Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73505/2010/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія
: зб. наук. пр. з мистец. і культурології.- Київ
MÌST. Mistectvo, ìstorìâ, sučasnìstʹ, teorìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сидоренко В. Вступ. - C. 7-8.
  4. Sydorenko V. Introduction. - C. 9-10.
  5. Вступне слово директора ІПСМ НАМ України академіка Віктора Сидоренка. - C. 12.
  6. Вступне слово головного ученого секретаря НАМ України, академіка Миколи Яковлєва. - C. 13.
  7. Сидоренко В. Доповідь директора ІПСМ НАМ України, віце-президента НАМ України на Міжнародній науково-теоретичній конференції "Мистецтво сучасності: Конфігурація форм і смислів". - C. 14-20.
  8. Садыкова Е. Профессионализм как основа творческих поисков в художественной структуре традиционного и современного изобразительного искусства на постсоветском пространстве. - C. 21-24.
  9. Авраменко О. Традиції, еволюція, перспективи феномену художніх пленерів в Україні. - C. 25-28.
  10. Аккаш Е. Парадоксы развития культуры в современном социальном поле. - C. 28-31.
  11. Булавіна Н. Фактор покоління в сучасному мистецькому процесі України. - C. 31-37.
  12. Босенко А. К музыке (Немузыкальное приношение). - C. 37-42.
  13. Веселовська Г. До питання жанрології та дифузії жанрів у сучасному мистецтві та мистецтвознавстві. - C. 42-43.
  14. Вишеславський Г. Просторові композиції в українському сучасному мистецтві: Приклад типологізації. - C. 43-48.
  15. Дрофань Л. "Книга художника" у просторі минуле/майбутнє. - C. 48-52.
  16. Зіненко Т. Полтавська школа художньої кераміки у культуротворчому становленні регіону: Досвід, реалії, перспективи. - C. 52-55.
  17. Ірдинєнко К. Активність форми в мистецтві. - C. 55-58.
  18. Клековкін О. Морфологія театру: До історії термінів. - C. 59-62.
  19. Метлев А. Контрафакт современного искусства. - C. 62-66.
  20. Новицька О. Пізньобарокова пластика Іоанна Пінзеля: Українська культурна спадщина і європейський контекст. - C. 66-69.
  21. Овдиенко Л. Образование философии искусства. - C. 69-72.
  22. Сафонова Т. Історична динаміка розвитку мистецтва фотографії (Репродукція, фотоколаж). - C. 72-76.
  23. Чепелик О. Інтервенціоністське мистецтво: Художник як медіатор суспільного діалогу. - C. 77-80.
  24. Гафаров И. Перспектива междисциплинарного исследования музыкальных "движений идентичности". - C. 81-83.
  25. Загурська Е. Трансформація національного міфу на українській сцені (на прикладі образу Марусі Чурай). - C. 84-93.
  26. Карнак А. Українська сучасна музика початку ХХІ століття: Самоідентифікація маргінесу. - C. 93-97.
  27. Ковальчук О. Сучасне покоління українських сценографів: Наслідування традицій та спрямованість у майбутнє. - C. 98-106.
  28. Куимова М., Кобзева Н. Развитие творческих способностей будущих инженеров средствами театрального искусства в процессе обучения иностранному языку. - C. 106-109.
  29. Маншилин А. Проблемы теоретического осмысления современного танца (в Украине). - C. 109-113.
  30. Раєвська Ю. До питання компаративного аналізу акторської творчості (І. Мар’яненко та Л. Курбас у виставах театру М. Садовського). - C. 113-115.
  31. Чигляєв Я. Театральне моделювання як новітня технологія театрознавства (на прикладі Молодого театру). - C. 115-118.
  32. Мусієнко О. Кінематограф Еріка Ромера: Віра і краса врятують світ. - C. 119-122.
  33. Мусієнко Н. Авангард і гламур у дзеркалі екрану. - C. 122-125.
  34. Мусієнко О. Творчий тандем продюсера та режисера у кінематографі. - C. 125-127.
  35. Никонова С. Кино и смерть: Реальность мифического в фантастическом пространстве современного кинематографа. - C. 128-132.
  36. Сидор-Гібелинда О. Про причини занепаду українського кіна: Несвоєчасні роздуми. - C. 132-134.
  37. Богаевская А. Искусство и город: Природа взаимодействия. - C. 135-139.
  38. Зуева П. П. Американские небоскребы 1940-1950-х: Новые правила зонирования высот. - C. 139-142.
  39. Івашко Ю. Специфіка реставрації пам’яток архітектури i мистецтва та сучасний досвід реконструкції і "неостильового" будівництва. - C. 143-147.
  40. Кондель-Пермінова Н. Нові обрії архітектурознавства сучасності. - C. 148-150.
  41. Касьянов Н. Некоторые геометрические закономерности формоообразования в архитектуре и природе. - C. 150-153.
