Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2012/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамова І., Багрій К. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів. - C. 3-6.
  4. Бондаренко Т. Використання інтерактивних методів навчання як засобу формування методичної компетентності у майбутніх вчителів біології. - C. 6-12.
  5. Бугайчук К. Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу МВС України в умовах дистанційного навчання. - C. 12-18.
  6. Бутенко В. Громадянське виховання студентів як пріоритетний напрям діяльності вищого технічного навчального закладу. - C. 18-26.
  7. Вихрущ Н. Особливості викладання географії у середніх школах України в 1890-1914 рр.. - C. 26-30.
  8. Вікторова М. Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльності. - C. 30-34.
  9. Волик Л. Генезис стану готовності педагогів до інноваційної діяльності. - C. 34-43.
  10. Гладкова В. Синергетичний професійний акмефʹючеринг як підстава для розробки авторської програми професійного самовдосконалення менеджера освітнього закладу. - C. 43-49.
  11. Горчакова О. Тренінг у підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до роботи в умовах полікультурного освітнього середовища. - C. 49-54.
  12. Гриньова М. Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації. - C. 55-60.
  13. Гриценко Л. Вимоги до педагога в інноваційному суспільстві. - C. 60-65.
  14. Довга Т. Філософсько-педагогічні роздуми в епістолярній спадщині А. С. Макаренка. - C. 66-70.
  15. Дяченко-Богун М. Вікова специфіка старшокласників як методична складова природоохоронного виховання. - C. 70-74.
  16. Єльникова Г. Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчання. - C. 74-79.
  17. Жданова-Неділько О. Особливості взаємин між учасниками навчального процесу при вивченні педагогічних дисциплін у вищій школі. - C. 79-84.
  18. Зелюк В. Формування емоційного інтелекту в контексті педагогіки А. С. Макаренка. - C. 84-87.
  19. Керекеша О., Барабаш Ю. Інтерактивна авторська технологія на допомогу роботі у літній мовній школі. - C. 88-91.
  20. Ковальчук О. Теоретичні аспекти управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах. - C. 92-96.
  21. Козинець І. Вхідні та вихідні потоки процесу "Формування змісту освітніх послуг" як складники науково - методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педагогічної діяльності. - C. 96-101.
  22. Кравчун Н. Вплив діяльночті видатних українських педагогів на формування організаторсько-педагогічної концепції Я. Ф. Чепіги. - C. 102-106.
  23. Кращенко Ю. Тренінг виховання лідерських якостей в полтавському молодіжному проекті "школа місцевого і студентського самоврядування "лідер майбутнього". - C. 107-113.
  24. Куліш С. Інститут приват-доцентури в університетах Російської імперії другої половини XIX – початок XXст. (на матеріалах Харківського університету). - C. 114-121.
  25. Лалак Н. Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзивного навчання. - C. 121-125.
  26. Лебеденко С. Виховання у студентському колективі і через колектив (із досвіду роботи Полтавського юридичного інституту).
  27. Меттіні Е. Антропологічна філософія в працях А.С. Макаренка: відповідь на питання формування особистості. - C. 130-135.
  28. Мирошник О., Тарасевич Н. Педагогічна майстерність: теорія і практика професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 136-140.
  29. Мірошніченко В. Інформаційно-комунікаційні технології як один із шляхів оволодіння педагогічною майстерністю. - C. 141-144.
  30. Мозговий В. Режисура педагогічної і театральної дії: спільне і відмінне. - C. 144-148 .
  31. Набока О. Концептуальні аспекти застосування професійно орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. - C. 148-153.
  32. Москаленко В., Яворовський О., Хайтович М. Основні напрямки оптимізації навчальної діяльності в сучасному вищому медичному навчальному закладі. - C. 154-159.
  33. Оніпко В. Структура змісту підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до реалізації біотехнологічного профілю у ЗНЗ. - C. 159-166.
