Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2012/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології в освіті
: зб. наук. пр..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Співаковський О. В., Кравцов Г. М. Цілі, задачі та забезпечення стратегічного плану впровадження інформаційних технологій в концепції розвитку університету. - C. 9-22.
  4. Белецкий А. Я., Белецкий А. А. Синтез примітивних матриць над скінченними полями галуа та їх застосування. - C. 23-43.
  5. Іваницький О. І. Підготовка майбутнього вчителя фізики до реалізації інформаційної функції. - C. 44-49.
  6. Крюков С. В. Подготовка бизнес-аналитиков в системе высшего образования России. - C. 50-56.
  7. Лазарева Е. И. Модели социальной ориентации трендов развития экономики в контексте глобализации инновационных процессов. - C. 57-68.
  8. Сейдаметова З. C., Сєйтвелієва С. Н., Темненко В. А. Системи онлайнового навчання: класифікація, компоненти, успішні проекти. - C. 69-76.
  9. Tikhomirov A., Trufanov A., Caruso A., Rossodivita A., Umerov R., Umerova Z. State Failure As A Factor In International Global Counteracting Operations: Network Modeling. - C. 77-83.
  10. Шарко В. Д. Медіакомпетентність як компонент методичної підготовки вчителя та підходи до її діагностування. - C. 84-90.
  11. Білоус С. Ю. Застосування педагогічної системи "Школа-Мала академія наук" для інтеграції медіаосвіти в навчально-виховний процес. - C. 91-98.
  12. Воропай Н. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 99-106.
  13. Грицай Н. Б. Використання мультимедійних технологій у методичній підготовці майбутніх учителів біології. - C. 107-113.
  14. Журан Е. А. Проблемы разработки интерактивных электронных учебников. - C. 114-116.
  15. Кобець В. М. Механізм узгодження за стимулами розміру непрямого податку державою. - C. 117-121.
  16. Кравцова Л. В., Каминская Н. Г., Пуляева А. В. Технология создания динамических баз данных с вложенными структурами в MS Excel. - C. 122-127.
  17. Круглик В. С., Вінник М. О., Плечій О. О. Науково-дослідна робота як засіб набуття студентами ІТ спеціальностей професійних компетенцій. - C. 128-132.
  18. Mazol S. Trade Policy Of Belarus: Historical And Integration Factors. - C. 133-138.
  19. Манойленко О. С. Геометричне конструювання тривимірних скінчених елементів сирендипової сім’ї. - C. 139-143.
  20. Паєнтко Т. В. Інтегральні та кількісні підходи в аналізІ податкового потенціалу фінансового ринку. - C. 130-135.
  21. Рунова Л. П. Эконометрические методы моделирования и прогнозирования экономики региона (на примере Ростовской области РФ). - C. 150-154.
  22. Сейдаметова С. М., Меджитова Л. М., Шкарбан Ф. В. Інформатика в іграх для молодшої школи. - C. 155-162.
  23. Селютин В. В., Заруцкий С. А., Месропян К. Э. Гибридная технология интегрального оценивания эффективности региональных систем (на примере городов Юга России). - C. 163-170.
  24. Семенюк Н. В., Гуменюк О. Б. Впровадження інформаційних технологій як органічної складової вдосконалення системи екологічної освіти. - C. 171-175.
  25. Сінько Ю. І. Особливості підготовки викладачів і студентів до використання інформаційних технологій навчання математики у вищих навчальних закладах. - C. 176-183.
  26. Веліховська А. Б. Теоретичні та методичні засади застосування сучасних мережних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 184-190.
  27. Тихонська Н. І. Комп’ютерний тренажер-контролер для навчання знаково-символічних засобів фізики. - C. 191-197.
  28. Чайковский А. Г., Коробова И. В. Методические проблемы дистанционного обучения физике средствами интернет-технологий. - C. 198-202.
  29. Ліскович О. В. Формування інформаційної компетентності учнів у процесі викладання елективних курсів із фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 202-209.
  30. Соловйова Н. І. Реалізація інтелектуальної системи фінансового прогнозування. - C. 210-212.
2012
Вип. 13

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського