Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2019/26/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics- Титул.
- Зміст.
- Акімова Н., Олександренко К. Вплив досвіду користування інтернетом на особливості розуміння текстів інтернету. - C. 11-36.
- Афанасьєва Н., Світлична Н., Шайда О. Психосемантичний аналіз уявлень психологів-практиків про місце психологічного консультування. - C. 37-50.
- Бочелюк В., Панов М., Зайцева В. Верифікація психодіагностичних можливостей рукописних текстів. - C. 51-82.
- Handzilevska H., Nikitchuk U., Balashov E. Psycholinguistic Aspects of Realisation of Acme Potential of Life Scripts of Ukrainian Writers-Emigrants. - C. 83-104.
- Доцевич Т. Метакогнітивні стратегії розвитку читацької компетентності в студентів закладів вищої освіти. - C. 105-125.
- Zasiekina L., Zhuravlova O. Acculturating Stress, Language Anxiety and Procrastination of International Students in the Academic Settings. - C. 126-140.
- Зданевич Л., Крутій К. Подолання комунікативної дезадаптації у мовленнєво пасивних дітей дошкільного віку. - C. 141-159.
- Калмикова Л., Харченко Н., Мисан І. Проблеми моделювання процесів аудіювання у світовій психолінгвістиці. - C. 160-198.
- Krylova-Grek Yu. Psycholinguistic Aspects of Humanitarian Component of Cybersecurity. - C. 199-215.
- Кючуков Х. Овладение падежной системой в ромском языке. - C. 216-227.
- Лозова О., Литвиненко О. Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків. - C. 228-245.
- Максименко С., Ткач Б., Литвинчук Л., Онуфрієва Л. Нейропсихолінгвістичне дослідження політичних гасел із зовнішньої реклами. - C. 246-264.
- Mykhalchuk N., Kryshevych O. The Peculiarities of the Perception and Understanding of Sonnets Written by W. Shakespeare by the Students of the Faculty of Foreign Languages. - C. 265-285.
- Савелюк Н., Ткач Т. Психолінгвістичні особливості неканонічного (персонального) релігійного дискурсу. - C. 286-305.
- Sadeghi T., Marzban A. Contextual Inferencing Strategies and Changes in Reading Attitudes: the Case of Iranian EFL Undergraduates. - C. 306-323.
- Токарева Н. Моделювання асоціативно-семантичного контенту у логіко-смисловому вимірі мовлення підлітків. - C. 324-341.
- Фомина Н. Отражение в речи индивидуально-типологических особенностей языковой личности. - C. 342-362.
- Хижняк І., Ляшов Н. Аналіз проблеми сприймання й розуміння студентами-філологами творів художньої літератури. - C. 363-384.
- Shymko V. On the Question of the Place and Role of Language in the Process of Personality Socialization: Structural-Ontological Sketch. - C. 385-400.
| 2019 | Vol. 26 | Iss. 1
|
|
|
|