студії. Випуск чотирнадцятий. Київ: 7БЦ. Редакція журналу "Кіно-Театр", 2022. 196 с.. - C. 180-182.
- Відомості про авторів. - C. 183-184.
- До уваги авторів. - C. 185.
- Вихідні відомості.
| 2023 | | Вип. 32
|
|
|
|