Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2009/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Спадщина видатних полтавських педагогів у вихованні сучасної молоді

  4. Гриньова М. В., Бєляєва Н. В. Діяльність кафедри педагогічної майстерності в розвитку педагогічного краєзнавства Полтавщини. - C. 3-10.
  5. Гриценко Л. И. Методологические основы педагогической работы с детьми "группы риска" (на примере опыта А. С. Макаренко). - C. 10-16.
  6. Хоменко А. В. Професійна компетентність учителя в контексті духовно-моральної парадигми виховання Г. Ващенка. - C. 16-23.
  7. Пивовар Н. М. Достояние прошлого – в практику современности. - C. 23-27.
  8. Малаканова Л. В., Безсонова В. О. Актуальність ідеї В. І. Вернадського в духовному гармонійному розвитку особистості. - C. 27-30.
  9. Пархета Л. П. Історіографія вивчення спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 31-37.
  10. Яковенко К. Ю. Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 37-41.
  11. Шиловська М. О. Значення педагогічної спадщини Григорія Ващенка в контексті формування соціокультурної компетенції майбутніх педагогів. - C. 41-47.
  12. Добридень А. В. Проблема самостійного пошуку інформації у педагогічній спадщині В. Сухомлинського та А. Макаренка. - C. 47-51.
  13. Дяченко-Богун М. М. Концептуальні погляди В. І. Вернадського як основа природоохоронного виховання. - C. 51-54.
  14. Терещенко О. В. Збірник текстів для диктантів і переказів (за творами А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського). - C. 55-60.
  15. Дзюба Р. Д., Дзюба Я. В. Виховання молоді на основі національно – культурних традицій українського народу. - C. 61-64.
  16. Корягіна Н. В. Втілення ідей В. І. Вернадського у використанні дослідницьких методів при викладанні курсу. - C. 64-68.
  17. Панасенко Т. В. Упровадження ідей В. І. Вернадського в навчально-виховний процес викладання курсу "Біосферологія". - C. 68-71.
  18. Яланська С. П., Оніпко В. В. Організація самостійної та індивідуальної роботи майбутніх учителів біології. Ідеї В. О. Сухомлинського. - C. 72-75.
  19. Бородина Н. К., Полежаев Д. В. Гуманитарное знание и духовность в контексте экзистенциальных технологий. - C. 75-78.
  20. Москаленко О. М. Педагогічне краєзнавство на Полтавщині: теоретичні основи поняття. - C. 79-83.
  21. Рябуха А. Ю., Кривошапка І. В. Використяння педагогічної спадщини М. В. Остроградського у підготовці майбутніх учителів фізики. - C. 83-86.
  22. Духовні цінності спадщини видатних полтавських педагогів

  23. Пащенко В. О. Національна ідея в поглядах Софії Русової. Полтавський період її формування. - C. 87-90.
  24. Сявавко Є. І., Файник Т. М. Народознавча культура як складова педагогічної культури М. Остроградського та його послідовників. - C. 91-95.
  25. Крамущенко Л. В. Педагогічні погляди В. Г. Короленка. - C. 96-100.
  26. Цина А. Ю. Духовні складові особистісно орієнтованого виховання в українській християнській персонології Григорія Ващенка. - C. 100-105.
  27. Демиденко Т. П. Служив Батьківщині пером і багнетом (матеріали до наукової біографії Л. Бразова). - C. 106-109.
  28. Титаренко В. П. Науковець–етнограф кінця ХІХ – початку ХХ століття Олена Пчілка. - C. 110-113.
  29. Сулаєва Н. В. Творчість українського народу в спадщині Григорія Антоновича Нудьги. - C. 113-119.
  30. Дудник Н. В. Етнолінгвістичний зміст поеми І. П. Котляревського "Енеїда". - C. 119-123.
  31. Шевченко О. М. Вплив мистецтва на культурний розвиток особистості: погляди діячів української культури. - C. 124-127.
  32. Гук О. В. Питання освіти молоді у педагогічній спадщині Григорія Ващенка. - C. 127-131.
  33. Юркова Т. Ф. Проблема ціннісного ставлення до природи в науково-педагогічному доробку. - C. 132-136.
  34. Черненко В. О. Педагогічні ідеї про національну школу і виховання у творчій спадщині Лесі Українки. - C. 136-140.
  35. Закалюжний В. М. Феномен геологічної школи академіка В. І. Вернадського. - C. 140-143.
  36. Шебитченко А. П., Блоха Я. Е. Этическая глубина фантазии духа Н. В. Гоголя. - C. 143-145.
  37. Педагогічна майстерність як творча активність викладача