  42. Коновалова Н. Японская архитектура на мировой арене: Требования к формообразованию в XXI в.. - C. 153-157.
  43. Казакова О. Проблема подходов к оценке объектов экологической архитектуры. - C. 157-160.
  44. Кутузова Т. Venezia. Игра города и воды (путешествие с картинами Егора Толкунова). - C. 160-165.
  45. Левандовський В. Естетичні аспекти архітектурних медіатехнологій. - C. 165-168.
  46. Харлан О. До використання результатів дослідження дерев’яної церковної архітектури Катеринославщини в сучасній культовій архітектурі Дніпропетровщини. - C. 168-170.
  47. Чередина И. Жилье для рабочих в 1920-е: Проекты и реализованные работы С. Е. Чернышева. - C. 170-176.
  48. Шевцова Г. Український дерев’яний храм як синкретична споруда на межі анімістичних і християнських, східних і західних традицій сакрального будівництва. - C. 176-179.
  49. Шинкаренко Д. Плац одружень з міста Олександрія Кіровоградської області, як джерело монументального новаторства 1960-х. - C. 179-182.
  50. Бавбекова І. Золоте шитво кримських татар ХІХ-ХХ століття. - C. 184-190.
  51. Гавронский В. П. Академические дисциплины как основа профессиональной подготовки дизайнера. - C. 191-199.
  52. Дрофань Л. "І правду й боротьбу благословити" (Олена Пчілка в сучасному прочитанні). - C. 200-223.
  53. Дубовик Н. Шоутизация современной культуры. - C. 224-233.
  54. Ерофалов Б. Архитектурный вид на небо. - C. 234-239.
  55. Кара-Васильєва Т. Олексій Роготченко. Соціалістичний реалізм і тоталітаризм. - C. 240-247.
  56. Клименко О. Гончарні вироби в ансамблі традиційного житла українців: Мальована миска. - C. 248-262.
  57. Кушнір О. Типологія косівських мальованих полив’яних глиняних виробів другої половини ХХ століття. - C. 263-268.
  58. Марченко С. Мистецтво як "машина часу": Принципи історизму та методологія відтворення історії художньо-виражальними засобами. - C. 269-289.
  59. Попович О. Художня творчість у контексті епістемології людської аномалії. - C. 290-311.
  60. Придатко Т. Інна Биченкова: У пошуках образності. - C. 312-319.
  61. Присяжна Ю. Про сучасне, або "Беззубе шкряботіння у двері великого мистецтва". - C. 320-322.
  62. Роготченко О. Скульптор Іван Макогон. - C. 323-331.
  63. Сидор-Гібелинда О. "Печатна грешка": Друкарські помилки як джерело культурно-побутових вподобань епохи. - C. 332-339.
  64. Смирна Л. Іконографія нонконформізму. - C. 340-359.
  65. Смолій Ю. Слуцькі пояси: Українське культурне поле. - C. 360-374.
  66. Сотник А. Розвиток масової культури тоталітарного типу у ретроспективі Німеччини і України в 1930-1940-і роки. - C. 375-382.
  67. Тартаковский А. Чужое творчество. - C. 383-388.
  68. Чепелик О. Світоглядні універсалії 56-го Міжнародного фестивалю короткометражних фільмів в Оберхаузені. - C. 389-400.
  69. Черкесова І. Значення інформаційно-естетичних якостей килимів у сучасному середовищі людини. - C. 401-410.
  70. Школьна О. Віхи розвитку управління і господарювання в галузі фарфору-фаянсу України останнього століття. - C. 411-431.
  71. Щербак Ю. Ерінія (За малюнком М. Нєдзєльського). - C. 432-433.
  72. Щербань А. Декор глиняного посуду Лівобережної України: Історичний нарис. - C. 434-438.
  73. Бабій М. Спогади художника Михайла Бабія про Миколу Костюченка, друга, колегу, людину, з якою знайомий з років студентського навчання. - C. 440.
  74. Кодьєва О. Про Миколу Костюченка. - C. 441-442.
  75. Роготченко О. Спомин про Миколу. - C. 443-445.
  76. Чегусова З. Друг наш Колька. - C. 446-451.
  77. Присяжна Ю. Скульптор Володимир Смаровоз: Рух, зупинений у просторі (присвячується пам’яті художника). - C. 452-457.
  78. Ройтбурд А. Памяти Сергея Князева (1959-2009). - C. 458-462.
  79. Князев С. Раб свободы. "Школьные портреты" Александра Ройтбурда. "Бал в Фоли-Бержер" на Лидерсовском бульваре. Плоть снеди. Мультипушкин и донжуанский список. Рыцари и оруженосцы. - C. 463-476.
  80. Роготченко О. Післямова. - C. 477.
  81. Технічні вимоги до текстових і графічних матеріалів, що подаються до публікації у наукових збірниках Інституту проблем сучасного мистецтва. - C. 478-480.
2010
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського