Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2015/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бухун А. Досвід громадянської освіти військово-службовців в арміях передових країн світу. - C. 3-12.
- Гнізділова О. Життєвий шлях та наукова діяльність академіка Івана Андрійовича Зязюна. - C. 13-19.
- Гриньова В. Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молоді. - C. 20-28.
- Гриньова М. Розвиток конкурентних переваг діяльності колективу Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка засобами фінансового забезпечення. - C. 28-38.
- Грицай Н. Методична підготовка майбутніх учителів біології в університетах Республіки Польща. - C. 38-47.
- Гриценко Л. Формирование стереотипов психической активности в коллективах А. С. Макаренко. - C. 48-55.
- Дудка І. Патріотичне виховання студентської молоді як складова громадської діяльності вищого навчального закладу. - C. 56-63.
- Дяченко-Богун М. Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. - C. 64-70.
- Журавльова Л., Кучеренко Т. Вплив усної народної творчості на формування культури мовлення дітей дошкільного віку. - C. 71-76.
- Зелюк В. Профільна компетентнісно орієнтована освіта в контексті педагогічної спадщини А. С. Макаренка. - C. 77-85.
- Ільченко О. Роль княгині Єлизавети Воронцової в організації благодійності на півдні України. - C. 86-92.
- Ісаєнко Т., Мартинюк В. Виховне середовище як фактор формування моральної культури особистості. - C. 93-103.
- Іщенко В. Готовність до професійного самовдосконалення студентів як фактор забезпечення високої якості освіти. - C. 103-110.
- Іщенко С. Інтерактивні технології підготовки курсантів до виховної роботи з особовим складом. - C. 110-115.
- Коваль П. Гуманістична спрямованість мистецтва у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 116-122.
- Колос Ю., Пашко Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка в контексті акмеологічної освіти. - C. 123-128.
- Кравченко Д. Соціокультурні тенденції впровадження традиційних аспектів розвитку педагогічної майстерності вчителя історії в сучасному ВНЗ. - C. 129-137.
- Кращенко Ю. Виховний потенціал системи студентського самоврядування. - C. 138-146.
- Куліш С. Зародження науки в Харківському університеті (перша чверть ХІХ ст.). - C. 146-154.
- Кундій Ж. Становлення та розвиток педагогічних поглядів Миколи Скліфосовського. - C. 155-161.
- Кушнір В. Проблема поєднання фундаментального і інноваційного при навчанні математики у вищих навчальних закладах. - C. 161-171.
- Марченко О. Модель педагогічної системи формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю. - C. 172-179.
- Міненок А. Формування інформаційно-дидактичного-середовища дисципліни "Методика навчально-освітньої галузі "Суспільствознавство"". - C. 180-188.
- Назаренко Т. Шкільна географія як засіб формування національно-патріотичної свідомості учнів. - C. 189-196.
- Нестеренко А., Покалюк В., Майборода А. Методика формування професійної готовності майбутніх фахівців пожежної безпеки до проведення профілактичної роботи у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 197-203.
- Овчаренко О., Криворучко Т. До питання координації викладання біології на підготовчому відділенні та медичної біології на І курсі ВНМЗ. - C. 204-209.
- Омельяненко О. Виховання дисциплінованості як основи спортивного тренування учнів. - C. 210-217.
- Оніпко В. Організація навчально-дослідницької діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. - C. 218-224.
- Ордановська О. Підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до використання тестових технологій. - C. 225-230.
- Орлова Л. Створення сприятливого освітнього середовища у вищому навчальному закладі. - C. 231-237.
- Рідкозубова С. Організація педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами-іноземцями вищих технічних навчальних закладів. - C. 238-244.
- Роганов М. Технологічна культура в педагогічній освіті. - C. 244-250.
- Сопівник Р., Пабат В. Розвиток ідей про виховання особистості в добу Нового часу (ХVІ ХІХ ст.). - C. 250-258.
- Ткаченко А. Пропедевтичний етап професійного становлення А. С. Макаренка. - C. 259-267.
- Ткаченко З. Формування вокальних навичок майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з постановки голосу. - C. 268-273.
- Фефілова Т., Саєнко Ю. Використання сучасних інноваційних технологій у початковій школі. - C. 274-281.
- Хиллиг Г. Как я открыл педагога Макаренко. - C. 281-283.
- Хоменко П. Реалізація методики професійно-орієнтувальної природничонаукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури у курсі "Біомеханіка". - C. 284-291.
- Черчата Л. Методична компетентність майбутнього вчителя-філолога: аспекти формування. - C. 292-299.
- Шевченко Ю., Шляніна Ю. Інтегративна технологія як засіб формування основ національної свідомості молодших школярів. - C. 300-306.
- Школяр С. Аспекти підготовки фахівців до опрацювання та аналізу базових інформаційних потоків у ринковому середовищі. - C. 306-313.
- Яцинік А. Самоменеджмент керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 313-319.
| 2015 | | Вип. 16
|
|
|
|