Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73505/2010/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія : зб. наук. пр. з мистец. і культурології.- Київ MÌST. Mistectvo, ìstorìâ, sučasnìstʹ, teorìâ- Титул.
- Зміст.
- Сидоренко В. Вступ. - C. 7-8.
- Sydorenko V. Introduction. - C. 9-10.
- Вступне слово директора ІПСМ НАМ України академіка Віктора Сидоренка. - C. 12.
- Вступне слово головного ученого секретаря НАМ України, академіка Миколи Яковлєва. - C. 13.
- Сидоренко В. Доповідь директора ІПСМ НАМ України, віце-президента НАМ України на Міжнародній науково-теоретичній конференції "Мистецтво сучасності: Конфігурація форм і смислів". - C. 14-20.
- Садыкова Е. Профессионализм как основа творческих поисков в художественной структуре традиционного и современного изобразительного искусства на постсоветском пространстве. - C. 21-24.
- Авраменко О. Традиції, еволюція, перспективи феномену художніх пленерів в Україні. - C. 25-28.
- Аккаш Е. Парадоксы развития культуры в современном социальном поле. - C. 28-31.
- Булавіна Н. Фактор покоління в сучасному мистецькому процесі України. - C. 31-37.
- Босенко А. К музыке (Немузыкальное приношение). - C. 37-42.
- Веселовська Г. До питання жанрології та дифузії жанрів у сучасному мистецтві та мистецтвознавстві. - C. 42-43.
- Вишеславський Г. Просторові композиції в українському сучасному мистецтві: Приклад типологізації. - C. 43-48.
- Дрофань Л. "Книга художника" у просторі минуле/майбутнє. - C. 48-52.
- Зіненко Т. Полтавська школа художньої кераміки у культуротворчому становленні регіону: Досвід, реалії, перспективи. - C. 52-55.
- Ірдинєнко К. Активність форми в мистецтві. - C. 55-58.
- Клековкін О. Морфологія театру: До історії термінів. - C. 59-62.
- Метлев А. Контрафакт современного искусства. - C. 62-66.
- Новицька О. Пізньобарокова пластика Іоанна Пінзеля: Українська культурна спадщина і європейський контекст. - C. 66-69.
- Овдиенко Л. Образование философии искусства. - C. 69-72.
- Сафонова Т. Історична динаміка розвитку мистецтва фотографії (Репродукція, фотоколаж). - C. 72-76.
- Чепелик О. Інтервенціоністське мистецтво: Художник як медіатор суспільного діалогу. - C. 77-80.
- Гафаров И. Перспектива междисциплинарного исследования музыкальных "движений идентичности". - C. 81-83.
- Загурська Е. Трансформація національного міфу на українській сцені (на прикладі образу Марусі Чурай). - C. 84-93.
- Карнак А. Українська сучасна музика початку ХХІ століття: Самоідентифікація маргінесу. - C. 93-97.
- Ковальчук О. Сучасне покоління українських сценографів: Наслідування традицій та спрямованість у майбутнє. - C. 98-106.
- Куимова М., Кобзева Н. Развитие творческих способностей будущих инженеров средствами театрального искусства в процессе обучения иностранному языку. - C. 106-109.
- Маншилин А. Проблемы теоретического осмысления современного танца (в Украине). - C. 109-113.
- Раєвська Ю. До питання компаративного аналізу акторської творчості (І. Мар’яненко та Л. Курбас у виставах театру М. Садовського). - C. 113-115.
- Чигляєв Я. Театральне моделювання як новітня технологія театрознавства (на прикладі Молодого театру). - C. 115-118.
- Мусієнко О. Кінематограф Еріка Ромера: Віра і краса врятують світ. - C. 119-122.
- Мусієнко Н. Авангард і гламур у дзеркалі екрану. - C. 122-125.
- Мусієнко О. Творчий тандем продюсера та режисера у кінематографі. - C. 125-127.
- Никонова С. Кино и смерть: Реальность мифического в фантастическом пространстве современного кинематографа. - C. 128-132.
- Сидор-Гібелинда О. Про причини занепаду українського кіна: Несвоєчасні роздуми. - C. 132-134.
- Богаевская А. Искусство и город: Природа взаимодействия. - C. 135-139.
- Зуева П. П. Американские небоскребы 1940-1950-х: Новые правила зонирования высот. - C. 139-142.
- Івашко Ю. Специфіка реставрації пам’яток архітектури i мистецтва та сучасний досвід реконструкції і "неостильового" будівництва. - C. 143-147.
- Кондель-Пермінова Н. Нові обрії архітектурознавства сучасності. - C. 148-150.
- Касьянов Н. Некоторые геометрические закономерности формоообразования в архитектуре и природе. - C. 150-153.
