Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2011/8(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Михайліченко М. В. Компетентністний підхід до підготовки керівників навчальних закладів. - C. 3-8.
  4. Радул В. В. Розвиток ідей Макаренка А. С. стосовно середовища життєдіяльності особистості. - C. 8-15.
  5. Вороненко О. В. Сучасний стан готовності керівників системи вищої освіти до управління трансфером технологій. - C. 15-21.
  6. Саннікова Н. Г. Проблемний аналіз в управлінні діяльністю освітнього закладу. - C. 21-26.
  7. Наумов Б. Н. Макаренко А. С. та цілісний підхід у педагогіці. - C. 26-30.
  8. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Диференціація та інтеграція в управлінні навчальними закладами. - C. 31-35.
  9. Вакуленко В. М. Методологічні аспекти професійної компетентності менеджера освіти. - C. 36-39.
  10. Нагаєв В. М. Технологічні засади управління самостійною та індивідуальною роботою студентів. - C. 40-45.
  11. Біда О. А. Підготовка майбутніх учителів до професійної орієнтації учнів. - C. 45-49.
  12. Романенко Ю. А. Основи організації моніторингу у вищому навчальному закладі. - C. 49-54.
  13. Бардінов О. В. Управління процесом ресоціанізації осіб спецконтингенту в педагогічній спадщині Макаренка А. С.. - C. 54-58.
  14. Беляєва Н. В. Урахування вікових особливостей у вихованні професійно-етичних якостей майбутніх магістрів-менеджерів. - C. 58-62.
  15. Бойченко К. В. Взаємодія школи та громади в управлінні школою: європейський досвід та українські перспективи. - C. 62-68.
  16. Бойченко М. А. Розвиток творчого потенціалу освітніх лідерів: британський досвід. - C. 69-74.
  17. Василенко Н. В. Теоретико - методичні засади формування соціокомунікативної компетентності керівників профільної школи. - C. 74-80.
  18. Вітебська П. В. Умови та етапи формування педагогічного оптимізму вихователя в педагогічному колективі (з досвіду А.С .Макаренка). - C. 80-84.
  19. Ганжа О. В. Роль самоврядування в соціально-професійному розвитку студента. - C. 84-90.
  20. Гнізділова О. А. Діяльність наукової школи професора Хрикова Є. М. у галузі управління навчальними закладами. - C. 91-97.
  21. Гора О. В. Освітнє середовище як фактор формування національної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. - C. 97-101.
  22. Грицькова Н. В. Формування мобільності майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 102-105.
  23. Дзигаленко Л. М. Практичний досвід розробки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання в 6-7 класах середньої загальноосвітньої школи. - C. 105-110.
  24. Добридень А. В. Педагогічна техніка вчителя у контексті ідей Макаренка А. С.. - C. 110-114.
  25. Долгова Н. О. Інноваційні комп'ютерні технології як засіб організації процесу фізичного виховання в університетах Польщі. - C. 114-118.
  26. Жихорська О. В. Корпоративне навчання персоналу класичних університетів: понятійно-термінологічний дискурс у контексті управлінської діяльності. - C. 118-122.
  27. Загородній С. П. Комплексна програма розвитку закладу як засіб здійснення інноваційної діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 122-128.
  28. Зарва О. М. Роль студентського самоврядуання у процесі морального виховання в університетах та коледжах США. - C. 128-133.
  29. Зелюк В. В. Сучасна адаптивна школа в контексті педагогіки Макаренка А. С.. - C. 134-138.
  30. Іваненко Л. О. Дистанційний курс "Культура здоров'я" як нововведення в змісті навчання й виховання. - C. 139-142.
  31. Ілалтдінова О. Ю. Розробка спадку Макаренка А. С. в контексті розвитку методології педагогіки (1950-1980р.). - C. 143-150.
  32. Камозіна Н. В. Управління загальноосвітніми навчальними закладами французької системи освіти закордоном. - C. 151-154.
  33. Ковальчук О. С. Забезпечення ефективності шкільного менеджменту через делегування повноважень. - C. 154-162.
  34. Козлова О. Г., Гавриленко І. І. Функції управління загальноосвітнім навчальним закладом у теоретичній спадщині Макаренка А. С.. - C. 162-167.
  35. Колос Ю. З., Пашко Л. Ф. Самоврядування в контексті теорії колективу Макаренка А. С.. - C. 168-171.
