Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2018/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атрощенко Т. Реалізація полікультурного компонента у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 5-8.
  4. Барбінов В. Структура готовності майбутніх кваліфікованих робітників аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 8-12.
  5. Барбінова А. Критичне мислення – запорука успіху педагогічної діяльності. - C. 13-17.
  6. Барна Х., Іванова В., Кас’яненко О. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 17-21.
  7. Бичко М. Здатність до конструктивної комунікації як вагомий складник професійної підготовки майбутнього лікаря. - C. 22-25.
  8. Боловацька Ю. Управління системою виховної роботи в контексті здійснення професійної підготовки вчителя природничих дисциплін. - C. 26-30.
  9. Большая О. Інноваційний менеджмент у сучасній освіті. - C. 31-34.
  10. Бохан Ю., Форостовська Т., Кормош Ж. Запровадження комплексного підходу до хімічного практикуму під час підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. - C. 35-40.
  11. Булава Л., Мащенко О., Ткаченко А. Історія Полтавського учительського інституту до 1918 року: повертаючись до проблеми. - C. 40-48.
  12. Воробйова О. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх учителів біології. - C. 49-52.
  13. Вішнікіна Л., Япринець Т. Картографічно-геоінформаційні засоби навчання географії. - C. 52-57.
  14. Гринько В. Проектування цифрових освітніх ресурсів засобами цифрових технологій. - C. 58-62.
  15. Гриньова М., Мороз А. Педагогічні умови збереження людського капіталу в об’єднаній територіальній громаді. - C. 63-67.
  16. Губарь О. Переорієнтація змісту логопедичної роботи з підлітками в умовах глобалізаційних процесів. - C. 68-72.
  17. Давиденко Г. Соціально-педагогічна робота зі студентами з особливими освітніми потребами у навчально-виховних підрозділах університету "Україна". - C. 73-81.
  18. Дем’янко Н. Складники національної культури в педагогічній спадщині та діяльності В. Верховинця. - C. 81-86.
  19. Жамардій В. Класифікаційна характеристика змісту та структури сучасних фітнес-технологій. - C. 87-91.
  20. Жданова-Неділько О. Використання особистісно-розвивального потенціалу навчального процесу в магістратурі при підготовці управлінця. - C. 92-95.
  21. Іщенко В. Самоменеджмент як умова професійного зростання майбутнього вчителя природничих дисциплін. - C. 96-99.
  22. Коломієць Б. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 100-103.
  23. Кононец Н. Концепція ресурсно-орієнтованого навчання у вищій школі. - C. 104-108.
  24. Кононова М. Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналіз. - C. 109-113.
  25. Кращенко Ю., Сорокіна Г., Боловацька Ю. Активізація громадянської позиції студентів засобами студентського самоврядуваня. - C. 114-119.
  26. Лобач О. Методи творчого розвитку молодших школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 119-124.
  27. Мармаза О., Козлов Д. Тезаурус теорії управління у контексті професійної підготовки майбутнього керівника закладу освіти. - C. 124-129.
  28. Маєвська О. Забезпечення гендерної рівності учнів на уроках трудового навчання: методичний аспект. - C. 129-134.
  29. Міхеєнко О., Міхеєнко Т. Методологічні підходи у практиці професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини. - C. 134-138.
  30. Нестуля С. Концепція формування лідерської ком петентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету. - C. 138-142.
  31. Новік С., Зайцева Ю., Шаповал Є. Відповідальність як особистісна основа самоменеджменту сучасного студента. - C. 143-146.
  32. Новицька Н. Удосконалення організації занять з фізичного виховання студентів вищих освітніх закладів на сучасному етапі реформування освіти. - C. 147-153.
  33. Олефір О. Особливості лексико-граматичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвитком мовлення. - C. 153-157.
  34. Оніпко В., Дяченко-Богун М. Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу. - C. 157-161.
  35. Павленко Т. Творча спадщина В. О. Сухомлинського в електронних ресурсах. - C. 161-166.
  36. Пивовар Н. Система факультативної підготовки учнів середньої школи до вибору вчительської професії. - C. 166-169.
  37. Пилипенко С., Пилипенко В. Гендерні аспекти виховеної роботи зі студентською молоддю. - C. 170-174.
  38. Пологовська Ю. Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання. - C. 174-180.
  39. Рева Т. Методичні підходи до розроблення програми елективного курсу "актуальні проблеми сучасної фармацевтичної освіти" як об’єкта педагогічного проектування. - C. 181-186.
  40. Самарська Л., Сас Н. Окреслення проблемного поля дослідження долаючої поведінки студентів, які навчаються за кордоном. - C. 186-191.
  41. Тітова А. Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентності. - C. 192-197.
  42. Федій О. Студент як суб’єкт пізнавального саморозвитку. - C. 198-202.
  43. Фенцик О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування читацької компетентності учнів. - C. 203-207.
  44. Шапаренко І. Теоретико-методичні основи викладання дисципліни "Медико-біологічні аспекти спортивного відбору та орієнтації" в системі підготовки бакалаврів із спеціальності "Фізична культура і спорт". - C. 208-213.
  45. Shleneva M. Features of interactive methods at lessons of ukrainian as foreign language (for technical departments). - C. 214-217.
  46. Юшко О., Борейко Н., Азаренкова Л. Технологія формування педагогічної майстерності у майбутніх тренерів. - C. 218-223.
  47. Янченко П. Структурно-функціональна модель формування правової культури майбутніх юристів у процесі фахової підготовки. - C. 223-227.
  48. Артюшенко П. Науково-педагогічна школа Л. Оршанського з художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. - C. 228-233.
  49. Наші автори. - C. 234-237.
2018
Вип. 22

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського