Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2012/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Адамова І., Багрій К. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів. - C. 3-6.
- Бондаренко Т. Використання інтерактивних методів навчання як засобу формування методичної компетентності у майбутніх вчителів біології. - C. 6-12.
- Бугайчук К. Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу МВС України в умовах дистанційного навчання. - C. 12-18.
- Бутенко В. Громадянське виховання студентів як пріоритетний напрям діяльності вищого технічного навчального закладу. - C. 18-26.
- Вихрущ Н. Особливості викладання географії у середніх школах України в 1890-1914 рр.. - C. 26-30.
- Вікторова М. Професійна спрямованість учителя музики – основа його педагогічної діяльності. - C. 30-34.
- Волик Л. Генезис стану готовності педагогів до інноваційної діяльності. - C. 34-43.
- Гладкова В. Синергетичний професійний акмефʹючеринг як підстава для розробки авторської програми професійного самовдосконалення менеджера освітнього закладу. - C. 43-49.
- Горчакова О. Тренінг у підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до роботи в умовах полікультурного освітнього середовища. - C. 49-54.
- Гриньова М. Саморегуляція як основа розв’язування педагогічної ситуації. - C. 55-60.
- Гриценко Л. Вимоги до педагога в інноваційному суспільстві. - C. 60-65.
- Довга Т. Філософсько-педагогічні роздуми в епістолярній спадщині А. С. Макаренка. - C. 66-70.
- Дяченко-Богун М. Вікова специфіка старшокласників як методична складова природоохоронного виховання. - C. 70-74.
- Єльникова Г. Теоретико-методологічні аспекти дослідження профільного навчання. - C. 74-79.
- Жданова-Неділько О. Особливості взаємин між учасниками навчального процесу при вивченні педагогічних дисциплін у вищій школі. - C. 79-84.
- Зелюк В. Формування емоційного інтелекту в контексті педагогіки А. С. Макаренка. - C. 84-87.
- Керекеша О., Барабаш Ю. Інтерактивна авторська технологія на допомогу роботі у літній мовній школі. - C. 88-91.
- Ковальчук О. Теоретичні аспекти управління інноваційною діяльністю у вищих навчальних закладах. - C. 92-96.
- Козинець І. Вхідні та вихідні потоки процесу "Формування змісту освітніх послуг" як складники науково - методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педагогічної діяльності. - C. 96-101.
- Кравчун Н. Вплив діяльночті видатних українських педагогів на формування організаторсько-педагогічної концепції Я. Ф. Чепіги. - C. 102-106.
- Кращенко Ю. Тренінг виховання лідерських якостей в полтавському молодіжному проекті "школа місцевого і студентського самоврядування "лідер майбутнього". - C. 107-113.
- Куліш С. Інститут приват-доцентури в університетах Російської імперії другої половини XIX – початок XXст. (на матеріалах Харківського університету). - C. 114-121.
- Лалак Н. Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзивного навчання. - C. 121-125.
- Лебеденко С. Виховання у студентському колективі і через колектив (із досвіду роботи Полтавського юридичного інституту).
- Меттіні Е. Антропологічна філософія в працях А.С. Макаренка: відповідь на питання формування особистості. - C. 130-135.
- Мирошник О., Тарасевич Н. Педагогічна майстерність: теорія і практика професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 136-140.
- Мірошніченко В. Інформаційно-комунікаційні технології як один із шляхів оволодіння педагогічною майстерністю. - C. 141-144.
- Мозговий В. Режисура педагогічної і театральної дії: спільне і відмінне. - C. 144-148 .
- Набока О. Концептуальні аспекти застосування професійно орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. - C. 148-153.
- Москаленко В., Яворовський О., Хайтович М. Основні напрямки оптимізації навчальної діяльності в сучасному вищому медичному навчальному закладі. - C. 154-159.
- Оніпко В. Структура змісту підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до реалізації біотехнологічного профілю у ЗНЗ. - C. 159-166.
- Ордіна Л. Активізація творчої діяльності особистості як чинник формування культуротворчого середовища ВНЗ. - C. 166-172.
- Осадча І. Розробка нормативно-правового забезпечення педагічних працівників у незалежній Україні. - C. 172-176.
- Павленко В. Інновації в управлінні навчальними закладами. - C. 176-181.
- Панасенко Е. Принципи організації та проведення педагогічного експеременту (1945 – 1991 рр.). - C. 181-187.
- Пилипчук В. Психологічна складова гуманного спрямування педагогіки. - C. 187-192.
- Пліско Є. Особистість педагога як фактор агресивної поведінки сучасних підлітків. - C. 193-196.
- Поліщук О. Праксеологічний аспект управління правовим вихованням учнів 5 – 6 класів шкіл-інтернатів. - C. 196-201.
- Попова Т., Павленко А. Культурно-історичні концепції і дидактичні проблеми проектування змісту сучасної природничо-наукової освіти. - C. 201-207.
- Радул В. Студентське самоврядування як один із засобів ефективного розвитку особистості. - C. 208-216.
- Рендюк С. Вища математична освіта в сучасних умовах і інноваційні технології. - C. 217-222.
- Саврасова-В’юн Т. Дослідження громадянської активності старшокласників. - C. 222-228 .
- Самодрин А. Педагогічна організація освіти України. - C. 228-232.
- Самсонова О. Рекомендації щодо вдосконалення положення про раду студентського наукового товариства вищого навчального закладу. - C. 233-239.
- Саннікова Н., Шакуто О. Науково-методична робота з педагогами як умова їх педагогічної майстерності. - C. 239-243.
- Сас Н. Філософсько-методологічні тенденції підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління. - C. 244-249.
- Сіткар С. Технологія підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту до організації педагогічного діагностування: аналіз моделі. - C. 250-256.
- Смирнов В. Наукова спадщина А. С. Макаренка у новітній інформаційній педагогіці. - C. 256-262.
- Сорокіна Г., Малаканова Л. Управління загальноосвітнім навчальним закладом в контексті особистісно орієнтованого підходу. - C. 263-266.
- Стельмах Н., Єпур М. Майстерність педагога в попередженні вступу підлітків до молодіжних субкультур. - C. 266-271.
- Степанюк К. Дослідницька компетентність як складова дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 272-275.
- Стрілецька С. Педагогічні прийоми корекції дисграфічних помилок англійського письма. - C. 276-279.
- Тадеєва М. Рада Європи як прискорювач якісних змін у сучасній шкільній іншомовній освіті. - C. 280-285 .
- Танько Т. Профорієнтаційна робота як вагома складова діяльності кафедр педагогічних ВНЗ. - C. 286-290.
- Ткаченко А. Аналіз особливостей професійного самовизначення вихованців дитячої трудової комуни імені Ф. Е. Дзержинського. - C. 291-299.
- Тринус О. О. Музиченко про головні принципи навчання. - C. 299-303.
- Хоружа Р., Каліновський Д. Управління процесами функціонування ВНЗ. - C. 303-307.
- Цибулько Л. Педагогічні умови гуманізації відносин між педагогами школи-інтернату та вихованцями-сиротами. - C. 307-310.
- Цина А. Соціальне партнерство як принцип законодавчого та нормативно-правового забезпечення охорони праці в галузі освіти. - C. 310-315.
- Чарченко П. Теоретичні підходи до структури комунікативних здібностей. - C. 315-318.
- Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії. - C. 319-324.
- Шевчук В. В. Ф. Моргун як один із лідерів вітчизняного макаренкознавства (до 65-річчя з дня народження). - C. 324-328.
- Шеремет М. Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи. - C. 328-333.
- Шестопалюк О. Удосконалення внутрішньої структури університету. - C. 333-339.
- Ящук І. Етична аксіологія як основа виховання сучасної студентської молоді. - C. 340-345.
| 2012 | | Вип. 9
|
|
|
|