Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2019/24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Большая О. Функціонування ринку освітніх послуг та ринку праці України. - C. 5-9.
- Борисова Т. Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти. - C. 9-14.
- Бурчак С. Генеза проблеми креативності в психолого-педагогічній науці. - C. 14-19.
- Васищев В. Нормативні основи готовності до виховної роботи з особовим складом як компонента загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів. - C. 20-25.
- Вербовський І. Технологія впровадження моделі інформатизації управління плануванням освітнього процесу у закладі вищої освіти. - C. 26-33.
- Винничук Р. Педагогічна аксіологія у контекстах гуманітарної професійної освіти. - C. 33-39.
- Волоський В. Вітчизняний досвід вивчення технологічного практикуму. - C. 39-43.
- Гавриловський С. Проблема проведення науково-дослідницької діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у вічизняному і зарубіжному науковому дискурсі. - C. 43-49.
- Гафіяк А. Формування компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій в процесі розробки сайту проведення дистанційної інтернет-конференції. - C. 50-53.
- Гнатенко Я. Міжкультурна компетентність майбутніх економістів: науково-педагогічний аспект. - C. 53-57.
- Гриньова М., Булава Л., Мащенко О. Історія підготовки вчителів природознавства в Полтаві (1919-1933 роки). - C. 58-62.
- Гриньова М., Гриньов С., Сас Н. Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ). - C. 63-66.
- Гриценко Л., Страшко Л. Взаємоєв’язок художньо-графічної та професійно-педагогічної компетентностей у підготовці фахівців технологій і дизайну. - C. 67-71.
- Дяченко-Богун М., Рибалко Л. Історико-педагогічні аспекти реалізації здоров'язбережувальних технологій у суспільстві. - C. 71-75.
- Жамардій В. Обґрунтування та структурування змістово-організаційного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. - C. 76-80.
- Жданова-Неділько О. Формування Я-концепції майбутнього фахівця як одне із завдань вищої освіти. - C. 81-85.
- Ільченко В., Гуз К., Олійник І. Інтеграція змісту освіти як виклик часу. - C. 85-89.
- Ільченко О., Гринюк О., Ляшенко А. Матеріальна база навчального середовища – умова економічного зростання країни. - C. 89-93.
- Іщенко А. Зарубіжний і вітчизняний досвід використання хмарних технологій в освітньому процесі. - C. 94-97.
- Калагурка Х., Мищишин І. Макаренкознавча спадщина Ф. Науменка в рецепції досліджень українських та зарубіжних вчених. - C. 98-101.
- Кметь А. Організаційно-методичні аспекти формування здоров’язберігаючої компетентності здобувачів освіти засобами фізичного виховання у ЗВО. - C. 101-104.
- Kozlov D. Development of personality innovative culture: modern philosophical and pedagogical discourse. - C. 105-109.
- Кононец Н., Литвинова О., Марюхнич Т. Реалізація ресурсно-орієнтованого навчання при вивченні української мови та літератури. - C. 109-113.
- Кравченко Л., Чернявська О. Особливості підготовки менеджерів для галузі культури в середніх спеціальних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 114-118.
- Лисецька О., Резнікова С. Дуалізм поглядів на безпеку кросфіту як системи фізичної підготовки в контексті фізичного розвитку студента. - C. 118-122.
- Люлька Г. Критерії толерантності сучасного вчителя початкових класів. - C. 122-126.
- Максименко Н. Зміст та особливості формування програмних результатів навчання майбутніх фахівців спеціальності 014.15 середня освіта (природничі науки). - C. 126-132.
- Марталішвілі Л. Теоретичні засади державного управління освітою України та тенденції його сучасного розвитку. - C. 133-141.
- Момот О., Кириленко Г. Формування культури здоров’я особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти. - C. 141-146.
- Мужикова І. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі методичної підготовки. - C. 146-151.
- Нагорна Н. Місце діяльності з проектування і моделювання у процесі формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 151-154.
- Оніпко В., Ханнанова О. Особливості освітньої програми "Середня освіта. Природничі науки" на засадах міждисиплінарності. - C. 155-159.
- Орлова Н. Реалізація перспективних методів макетування та формоутворення одягу на заняттях із технологій у старшій школі. - C. 160-164.
- Пивовар Н., Кривонос О. Михайло Гордієнко – заново відкрита постать у вітчизняній педагогіці. - C. 164-168.
- Полонський О. Структура організації науково-дослідної роботи Національної академії Національної гвардії України. - C. 168-172.
- Поляков С. Поняття графічної компетентності учня основної школи на уроках трудового навчання. - C. 172-177.
- Прилуцький М. Педагогічна технологія управління спортивно-оздоровчими та рекреаційними проектами для студентської молоді. - C. 177-180.
- Стрижак Ю. Саморегуляційна компетентність як невід'ємна складова педагогічної діяльності. - C. 181-184.
- Ступак О. Технології формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства. - C. 185-190.
- Титаренко В., Охріменко Л. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх фахівців засобами українського костюма. - C. 190-193.
- Ткаченко А. "Професійне обличчя" А. Макаренка: декілька аспектів емпіричного аналізу. - C. 193-198.
- Тодорова І. Компоненти академічної доброчесності студентів та умови її формування. - C. 199-205.
- Федорець В., Клочко О. Розкриття ціннісно-смилової феноменології здоров’я як людиномірний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 205-214.
- Фролова О., Ярхо І. Мотивація дітей молодшого шкільного віку до занять спортом у позаурочний час. - C. 214-218.
- Хижняк О. Системний підхід у професійно-практичній підготовці майбутнього тренера з боксу у закладах вищої освіти. - C. 218-221.
- Хлібкевич С. Методична система формування дослідницької компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 222-226.
- Цибулько О. Ідеї виховання духовності у козацькій педагогіці. - C. 226-230.
- Чечотка А. Технологічний аспект практичної діяльності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 230-234.
- Шиян Н., Перебийніс Ю. Теоретичні основи формування готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування у немовному закладі вищої освіти. - C. 234-238.
- Шолойко Н. Організаційно-управлінська компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх фармацевтів. - C. 239-244.
- Якуба Ю. Принципи фахової підготовки майбутніх вчителів хореографії. - C. 244-248.
- Наші автори. - C. 249-251.
| 2019 | | Вип. 24
|
|
|
|