  38. Танько Т. П. Розвиток творчого потенціалу педагога в умовах модернізації системи післядипломної педагогічної освіти. - C. 146-149.
  39. Тарасевич Н. М. Тріумф педагогічної поеми. - C. 150-152.
  40. Макарчук В. В. А. С. Макаренко і феномен соціального сирітства. - C. 153-157.
  41. Краева Л. И., Краева И. Ю. Внедрение идей педагогического мастерства в этнопедагогическую подготовку студентов. - C. 157-161.
  42. Федій О. А. Естетотерапевтичний концепт педагогічної системи В. О. Сухомлинського у змісті професійної підготовки сучасного педагога. - C. 161-168.
  43. Волик Л. В. Специфіка підготовки майбутніх фахівців соціально - педагогічної сфери до анімаційної діяльності у Німеччині та Швейцарії. - C. 168-175.
  44. Московець Л. П. Сучасний стан феномену соціального сирітства. - C. 175-179.
  45. Микитюк І. А. Актуальність ідей А. С. Макаренка щодо педагогічної культури вчителя в сучасній культурно-освітній ситуації. - C. 180-183.
  46. Момот Ю. В. Сучасні підходи до впровадження проектної технології у навчально-виховний процес закладів середньої освіти. - C. 184-190.
  47. Попова Н. Ю. Духовно-моральні основи статевого виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 190-194.
  48. Єрмаков В. М. Педагогічна техніка як найважливіша складова професійної майстерності в творчій спадщині А. С. Макаренка. - C. 194-197.
  49. Тараненко І. В. Оздоровчий та виховний потенціал нетрадиційних видів гімнастики. - C. 197-201.
  50. Кононец Н. В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників. - C. 202-210.
  51. Колос Ю. З. Особистісно орієнтований підхід до формування інформаційно-технологічних компетентностей майбутніх перекладачів. - C. 210-214.
  52. Грицька Т. С. Вплив професійної компетентності педагога на формування ключових компетентностей учнів у контексті ідей А. С. Макаренка. - C. 215-219.
  53. Технологія професійного управління навчальним закладом

  54. Ткаченко А. В. Деякі аспекти формування управлінського професіоналізму А. С. Макаренка в "горьківський" період його педагогічної творчості. - C. 220-227.
  55. Гладкова В. М., Лапшина М. І. Директор школи як лідер змін. - C. 227-232.
  56. Біда О. А., Савченко О. П. Організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 233-235.
  57. Єфімова В. М. Феномен аномії у професійній підготовці вчителя природничих дисциплін до збереження здоров’я учнів. - C. 236-241.
  58. Мурована Н. М. Цільовий підхід як основа концепції педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів в інститутах післядипломної педагогічної освіти. - C. 242-246.
  59. Васильченко О. В. Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громади. - C. 246-250.
  60. Албул І. В. Значення досвіду адміністративної діяльності В. Сухомлинського у становленні теорії управління. - C. 250-254.
  61. Кращенко Ю. П. Особливості організації системи студентського самоврядування. - C. 255-262.
  62. Гладкова В. М., Федотова Ю. В. Функції управлінської діяльності менеджера освітньої установи. - C. 263-266.
  63. Ногінська А. О. Роль сучасного керівника у формуванні корпоративної культури. - C. 267-271.
  64. Гончаренко З. І. Спадщина В. Сухомлинського у становленні сучасної школи. - C. 272-276.
  65. Гончарова Н. В. Діяльність сучасних молодіжних об’єднань з позиції управлінсько–виховної практики А. С. Макаренка. - C. 276-280.
  66. Сас Н. М. Альтернативні джерела фінансування освіти. - C. 280-284.
  67. Книжкова полиця: рецензії, відзиви

  68. Гриньова М. В. Спадщина А. С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 р.р.. - C. 285-290.
  69. Ткаченко А. В. Посібник з макаренківської педагогіки. - C. 290-292.
  70. Наші автори. - C. 293-296.
2009
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського