Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2019/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Большая О. Функціонування ринку освітніх послуг та ринку праці України. - C. 5-9.
  4. Борисова Т. Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти. - C. 9-14.
  5. Бурчак С. Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці. - C. 14-19.
  6. Васищев В. Нормативні основи готовності до виховної роботи з особовим складом як компонента загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів. - C. 20-25.
  7. Вербовський І. Технологія впровадження моделі інформатизації управління плануванням освітнього процесу у закладі вищої освіти. - C. 26-33.
  8. Винничук Р. Педагогічна аксіологія у контекстах гуманітарної професійної освіти. - C. 33-39.
  9. Волоський В. Вітчизняний досвід вивчення технологічного практикуму. - C. 39-43.
  10. Гавриловський С. Проблема проведення науково-дослідницької діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у вічизняному і зарубіжному науковому дискурсі. - C. 43-49.
  11. Гафіяк А. Формування компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій в процесі розробки сайту проведення дистанційної інтернет-конференції. - C. 50-53.
  12. Гнатенко Я. Міжкультурна компетентність майбутніх економістів: науково-педагогічний аспект. - C. 53-57.
  13. Гриньова М., Булава Л., Мащенко О. Історія підготовки вчителів природознавства в Полтаві (1919-1933 роки). - C. 58-62.
  14. Гриньова М., Гриньов С., Сас Н. Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ). - C. 63-66.
  15. Гриценко Л., Страшко Л. Взаємоєв’язок художньо-графічної та професійно-педагогічної компетентностей у підготовці фахівців технологій і дизайну. - C. 67-71.
  16. Дяченко-Богун М., Рибалко Л. Історико-педагогічні аспекти реалізації здоров'язбережувальних технологій у суспільстві. - C. 71-75.
  17. Жамардій В. Обґрунтування та структурування змістово-організаційного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. - C. 76-80.
  18. Жданова-Неділько О. Формування Я-концепції майбутнього фахівця як одне із завдань вищої освіти. - C. 81-85.
  19. Ільченко В., Гуз К., Олійник І. Інтеграція змісту освіти як виклик часу. - C. 85-89.
  20. Ільченко О., Гринюк О., Ляшенко А. Матеріальна база навчального середовища – умова економічного зростання країни. - C. 89-93.
  21. Іщенко А. Зарубіжний і вітчизняний досвід використання хмарних технологій в освітньому процесі. - C. 94-97.
  22. Калагурка Х., Мищишин І. Макаренкознавча спадщина Ф. Науменка в рецепції досліджень українських та зарубіжних вчених. - C. 98-101.
  23. Кметь А. Організаційно-методичні аспекти формування здоров’язберігаючої компетентності здобувачів освіти засобами фізичного виховання у ЗВО. - C. 101-104.
  24. Kozlov D. Development of personality innovative culture: modern philosophical and pedagogical discourse. - C. 105-109.
  25. Кононец Н., Литвинова О., Марюхнич Т. Реалізація ресурсно-орієнтованого навчання при вивченні української мови та літератури. - C. 109-113.
  26. Кравченко Л., Чернявська О. Особливості підготовки менеджерів для галузі культури в середніх спеціальних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 114-118.
  27. Лисецька О., Резнікова С. Дуалізм поглядів на безпеку кросфіту як системи фізичної підготовки в контексті фізичного розвитку студента. - C. 118-122.
  28. Люлька Г. Критерії толерантності сучасного вчителя початкових класів. - C. 122-126.
  29. Максименко Н. Зміст та особливості формування програмних результатів навчання майбутніх фахівців спеціальності 014.15 середня освіта (природничі науки). - C. 126-132.
  30. Марталішвілі Л. Теоретичні засади державного управління освітою України та тенденції його сучасного розвитку. - C. 133-141.
  31. Момот О., Кириленко Г. Формування культури здоров’я особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти. - C. 141-146.
  32. Мужикова І. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі методичної підготовки. - C. 146-151.
  33. Нагорна Н. Місце діяльності з проектування і моделювання у процесі формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 151-154.
  34. Оніпко В., Ханнанова О. Особливості освітньої програми "Середня освіта. Природничі науки" на засадах міждисиплінарності. - C. 155-159.
  35. Орлова Н. Реалізація перспективних методів макетування та формоутворення одягу на заняттях із технологій у старшій школі. - C. 160-164.
  36. Пивовар Н., Кривонос О. Михайло Гордієнко – заново відкрита постать у вітчизняній педагогіці. - C. 164-168.
  37. Полонський О. Структура організації науково-дослідної роботи Національної академії Національної гвардії України. - C. 168-172.
  38. Поляков С. Поняття графічної компетентності учня основної школи на уроках трудового навчання. - C. 172-177.
  39. Прилуцький М. Педагогічна технологія управління спортивно-оздоровчими та рекреаційними проектами для студентської молоді. - C. 177-180.
  40. Стрижак Ю. Саморегуляційна компетентність як невід'ємна складова педагогічної діяльності. - C. 181-184.
  41. Ступак О. Технології формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 185-190.
  42. Титаренко В., Охріменко Л. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців засобами українського костюма. - C. 190-193.
  43. Ткаченко А. "Професійне обличчя" А. Макаренка: декілька аспектів емпіричного аналізу. - C. 193-198.
  44. Тодорова І. Компоненти академічної доброчесності студентів та умови її формування. - C. 199-205.
  45. Федорець В., Клочко О. Розкриття ціннісно-смилової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 205-214.
  46. Фролова О., Ярхо І. Мотивація дітей молодшого шкільного віку до занять спортом у позаурочний час. - C. 214-218.
  47. Хижняк О. Системний підхід у професійно-практичній підготовці майбутнього тренера з боксу у закладах вищої освіти. - C. 218-221.
  48. Хлібкевич С. Методична система формування дослідницької компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 222-226.
  49. Цибулько О. Ідеї виховання духовності у козацькій педагогіці. - C. 226-230.
  50. Чечотка А. Технологічний аспект практичної діяльності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 230-234.
  51. Шиян Н., Перебийніс Ю. Теоретичні основи формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування у немовному закладі вищої освіти. - C. 234-238.
  52. Шолойко Н. Організаційно-управлінська компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх фармацевтів. - C. 239-244.
  53. Якуба Ю. Принципи фахової підготовки майбутніх вчителів хореографії. - C. 244-248.
  54. Наші автори. - C. 249-251.
2019
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського