Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2018/22<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Атрощенко Т. Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 5-8.
- Барбінов В. Структура готовності майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 8-12.
- Барбінова А. Критичне мислення – запорука успіху педагогічної діяльності. - C. 13-17.
- Барна Х., Іванова В., Кас’яненко О. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 17-21.
- Бичко М. Здатність до конструктивної комунікації як вагомий складник професійної підготовки майбутнього лікаря. - C. 22-25.
- Боловацька Ю. Управління системою виховної роботи в контексті здійснення професійної підготовки вчителя природничих дисциплін. - C. 26-30.
- Большая О. Інноваційний менеджмент у сучасній освіті. - C. 31-34.
- Бохан Ю., Форостовська Т., Кормош Ж. Запровадження комплексного підходу до хімічного практикуму під час підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. - C. 35-40.
- Булава Л., Мащенко О., Ткаченко А. Історія Полтавського учительського інституту до 1918 року: повертаючись до проблеми. - C. 40-48.
- Воробйова О. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх учителів біології. - C. 49-52.
- Вішнікіна Л., Япринець Т. Картографічно-геоінформаційні засоби навчання географії. - C. 52-57.
- Гринько В. Проектування цифрових освітніх ресурсів засобами цифрових технологій. - C. 58-62.
- Гриньова М., Мороз А. Педагогічні умови збереження людського капіталу в об’єднаній територіальній громаді. - C. 63-67.
- Губарь О. Переорієнтація змісту логопедичної роботи з підлітками в умовах глобалізаційних процесів. - C. 68-72.
- Давиденко Г. Соціально-педагогічна робота зі студентами з особливими освітніми потребами у навчально-виховних підрозділах університету "Україна". - C. 73-81.
- Дем’янко Н. Складники національної культури в педагогічній спадщині та діяльності В. Верховинця. - C. 81-86.
- Жамардій В. Класифікаційна характеристика змісту та структури сучасних фітнес-технологій. - C. 87-91.
- Жданова-Неділько О. Використання особистісно-розвивального потенціалу навчального процесу в магістратурі при підготовці управлінця. - C. 92-95.
- Іщенко В. Самоменеджмент як умова професійного зростання майбутнього вчителя природничих дисциплін. - C. 96-99.
- Коломієць Б. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 100-103.
- Кононец Н. Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі. - C. 104-108.
- Кононова М. Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналіз. - C. 109-113.
- Кращенко Ю., Сорокіна Г., Боловацька Ю. Активізація громадянської позиції студентів засобами студентського самоврядуваня. - C. 114-119.
- Лобач О. Методи творчого розвитку молодших школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 119-124.
- Мармаза О., Козлов Д. Тезаурус теорії управління у контексті професійної підготовки майбутнього керівника закладу освіти. - C. 124-129.
- Маєвська О. Забезпечення гендерної рівності учнів на уроках трудового навчання: методичний аспект. - C. 129-134.
- Міхеєнко О., Міхеєнко Т. Методологічні підходи у практиці професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини. - C. 134-138.
- Нестуля С. Концепція формування лідерської ком петентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету. - C. 138-142.
- Новік С., Зайцева Ю., Шаповал Є. Відповідальність як особистісна основа самоменеджменту сучасного студента. - C. 143-146.
- Новицька Н. Удосконалення організації занять з фізичного виховання студентів вищих освітніх закладів на сучасному етапі реформування освіти. - C. 147-153.
- Олефір О. Особливості лексико-граматичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення. - C. 153-157.
- Оніпко В., Дяченко-Богун М. Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу. - C. 157-161.
- Павленко Т. Творча спадщина В. О. Сухомлинського в електронних ресурсах. - C. 161-166.
- Пивовар Н. Система факультативної підготовки учнів середньої школи до вибору вчительської професії. - C. 166-169.
- Пилипенко С., Пилипенко В. Гендерні аспекти виховеної роботи зі студентською молоддю. - C. 170-174.
- Пологовська Ю. Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання. - C. 174-180.
- Рева Т. Методичні підходи до розроблення програми елективного курсу "актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти" як об’єкта педагогічного проектування. - C. 181-186.
- Самарська Л., Сас Н. Окреслення проблемного поля дослідження долаючої поведінки студентів, які навчаються за кордоном. - C. 186-191.
- Тітова А. Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентності. - C. 192-197.
- Федій О. Студент як суб’єкт пізнавального саморозвитку. - C. 198-202.
- Фенцик О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування читацької компетентності учнів. - C. 203-207.
- Шапаренко І. Теоретико-методичні основи викладання дисципліни "Медико-біологічні аспекти спортивного відбору та орієнтації" в системі підготовки бакалаврів із спеціальності "Фізична культура і спорт". - C. 208-213.
- Shleneva M. Features of interactive methods at lessons of ukrainian as foreign language (for technical departments). - C. 214-217.
- Юшко О., Борейко Н., Азаренкова Л. Технологія формування педагогічної майстерності у майбутніх тренерів. - C. 218-223.
- Янченко П. Структурно-функціональна модель формування правової культури майбутніх юристів у процесі фахової підготовки. - C. 223-227.
- Артюшенко П. Науково-педагогічна школа Л. Оршанського з художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 228-233.
- Наші автори. - C. 234-237.
| 2018 | | Вип. 22
|
|
|
|