- Коновалова Н. Японская архитектура на мировой арене: Требования к формообразованию в XXI в.. - C. 153-157.
- Казакова О. Проблема подходов к оценке объектов экологической архитектуры. - C. 157-160.
- Кутузова Т. Venezia. Игра города и воды (путешествие с картинами Егора Толкунова). - C. 160-165.
- Левандовський В. Естетичні аспекти архітектурних медіатехнологій. - C. 165-168.
- Харлан О. До використання результатів дослідження дерев’яної церковної архітектури Катеринославщини в сучасній культовій архітектурі Дніпропетровщини. - C. 168-170.
- Чередина И. Жилье для рабочих в 1920-е: Проекты и реализованные работы С. Е. Чернышева. - C. 170-176.
- Шевцова Г. Український дерев’яний храм як синкретична споруда на межі анімістичних і християнських, східних і західних традицій сакрального будівництва. - C. 176-179.
- Шинкаренко Д. Плац одружень з міста Олександрія Кіровоградської області, як джерело монументального новаторства 1960-х. - C. 179-182.
- Бавбекова І. Золоте шитво кримських татар ХІХ-ХХ століття. - C. 184-190.
- Гавронский В. П. Академические дисциплины как основа профессиональной подготовки дизайнера. - C. 191-199.
- Дрофань Л. "І правду й боротьбу благословити" (Олена Пчілка в сучасному прочитанні). - C. 200-223.
- Дубовик Н. Шоутизация современной культуры. - C. 224-233.
- Ерофалов Б. Архитектурный вид на небо. - C. 234-239.
- Кара-Васильєва Т. Олексій Роготченко. Соціалістичний реалізм і тоталітаризм. - C. 240-247.
- Клименко О. Гончарні вироби в ансамблі традиційного житла українців: Мальована миска. - C. 248-262.
- Кушнір О. Типологія косівських мальованих полив’яних глиняних виробів другої половини ХХ століття. - C. 263-268.
- Марченко С. Мистецтво як "машина часу": Принципи історизму та методологія відтворення історії художньо-виражальними засобами. - C. 269-289.
- Попович О. Художня творчість у контексті епістемології людської аномалії. - C. 290-311.
- Придатко Т. Інна Биченкова: У пошуках образності. - C. 312-319.
- Присяжна Ю. Про сучасне, або "Беззубе шкряботіння у двері великого мистецтва". - C. 320-322.
- Роготченко О. Скульптор Іван Макогон. - C. 323-331.
- Сидор-Гібелинда О. "Печатна грешка": Друкарські помилки як джерело культурно-побутових вподобань епохи. - C. 332-339.
- Смирна Л. Іконографія нонконформізму. - C. 340-359.
- Смолій Ю. Слуцькі пояси: Українське культурне поле. - C. 360-374.
- Сотник А. Розвиток масової культури тоталітарного типу у ретроспективі Німеччини і України в 1930-1940-і роки. - C. 375-382.
- Тартаковский А. Чужое творчество. - C. 383-388.
- Чепелик О. Світоглядні універсалії 56-го Міжнародного фестивалю короткометражних фільмів в Оберхаузені. - C. 389-400.
- Черкесова І. Значення інформаційно-естетичних якостей килимів у сучасному середовищі людини. - C. 401-410.
- Школьна О. Віхи розвитку управління і господарювання в галузі фарфору-фаянсу України останнього століття. - C. 411-431.
- Щербак Ю. Ерінія (За малюнком М. Нєдзєльського). - C. 432-433.
- Щербань А. Декор глиняного посуду Лівобережної України: Історичний нарис. - C. 434-438.
- Бабій М. Спогади художника Михайла Бабія про Миколу Костюченка, друга, колегу, людину, з якою знайомий з років студентського навчання. - C. 440.
- Кодьєва О. Про Миколу Костюченка. - C. 441-442.
- Роготченко О. Спомин про Миколу. - C. 443-445.
- Чегусова З. Друг наш Колька. - C. 446-451.
- Присяжна Ю. Скульптор Володимир Смаровоз: Рух, зупинений у просторі (присвячується пам’яті художника). - C. 452-457.
- Ройтбурд А. Памяти Сергея Князева (1959-2009). - C. 458-462.
- Князев С. Раб свободы. "Школьные портреты" Александра Ройтбурда. "Бал в Фоли-Бержер" на Лидерсовском бульваре. Плоть снеди. Мультипушкин и донжуанский список. Рыцари и оруженосцы. - C. 463-476.
- Роготченко О. Післямова. - C. 477.
- Технічні вимоги до текстових і графічних матеріалів, що подаються до публікації у наукових збірниках Інституту проблем сучасного мистецтва. - C. 478-480.
| 2010 | | Вип. 7
|
|
|
|