  34. Ордіна Л. Активізація творчої діяльності особистості як чинник формування культуротворчого середовища ВНЗ. - C. 166-172.
  35. Осадча І. Розробка нормативно-правового забезпечення педагічних працівників у незалежній Україні. - C. 172-176.
  36. Павленко В. Інновації в управлінні навчальними закладами. - C. 176-181.
  37. Панасенко Е. Принципи організації та проведення педагогічного експеременту (1945 – 1991 рр.). - C. 181-187.
  38. Пилипчук В. Психологічна складова гуманного спрямування педагогіки. - C. 187-192.
  39. Пліско Є. Особистість педагога як фактор агресивної поведінки сучасних підлітків. - C. 193-196.
  40. Поліщук О. Праксеологічний аспект управління правовим вихованням учнів 5 – 6 класів шкіл-інтернатів. - C. 196-201.
  41. Попова Т., Павленко А. Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти. - C. 201-207.
  42. Радул В. Студентське самоврядування як один із засобів ефективного розвитку особистості. - C. 208-216.
  43. Рендюк С. Вища математична освіта в сучасних умовах і інноваційні технології. - C. 217-222.
  44. Саврасова-В’юн Т. Дослідження громадянської активності старшокласників. - C. 222-228 .
  45. Самодрин А. Педагогічна організація освіти України. - C. 228-232.
  46. Самсонова О. Рекомендації щодо вдосконалення положення про раду студентського наукового товариства вищого навчального закладу. - C. 233-239.
  47. Саннікова Н., Шакуто О. Науково-методична робота з педагогами як умова їх педагогічної майстерності. - C. 239-243.
  48. Сас Н. Філософсько-методологічні тенденції підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління. - C. 244-249.
  49. Сіткар С. Технологія підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту до організації педагогічного діагностування: аналіз моделі. - C. 250-256.
  50. Смирнов В. Наукова спадщина А. С. Макаренка у новітній інформаційній педагогіці. - C. 256-262.
  51. Сорокіна Г., Малаканова Л. Управління загальноосвітнім навчальним закладом в контексті особистісно орієнтованого підходу. - C. 263-266.
  52. Стельмах Н., Єпур М. Майстерність педагога в попередженні вступу підлітків до молодіжних субкультур. - C. 266-271.
  53. Степанюк К. Дослідницька компетентність як складова дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 272-275.
  54. Стрілецька С. Педагогічні прийоми корекції дисграфічних помилок англійського письма. - C. 276-279.
  55. Тадеєва М. Рада Європи як прискорювач якісних змін у сучасній шкільній іншомовній освіті. - C. 280-285 .
  56. Танько Т. Профорієнтаційна робота як вагома складова діяльності кафедр педагогічних ВНЗ. - C. 286-290.
  57. Ткаченко А. Аналіз особливостей професійного самовизначення вихованців дитячої трудової комуни імені Ф. Е. Дзержинського. - C. 291-299.
  58. Тринус О. О. Музиченко про головні принципи навчання. - C. 299-303.
  59. Хоружа Р., Каліновський Д. Управління процесами функціонування ВНЗ. - C. 303-307.
  60. Цибулько Л. Педагогічні умови гуманізації відносин між педагогами школи-інтернату та вихованцями-сиротами. - C. 307-310.
  61. Цина А. Соціальне партнерство як принцип законодавчого та нормативно-правового забезпечення охорони праці в галузі освіти. - C. 310-315.
  62. Чарченко П. Теоретичні підходи до структури комунікативних здібностей. - C. 315-318.
  63. Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії. - C. 319-324.
  64. Шевчук В. В. Ф. Моргун як один із лідерів вітчизняного макаренкознавства (до 65-річчя з дня народження). - C. 324-328.
  65. Шеремет М. Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи. - C. 328-333.
  66. Шестопалюк О. Удосконалення внутрішньої структури університету. - C. 333-339.
  67. Ящук І. Етична аксіологія як основа виховання сучасної студентської молоді. - C. 340-345.
2012
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського