Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2016/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Арканова А. Екологічні дослідження в контесті професійної підготовки майбутнього еколога. - C. 5-9.
- Бардінов А. Допоміжні організаційні форми як потужні засоби професійно-педагогічної підготовки гувернерських кадрів в Україні (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 10-14.
- Бескровный О., Тернов С. Особливості формування інформаційно-аналітичної компетентності правників. - C. 15-20.
- Боловацька Ю. Роль волонтерської діяльності в адаптації студентів-переселенців до університетського середовища. - C. 21-25.
- Васильєва Н. Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів. - C. 26-31.
- Ворона П. Методологічні особливості управління інвестиційними проектами у змісті підготовки менеджера проектної діяльності. - C. 32-39.
- Гомля Л. Самостійна робота студентів при вивченні курсу "Еволюційне вчення". - C. 39-45.
- Гончарова Є. Формування фахової компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 45-52 .
- Горохова Г. Формування професійної мотивації майбутніх інженерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. - C. 53-59.
- Гриньова В. Сміхотерапія як оздоровча технологія студентської молоді. - C. 60-65.
- Гриньова М., Ткаченко А. Феноменологія студентського віку і проблема соціальної адаптації. - C. 66-73.
- Денисовець Т. Сімя як один із чинників виховання здорового способу життя. - C. 74-79.
- Деньга Н. Тренінг як засіб розвитку професійної рефлексії педагога. - C. 79-85.
- Дзекун Ю. Психолого-педагогічні чинники розвитку творчого потенціалу майбутнього менеджера в економічному виші. - C. 85-90.
- Довга Т. Іміджеві акценти в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. - C. 90-96.
- Драгунова В. Впровадження інноваційного менеджменту в закладах освіти. - C. 96-101.
- Дубінка М. Орієнтація викладача на професійні цінності – основа його професійного самовизначення. - C. 101-108.
- Дудка І. До проблеми залучення студентської молоді до університетської громадської діяльності. - C. 108-112.
- Єланцева І. Форми та методи діяльності соціально-педагогічних служб для дітей шкільного віку в Україні в 20-ті – 90-ті р. ХХ століття. - C. 113-118.
- Жамардій В. Теоретичне обґрунтування методичної системи застосування фітнес-технологій на заняттях із фізичного виховання студентів. - C. 118-122.
- Заїчко А. Підготовка майбутніх учителів початкової освіти до використання бібліотерапевтичних технік у професійній діяльності. - C. 123-130.
- Ільченко В., Гуз К. Про завдання освіти на сучасному етапі розвитку вітчизняного суспільства. - C. 130-135.
- Ісаєва С. Метод безпрограшного розв’язання конфліктів і його використання для подолання конфліктних ситуацій між викладачем і студентами у вищому навчальному закладі. - C. 135-141.
- Іщенко В. Самоменеджмент і його роль у досягненні цілей людини. - C. 141-146.
- Касьянова О. Педагогічна експертиза успішності студентів як передумова створення системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти. - C. 146-153.
- Корносенко О. Організаційно-методичні аспекти підготовки майбутнього фітнес-тренера. - C. 153-160.
- Кравець Р. Аксіологічний підхід у полікультурній освіті майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях іноземної мови. - C. 160-165.
- Кращенко Ю. Зміст та форми педагогічного супроводу адаптації студентів-переселенців до університетського життя. - C. 165-169.
- Кузнецова О. Тенденції модернізації іншомовної освіти в європейському освітньому просторі. - C. 170-176.
- Кузьмич В. Показники, критерії та рівні виховання гуманного відношення до людини у майбутніх педагогів. - C. 176-180.
- Майоренко В., Мартусь Е. Методика впровадження театралізованих ігор для розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 181-187.
- Макаренко В. Критерії сформованості фахових компетентностей майбутніх лікарів у процесі природничо-наукової підготовки. - C. 188-194.
- Макаренко О. Структура дослідницької компетентності майбутніх лікарів. - C. 195-200.
- Максименко Н. Розвиток критичного мислення в студентів при вивченні курсу "Мікробіологія". - C. 201-206.
- Мартинець Л. Філософський зміст професійного розвитку вчителя. - C. 206-211.
- Медведєва Ю., Пеліхатий М. Особливості викладання екології в середніх навчальних закладах зарубіжних країн. - C. 211-217.
- Меттини Э. Этос и этика в трудах Антона Семеновича Макаренко: попытка аксиологического очерка. - C. 217-222.
- Момот О. Технології створення здоров’язбережувального середовища вищого навчального закладу. - C. 222-228.
- Мороз Ф., Гавришко С. Стан та розвиток фізичного виховання дітей дошкільного та шкільного віку. - C. 228-234.
- Назаренко Т. Особливості методики навчання географії в школі. - C. 235-241.
- Науменко Н. Активні методи навчання у підвищенні кваліфікації викладачів. - C. 241-248.
- Наумов Б. Человекоцентристская парадигма в наследии А. С. Макаренко (на материале новейших макаренковедческих исследований). - C. 248-254.
- Нич О. К. Д. Ушинський про родинне виховання. - C. 254-258.
- Никитина О. Эпистемодидактические исследования содержания учебного материала в многоуровневых учебниках по математике. - C. 258-263.
- Новік С. Підготовка вчителя до формування в старших підлітків відповідальності як особистісної якості. - C. 264-269.
- Оніпко В., Яланська С. Психолого-педагогічна та методична готовність учителів до професійної діяльності у профільній школі. - C. 269-275.
- Пєнов В. Історичні особливості культурно-освітнього розвитку Півдня України в ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 275-282.
- Покалюк В., Нестеренко А. Удосконалення структури та змісту професійної підготовки майбутніх фахівців пожежно-рятувальних підрозділів. - C. 282-287.
- Рассоха І. Реалізація міжпредметних зв’язків під час вивчення вищої математики. - C. 288-292.
- Рожнова А. Тенденції та пересективні шляхи професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України. - C. 293-297.
- Рябченко С. Критерії визначення рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 297-302.
- Савченко Н. Професійно-педагогічна майстерність учителя у спадщині В. Д. Сиповського. - C. 303-307.
- Сайко Н. Дидактогенний вплив школи на молодших підлітків. - C. 308-314.
- Сас Н. Характеристика професійної рефлексії викладача ВНЗ. - C. 315-320.
- Скоробагата О. Теоретичні засади формування вторинної мовної особистості вчителя іноземних мов у процесі фахової підготовки. - C. 321-328.
- Соловей Л. Місце ключових компетентностей у системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 328-333.
- Таран Д. Духовно-просвітницькі ареали спадщини Івана Андрійовича Зязюна. - C. 334-339.
- Тараненко І. Роль тренера у вихованні морально-вольових якостей важких підлітків. - C. 339-344.
- Твердохліб А. Педагогічний доробок Івана (Іова) Борецького в становленні Київської братської школи. - C. 344-348.
- Ткаченко О. Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователя. - C. 348-353.
- Трушкін А. Розвиток мислення у процесі спортивних ігор. - C. 353-361.
- Фастівець А., Хоменко П. Природничонаукова підготовка майбутнього фахівця фізичної реабілітації як педагогічна проблема. - C. 362-366.
- Філоненко О. Історіографія дослідження педагогічної та просвітницької діяльності М. Р. Завадського (1848 - 1926). - C. 367-372.
- Басенко Р. Інавгурація авторського курсу "Ренесансно-гуманістичні ідеї освіти і виховання у ранньомодерній молодіжній політиці ордену єзуїтів" у контексті гуманізації вищої гуманітарної освіти України. - C. 372-378.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 18
|
|
|
|