Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2012/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр..- Херсон- Титул.
- Зміст.
- Іваницький О. І. Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 9-13.
- Колгатін О. Г. Базові моделі в комп’ютерно орієнтованій системі педагогічної діагностики. - C. 14-20.
- Співаковський О. В., Алфьорова Л. М., Алфьоров Є. А. Функції та структура університету як складного механізму, який обслуговує освітні інтереси. - C. 21-25.
- Тимофєєв В. І., Галаган В. Г., Тимошин Ю. А., Юрченко О. В., Ярченко В. П. Досвід використання засобів віртуалізації майкрософт в ІТ середовищі ВНЗ. - C. 26-30.
- Шарко В. Д., Солодовник А. О. Підготовка вчителя фізики до формування пізнавальної самостійності учнів засобами інформаційних технологій. - C. 31-38.
- Yordzhev K. Some Combinatorial Problems On Binary Matrices In Programming Courses. - C. 39-43.
- Білецька Г. А. Використання віртуальних лабораторних робіт у підготовці фахівців-екологів. - C. 44-49.
- Гавриленко О. М. Навчання інформаційно-комунікаційним технологіям студентів педагогічних ВНЗ. - C. 50-54.
- Козловский Е. О., Кравцов Г. М. Объектная модель структуры программного обеспечения виртуальной лаборатории в системе Херсонский виртуальный университет. - C. 55-60.
- Круглик В. С., Плечій О. О. Концепція організації інформаційної системи технічної підтримки. - C. 61-66.
- Kuzmich V. I., Kuzmich Y. V. Software Tool For Calculating The Volume Of The Tetrahedron On The Lengths Of Its Edges. - C. 67-72.
- Олефіренко Н. В. Вимоги до електронних дидактичних ресурсів для початкової школи. - C. 73-82.
- Самчинська Я. Б. Інтеграція економічних компетенцій та комп’ютерної грамотності при виконанні студентами проекту "Створення бізнес-плану в текстовому процесорі Microsoft Word". - C. 83-93.
- Khizhnyak I. The Training Of Future Primary-School Teachers For Application Of Information Communication Technologies At The Language Lessons. - C. 94-100.
- Якусевич Ю. Г., Герганов Л. Д. Математична модель інтегрального критерію конкурентного потенціалу ВНЗ водного транспорту. - C. 101-111.
- Азадова Е. В. Застосування ІКТ у методичній системі навчання "дискретної математики" для формування інформаційних компетентностей. - C. 112-118.
- Воронкін О. С. Організація дистанційного навчання з фізики – позашкільна підготовка обдарованої молоді до дослідницької роботи. - C. 119-126.
- Головня О. С. Систематизація технологій віртуалізації. - C. 127-133.
- Гончаренко Т. Л. Інформаційні технології як засіб підвищення ефективності діяльності вчителя фізики з проектування навчального процесу. - C. 134-138.
- Грабчак Д. В. Освітній web-квест як нова інтернет-технологія навчання елективних курсів з фізики. - C. 139-145.
- Дем’яненко В. Б. Мережні електронні площадки як засіб формування інформаційної системи навчального призначення для учнів Малої академії наук України. - C. 146-151.
- Доброштан О. О. Теоретичні та практичні аспекти упровадження комбінованого навчання вищої математики у вищих морських навчальних закладах. - C. 152-158.
- Косова Е. А. Компоненты адаптивной среды обучения для уроков с компьютерной поддержкой. - C. 159-166.
- Коткова В. В. Змістовий, методичний та технологічний супровід формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. - C. 167-173.
- Малицька І. Д. Напрямки розвитку сучасних систем освіти європейських країн. - C. 174-179.
- Пліш І. В. Практика застосування ІКТ в управлінні якістю освіти в гімназії приватної форми власності. - C. 180-183.
- Сейдаметова З. Н. Структура информационной компетентности будущих инженеров-педагогов швейного профиля. - C. 184-189.
- Сергєєв О. Ю. Створення галузевої системи сертифікації програмних та інформаційних засобів наукового та навчального призначення. - C. 190-192.
- Сокол И. В. Современные спутниковые системы навигации как средство формирования информационной компетентности будущих судоводителей. - C. 193-200.
- Солодовник А. О. Mind-mapping як інструмент організації самостійної роботи курсантів з фізики. - C. 201-205.
- Шиненко М. А., Сороко Н. В. Використання хмарних технологій для професійного розвитку вчителів (зарубіжний досвід). - C. 206-214.
- Щур Н. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі неперервної педагогічної освіти США. - C. 215-220.
- Відомості про авторів. - C. 221-228.
| 2012 | | Вип. 12
|
|
|
|