  36. Кононец Н. В. Оцінювання електронних підручників для індивідуалізації навчання студентів. - C. 172-176.
  37. Костенко Г. Г. Формування нової культури американської школи в контексті запровадження автономного шкільного менеджменту. - C. 177-182.
  38. Кравченко О. І. Методологічні засади управління розвитком дистанційного навчання в педагогічному університеті. - C. 182-187.
  39. Крамаренко А. М. Технології управління педагогічним процесом у вищій школі: теоретичний аспект. - C. 188-193.
  40. Кращенко Ю. П. Сучасне студентське самоврядування в контексті ідей Макаренка А.. - C. 194-199.
  41. Куліш С. М. Участь Харківської професури у створенні університетського статуту 1863 р.: спроба актуалізації історичного досвіду. - C. 199-204.
  42. Курмишева Н. І. Методологічні та практичні засади інноваційної діяльності педагога. - C. 204-207.
  43. Маріуц І. О. Управління освітою: досвід Румунії. - C. 208-212.
  44. Меттіні Е. Етика менеджменту у творчості Макаренка А. С. : шлях до розвитку особистості. - C. 213-217.
  45. Мірошніченко Т. В. Навчально-виховний потенціал "педагогічної пісочниці" у змісті професійної підготовки педагога. - C. 218-223.
  46. Москаленко А. М. Формування професійної етики майбутніх управлінців 223 навчальних закладів в умовах магістратури. - C. 223-229.
  47. Москаленко А. М. Симашко Ф. І. у традиціях управління та лідерства на Полтавській землі. - C. 230-234.
  48. Мельник О. Ф. Управлінський дискурс навчального процесу у вищому навчальному закладі. - C. 234-238.
  49. Осаволюк О. А. Історичні обриси становлення вчительських семінарій в Україні. - C. 239-243.
  50. Пінський О. О. Самостійна робота учнів та питання організації управлінської діяльності у сільських малокомплектних школах Харківщини. - C. 244-248.
  51. Сас Н. М., Приходько І. П. Необхідність перебудови фінансування в державному ВНЗ. - C. 248-254.
  52. Рябуха А. Ю. Підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування мультимедійних технологій. - C. 254-257.
  53. Свириденко О. О. Модель роботи тренера-викладача з виховання здорового способу життя підлітків у ДЮСШ. - C. 258-262.
  54. Сергеєва Л. М. Сучасні тенденції формування змісту підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ. - C. 262-266.
  55. Сердюк Т. В. Принцип "паралельної педагогічної дії" в сучасній педагогіці. - C. 266-270.
  56. Скиба Ю. А. Функціонально - змістовий аналіз управлінської діяльності майбутнього еколога. - C. 271-276.
  57. Сморочинська О. О. Соціокультурна компетенція як складова професійної підготовки майбутнього менеджера. - C. 277-281.
  58. Тараненко І. В. Проблеми виховання "важких" підлітків: сучасні тенденції. - C. 281-284.
  59. Токуєва Н. В. Використання ідей Макаренка А. в управлінській діяльності директора Гадяцької загальноосвітньої школи-інтернату іменіКочергіна Є. П.,Андрієвського М. (1962 - 1998 рр.). - C. 284-288.
  60. Уваровська О. В. Виховна система ВНЗ: нові підходи та технологіїї її реалізації. - C. 288-292.
  61. Федій О. А. Традиційні та інноваційні форми і методи в підготовці педагогів до естетотерапевтичної діяльності. - C. 293-298.
  62. Худенко О. М. Педагогічна майстерність як прояв індивідуального стилю професійної діяльності вчителя. - C. 298-301.
  63. Цина В. І. Вища освіта і Болонський процес як навчальний предмет. - C. 301-306.
  64. Чистякова І. А. Коопероване лідерство як управлінська технологія: досвід Великої Британії. - C. 306-312.
  65. Шалімова Т. І. Особливості реформування управління середньою освітою США другої половини XX ст. - поч. ХХІ ст.. - C. 313-318.
  66. Шарко В. В. Напрямки просвітницько-природоохоронної діяльності в позашкільних екологічних центрах Австралії. - C. 318-326.
  67. Штепа О. Г. Дидактична взаємодія в системі вивчення педагогічних дисциплін у ВНЗ. - C. 326-332.
2011
Вип. 8(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського